Kirjoittaja Aihe: TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !  (Luettu 6320 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa winqqu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #30 : 16.07.03 - klo: 20.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
siinä kun on niitä valkosia viivoja jotka ylittävät kymppiradan ajolinjan, voisiko ne maalata spraylla mustaksi? Ne ovat aurinkoisella säällä pirun liukkaat...... vinkki.....


On harkinta-asteella, mutta vain siksi että ovat pirun rumat !!
THR

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #31 : 16.07.03 - klo: 23.28 »
Kävin tänään testaamassa uutta muunneltua rataa samalla uutta yokomoa.
Tuli mieleeni radan likaisuudesta että eikö pidettäisi jokin radan puhdistuspäivä???

olisiko ideaa??

Siinä menee autojen pohjat ja ajettavuus kärsii kun koko ajan keula pomppaa jostain kivestä.

Mitä mieltä olisitte??

Itse en pääse ensi viikolla kun menen viikoksi ruottiin "talonvahdiksi" serkkuni "mökille"

Itse menen huomenna (Torstaina tattikselle harja mukana ja otan suurimmat skeidat pois!

Tulkaa mukaan auttamaan
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Niskanen

  • Tulokas
    • Profiili
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #32 : 22.07.03 - klo: 00.40 »
Tuli tuosta reikien porailusta mieleen, ootteko ajatellu miten se vaikuttaa radan routimiseen, kun vesi pääsee asfaltin alle tukikerroksiin? Saattaa harrastajia v****taa, kun talven jälkeen reikien ympärys on aivan kuprulla :|

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #33 : 22.07.03 - klo: 12.08 »
Eilen kävin koeajamassa uudet kanttarit ja hyvät oli, tulee ajamiseen uusia haasteita, kun on tarkemmat ajolinjat.
Minua huolestuttaa vain se, että radan käyttöaste on todella pieni. Siksi se on taas erittäin likainenkin. Nyt kaikki pois parkkipaikoilta ja RADALLE ajamaan, jotta saadaan siihen pitoa.

Kiviä siellä ei ole, mutta rata on todella pölyinen.
SC10 4x4

Poissa -Iceman-

  • Jäsen
    • Profiili
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #34 : 03.08.03 - klo: 11.16 »
Ajattelin mennä tänään ajamaan tuolle uusitulle Tattiksen radalle, mutta tietääkö joku kertoa mihinkä aikaan sinne pääsee ja tuleeko kenties muitakin ajamaan? Ois vaan hyvä tietää jos lataa akkuja etukäteen :)
Signature is currently under construction!

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #35 : 03.08.03 - klo: 16.24 »
Taitaa rata olla auki arkisin klo 12-20 ja viikonloppuna 12-18. Tiistaina polttispäivä ja torstaina sähköpäivä. Muina päivinä ajellaan sekaisin. Näin on mulle kerrottu.
- Tamiya solar car -

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
TATTARISUOLLE UUDET KANTTARIT !
« Vastaus #36 : 11.08.03 - klo: 20.01 »
Kävin eka kertaa tattarin radalla lauantaina ja voi poijat miten hienot puitteet joku on jaksanut väsätä *nostaa hattua*. Harmi vaan et oma auto oli/on rikki niin ei päässyt kokeilemaan miltä tuntuu ajaa kunnon rataa polttis autolla.
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä