Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149161 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #690 : 02.11.05 - klo: 18.27 »
Rupee olemaan Kyoshomaisia piirteitä, kun service-pack:ejä tunkee.  :D
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #691 : 02.11.05 - klo: 19.11 »
Mitäs ero tos update kit:n tukivarsis ja vaihdelaatikon kuoris on. Vetarit on varmaan jotku vahvemmat mutta itellä ei oo ollu niis ongelmia. Vakio hexseis  rupeaa olemaan väljää. Saakos vakio vanteisiin mitään parempia.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #692 : 02.11.05 - klo: 21.53 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Rupee olemaan Kyoshomaisia piirteitä, kun service-pack:ejä tunkee.  :D

Windows tyylisiä... :mrgreen:
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #693 : 02.11.05 - klo: 23.45 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Mitäs ero tos update kit:n tukivarsis ja vaihdelaatikon kuoris on. Vetarit on varmaan jotku vahvemmat mutta itellä ei oo ollu niis ongelmia. Vakio hexseis  rupeaa olemaan väljää. Saakos vakio vanteisiin mitään parempia.

Joo ei mullakaan oo olu (vielä) vetareiden kans ongelmia, mut noi tukivarret
on erimalliset +hiukan vahvemmat ja vaihdelaatikon kuorissa tekstin mukaan
(ja näkyi kuvissakin kun kattelin losin sivuilla ennemmin) on paremmman
mallinen high/low vaihteen valitsin nuppisysteemi (myös kaasuvivusto oli
kokenu pieniä muutoksia kuvien perusteella)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #694 : 03.11.05 - klo: 09.21 »
Hyvähä se on, että päivityksiä tulee. Olisi paljon huonompi tilanne, jos valmistaja olisi sitä tyyppiä, joka jämähtää paikoilleen eikä kehitä tuoteitaan. Joillakin on kyllä se tyyli, että tehdään tuote ja se on sitten siinä, pärjätkää omillanne. Aina voi parantaa tuotteita, oli ne sitten ihan mitä vain, mutta jotkut tyytyy siihen mitä on. Itselläni ei äkkipäätä ole mitään tarvetta oikeastaan mihinkään noista osista, pyörän akseleissakin kun on väärälle hexille tarpeet. Kuvista kun katsoin, niin näytti siltä, että ei pysty modaamaan noita 23mm HD-hexejä noihin akseleihin, hexi tappi taisi olla eri kohdassa. Tietty, jos ostaisi yhden parin ja tutkisi tarkemmin, niin voisi ne jollain konstilla niihin kiinni saadakin.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #695 : 03.11.05 - klo: 19.55 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
pyörän akseleissakin kun on väärälle hexille tarpeet. Kuvista kun katsoin, niin näytti siltä, että ei pysty modaamaan noita 23mm HD-hexejä noihin akseleihin, hexi tappi taisi olla eri kohdassa. Tietty, jos ostaisi yhden parin ja tutkisi tarkemmin, niin voisi ne jollain konstilla niihin kiinni saadakin.

Siinä onkin se jekku ettei pystyis käyttää muita ku noita Losin 20mm
hexejä ja vanteita, joka on mun mielestä Losilta kyllä turhan omahyvästä
touhua :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Team Losi LST
« Vastaus #696 : 03.11.05 - klo: 20.02 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
pyörän akseleissakin kun on väärälle hexille tarpeet. Kuvista kun katsoin, niin näytti siltä, että ei pysty modaamaan noita 23mm HD-hexejä noihin akseleihin, hexi tappi taisi olla eri kohdassa. Tietty, jos ostaisi yhden parin ja tutkisi tarkemmin, niin voisi ne jollain konstilla niihin kiinni saadakin.

Siinä onkin se jekku ettei pystyis käyttää muita ku noita Losin 20mm
hexejä ja vanteita, joka on mun mielestä Losilta kyllä turhan omahyvästä
touhua :?

Koneistajalle hommia, meinaan olisikohan mahdollista "veistää" 1,5mm hexin reunoilta pois?
Sillonhan niistä tulisi 17mm hexit, vanteitakin löytyisi enemmän.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #697 : 03.11.05 - klo: 20.37 »
onkos losissa tappi kiinnitys? jos on niin madforce rtr hexit pitäs sopia suht helposti

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #698 : 04.11.05 - klo: 17.56 »
Ei paljoa auta Madin Hexit, jos tappi on aivan eri kohdassa kuin mitä muissa...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #699 : 08.11.05 - klo: 15.21 »
RS ja muut arvon tiimikaverit. Minulla saattaisi olla pieni lääke siihen LST:n välitysongelmaan, eli kuinka saadaan vähän nopeammat välitykset vaihteistoon. Lupaan yrittää sitä, tosin siinä saattaa mennä ainakin yhdet vaihteiston kuoret piloille, mutta jos toimii, niin palataan asiaan...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #700 : 08.11.05 - klo: 16.33 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
RS ja muut arvon tiimikaverit. Minulla saattaisi olla pieni lääke siihen LST:n välitysongelmaan, eli kuinka saadaan vähän nopeammat välitykset vaihteistoon. Lupaan yrittää sitä, tosin siinä saattaa mennä ainakin yhdet vaihteiston kuoret piloille, mutta jos toimii, niin palataan asiaan...

Hyvä homma!
Kerro ihmeessä jos toimii. Toimiikohan forward onlyn kanssa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #701 : 08.11.05 - klo: 17.53 »
Sen kanssa testaan, kunhan vain saan jostain ne laakerit siihen laatikkoon. Olen tässä samalla kyllä teettämässä kilpakumppaneillekin eli Hermannille ja RHP:lle vahvempia rattaita Revon laatikkoon, jotta kestäisivät paremmin kisoissa suuremmat tehot...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #702 : 08.11.05 - klo: 22.33 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Sen kanssa testaan, kunhan vain saan jostain ne laakerit siihen laatikkoon. Olen tässä samalla kyllä teettämässä kilpakumppaneillekin eli Hermannille ja RHP:lle vahvempia rattaita Revon laatikkoon, jotta kestäisivät paremmin kisoissa suuremmat tehot...

Korjaus: Rph ei RHP :wink:

Onkohan mun sarjassa kaikki tarvittava, tai käykö vakio laakerit,
vai onko mullaki laakeritilaus edessä???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #703 : 08.11.05 - klo: 22.43 »
Niinpä, menee välillä kiireessä senat sakasin...

Kyllä sinne ihan vakiolaakerit menee, mutta kun ei ollut ylinmääräisiä, enkä viitsisi pelkkiä laakereita mistään tilata, niin olkoo nyt sitten tuossa odottamassa kesää.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #704 : 15.11.05 - klo: 18.48 »
LST varustettuna Ossin uudella kolmekymppisellä:
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=596

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #705 : 15.11.05 - klo: 20.15 »
Tiedossahan se oli, että toi moottori on aika raju peli.

"This would be the fact that you'll want to pull lots of air off of the jumps, which could be a drawback while racing and trying to concentrate on your lap times. It's like driving a Ferrari in a 45MPH speed zone, you just know that you have the power to stand out from the crowd and its hard to try not to use it."

Siinäpä se tärkein yhteenveto :)

Edit:
Kohtalaisen nätisti auto menee videossa, vaikka voimaa on koneessa reilusti.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #706 : 15.11.05 - klo: 20.55 »
Varmasti hyvä ja toimintavarma moottori. Harmi vain, että ylikokoinen. Toisaalta, voipi olla, että saavat minut houkuteltua ensikesänä ajamaan crossareilla, silloin minulle on aika sama, mikä monsukoneen koko on.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #707 : 05.12.05 - klo: 21.12 »
"Vanhoja" Super Truckeja myydään ns.poistohintaan ilmeisesti uuden tieltä,ainakin Saksanmaalla:
Modellbau-Friedel
Samaan hintaanhan saa esim.Suomesta pelkän Savage SS 4.6:sen,eli ei ole pahan hintainen varustelutason huomioon ottaen.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #708 : 05.12.05 - klo: 21.28 »
No ei todellakaan ole paha hinta. Kun muistaa, että sillä rahalla saa sitten kunnolliset radiot, joita voi hyödyntää muissakin autoissaan. Minäkin ajan kaikilla härväkkeilläni tuolla Losin radiolla.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #709 : 05.12.05 - klo: 22.33 »
OT noista radioista.

Jätin LST:tä juuri noi radiot+vastari (JR-3X) myymättä eteenpäin mutta kun asensin ne Revoon (siten että servoille virrat y-kaapelin kanssa) niin toisessa Revossa jossa on Traxxaksen omat radiot (+vastari) niin tuntuu että Jr:n radiolla ohjaus oli hitaampi ja jotenkin "voimattomampi". Joku joskus sanoi että JR:llä olis "päivitystaajuus" hitaampi ?.
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #710 : 05.12.05 - klo: 22.40 »
En tiedä tuosta mallista, joka ei ole Losissa käytetty, mutta ainakin siinä mikä Losin mukana tulee (XS6-Race), on mahdollista säätää sitä taajuutta. Itse en ole moista eroa huomannut verrattuna muihin radioihin, kyllä minulla ainakin servot rajoittaa nopeutta, vaikka nopeat ovatkin. Tuo radion päivitystaajuus on kuinkin vain sekunnin tuhannes osia, eli muualta se syy pitäisi löytyä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #711 : 05.12.05 - klo: 22.46 »
Täytyypi kokeilla vaihtaa radiovermeet päittäin autojen välillä niin huomaa että siirtyykö "ominausuus" toiseen vai onko servoissa sitten jotain. Mutta kun asiaa tarkemmin muistelen niin siinä missä on Traxxaksen omat radiot niin siinä jarrukin toimis paremmin. No mutta pitääpi tutkailla asiaa oikein ajan kanssa.
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #712 : 18.12.05 - klo: 22.07 »
Jos jollain on ylinmääräisenä myydä vakiota jäykemmät jouset ja rengas/hexi tai renkaat niin pistää privaa.

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #713 : 26.12.05 - klo: 21.31 »
Eilen meni kiertokangen alempi laakeri silmä halki. Männällä oli ajettu noin 8l mäntä säilyi ehjänä. Liian kylmä keli teki varmaan kepposet toinen tankki oli menos kun kanki katkes. Onneks oli justiin tyhjäkäynnillä. Heti mittasin koneen lämmöt niin oli vaan vähä yli 50astetta. Olis varmaan kuumempi tulppa ollu paikallaan. Nyt kokelaan infinityn 27 konetta. Os:in 32 haaveilin jos ei tarvisi tammikuus lähteä armeijan leiviin niin olisin ostanut ossin.

Jos on mach 26 kanki ylinmääräisenä niin pistäkää privaa.

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #714 : 27.12.05 - klo: 14.54 »
Kyllä jollain losi kuskilla on kone paloina josta kanki joutaa myntiin. Kauhea kiirre saada uus kanki. Sabella ei ollu varastos.

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #715 : 12.01.06 - klo: 13.49 »
Kai tässä pienen hiljaiselon jälkeen pitää ruveta valmistautumaan kevään tuloon. Bongasin tossa artikkelin Cen Nemesiksen rengas/vanne yhdistelmän testauksesta LST:ssä. Voisi vaikka harkita omaan menopeliin tuota yhdistelmää, sillä saisi hiukan lisää nopeutta suorille.

http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=617
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #716 : 12.01.06 - klo: 14.11 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"

http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=617

Toihan alkaa näyttämään semmoselta Nikko-autolta, jolla voi ajaa kummin päin tahansa :)
Renkaita siis kommentoin, ettei kukaan suutu...
Tyhjä

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #717 : 19.01.06 - klo: 16.06 »
On niitä nikompiaki yhdistelmiä nähty... :wink:

Vois kans hommata jos ei vauhti riitä isolohko revoja vastaan ja
viimestään sitte kun laitan tehokkaamman koneen kiinni 8)

Ps. Toisaalta nykyrenkailla lähtee mutkista niinku hauki rannasta
ja auto pysyy paremmin ehjänä kun ei kulje liian lujaa (+muidenki
autot ku niitä tuntui välillä tulevan takaperin vastaan mutkisssa viimekski :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #718 : 25.01.06 - klo: 20.05 »
Losi Truggy tuloillansa?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #719 : 25.01.06 - klo: 21.44 »
Poijat, jos haluatte lisää nopeutta suorille, niin parempi konsti on värkätä vaihteisto nopeammalle välitykselle. Rengaskoon suurentamisessa kun on omat ongelmansa. Vaihtakaa forward only lootasta ensiö- ja toisioakselin rattaiden paikkaa, eli se TI-ratas sisäänmenoakselille. Mahtuu pyörimään ja näin saatte ilmaiseksi nopeammat välitykset. Tänään kasasin oman laatikon ja homma toimi.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg