Kirjoittaja Aihe: Kolmineulainen kaasutin  (Luettu 3038 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kolmineulainen kaasutin
« : 06.03.06 - klo: 05.54 »
Mistähän saisi ostettu toimivan, kohtuuhintaisen kolmineulaisen kaasuttimen .21 kokoluokan koneeseen. Losini kaipaisi sellaista ahtamisen jälkeen. Nykyisellä kaasuttimella en saa säädettyä keskialuetta sopivaksi, vaiko mistä ongelma voisi johtua. Tyhjäkäynnillä käy ihan hyvin samoin korkeammilla kierroksilla, mutta siitä välialueesta koneen on vaikeaa päästä yli, siinä seokset ei ole kohdallaan, kone vain booa kuinkävisi liian laihalla tms.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #1 : 06.03.06 - klo: 08.19 »
*Klick*
Tuolta ainakin saa...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #2 : 06.03.06 - klo: 10.30 »
Jp-nitroracingistä vois kysyä Team Infinityn kaasareita ne ei ainakaan päätä huimaa hinnalla jos niit on... uskoisin

Samurain kaasari on ainakin 3 neulanen
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #3 : 06.03.06 - klo: 15.31 »
Mulla olis Ossin 20L tms. vanhojen VZB:n mukana tullut 3-neulainen alumiinikaasari. Mukana tulee hieno teline missä em. kaasari kiinnitettynä.

(tuo teline on siis em. kone)

Tarjoa jotain.

 - Hount

Poissa Tjs

  • Jäsen
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #4 : 07.03.06 - klo: 16.27 »
Brutales;

Oletko kokeilut astetta kuumemmalla tulpalla? Kuullostaisi siltä että paranee tulpan vaihdolla.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #5 : 09.03.06 - klo: 15.59 »
En ole kokeillut kuumempaa tulppaa. Miten se voisi asiaa auttaa? Toki sitä voin kokeilla, jostain pitänee hommata kokeeksi sellainen. Koneen saa kylmällä tulpalla toimimaan hyvin tyhjäkäynnillä ja kovilla kierroksilla, keskialue vain puutuu.

Lisäys siihen kaasutin asiaan, sen pitäisi olla liukuluistilla, kiertoluisti kaasutin ei käy...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Tjs

  • Jäsen
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #6 : 09.03.06 - klo: 17.22 »
Kuuma tulppa (saman merkkinen kuin alkup.)  hehkuu paremmin. Pyttyyn tuleva fuili ei pääse sammuttamaan  tulppaa. Samalla  tyhjäkäynti paranee sekä kierrokset.

Kaasareista voi suositella Novarossia...mikäli sopii mitoiltaan sun lohkoon.
 Kolmi säätöinen maksaa jotain 100€.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #7 : 09.03.06 - klo: 17.36 »
minkä värinen se tulppa on? millä tulpalla toimii parhaiten?
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #8 : 09.03.06 - klo: 18.23 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"

Lisäys siihen kaasutin asiaan, sen pitäisi olla liukuluistilla, kiertoluisti kaasutin ei käy...

Eikös tuo CMB rs 21 kaasari ole liukuluisti...
Tai no Hobao 8-portin kaasari on ainakin liukuluistilla...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #9 : 10.03.06 - klo: 20.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Tjs"
Kuuma tulppa (saman merkkinen kuin alkup.)  hehkuu paremmin. Pyttyyn tuleva fuili ei pääse sammuttamaan  tulppaa. Samalla  tyhjäkäynti paranee sekä kierrokset.
quote]

Niin, sen tiesin, mutta jos ongelmana on se, että pyrkii käymään liian laihalla/kuumana, niin kuumempi tulppa vain pahentaa tilannetta aikaistamalla syttymishetkeä. Ja kun ongelma ei ole koko kierroslukualueella, vain ainoastaan keskialueella.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #10 : 10.03.06 - klo: 23.45 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Lainaus käyttäjältä: "Tjs"
Kuuma tulppa (saman merkkinen kuin alkup.)  hehkuu paremmin. Pyttyyn tuleva fuili ei pääse sammuttamaan  tulppaa. Samalla  tyhjäkäynti paranee sekä kierrokset.


Niin, sen tiesin, mutta jos ongelmana on se, että pyrkii käymään liian laihalla/kuumana, niin kuumempi tulppa vain pahentaa tilannetta aikaistamalla syttymishetkeä. Ja kun ongelma ei ole koko kierroslukualueella, vain ainoastaan keskialueella.

Osta rajumpi kansi :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #11 : 11.03.06 - klo: 03.38 »
OS  kaasari
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #12 : 11.03.06 - klo: 10.51 »
brutales:

Jos haluat kokeilla 3-neulaisella kaasarilla, niin osta halvalla multa http://www.hobbytron.com/media/GP-OSMG2067.jpg moinen O.S. :n kaasari. w/20L on tuo tarkka malli. Tarjoa jotain-

 - Hount

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #13 : 11.03.06 - klo: 18.52 »
Hount, laitoin yv:n...

Säädöt ei ole oikein, siksipä tämä ongelma onkin. Eikä niitä saa kohdalleen näillä nykyisillä eväillä. Joko kaasutin vaihtoon tai sitten teen polttlaineen syöttöön muutoksia...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #14 : 11.03.06 - klo: 19.21 »
Laitas nyt kuva siitä ahdetusta koneesta. Kiinnosta kaikki ahdetut pelit.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kolmineulainen kaasutin
« Vastaus #15 : 11.03.06 - klo: 20.29 »
No, jahka saan nuo kotisivut valmiiksi, niin sinne sitten pukkaan kuvat.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg