Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642975 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3090 : 17.06.06 - klo: 16.34 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Pystyykö mp 7.5:seen laittamaan vaihteiston? Kun ei oikein kule tuolla GX21 koneella ilman vaihteita.


Itse en ainakaan missään vaiheessa kaivannut lisää huippunopeutta tuollakaan koneella ihan vakiovälityksillä. Paitsi ehkä kerran, kun kävin vähän säätelemässä täysin tyhjällä Pirkkahallin parkkipaikalla, mutta tasainen ja aukea asfaltti onkin vähän er juttu ku krossirata.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3091 : 17.06.06 - klo: 22.54 »
Nyt on triplassa uudet tukivarret, hienoa tekoa verrattuna aiempiin nuo SP2 malliset. Laakerit, siipituki ja diffiöljyt vaihdettu ja auto pesty, iskarit vielä tekemättä. Täytyy myös laittaa vielä uus kori, renkaat ym. Nyt ei viitsi märällä ajaakaan ku auto on kuin uusi taas. Kauheeta hinkkausta mutta kai se kannatti kun auto hohtaa uutuuttaan.

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3092 : 17.06.06 - klo: 22.59 »
niinhän sen auton pitää hohtaa joka ajokerran jälkeen! :wink:  no ei..mutta itte tykkään ainakin pitää auton puhtaana koko ajan joka ajokerran jälkeen.
CEN | RB | FUTABA |

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3093 : 17.06.06 - klo: 23.11 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"

tosin - haluaisinpa ensin yrittää säätää tuota nykyistä Kyoshon moottoria ensin



Et oo menettäny YHTÄÄN mitään.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3094 : 17.06.06 - klo: 23.16 »
Lainaus käyttäjältä: "driver"
niinhän sen auton pitää hohtaa joka ajokerran jälkeen! :wink:  no ei..mutta itte tykkään ainakin pitää auton puhtaana koko ajan joka ajokerran jälkeen.


Arttu, näin se kyllä on mutta ajan puutteen takia se oli Lavangon hubbacupin jäljiltä edelleen WD-40 - savi -yhdistelmällä kyllästetty - no ei ole enää :D

Matias, OK

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3095 : 17.06.06 - klo: 23.20 »
Millä RB koneilla K pojat ajelee huomenna Salossa?

Ittellä sporttimalli S7 kokeilussa. Tänään lavangossa ainaki mjygytti hyvin.
Tankkiväli sinne 6-7minuutin korville =)
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3096 : 17.06.06 - klo: 23.22 »
ja autohan toimiikin paremmin,kun on kaikki liikkuvat osat aina puhtaat! ja sitten kun pitää auton puhtaana ei likakaan tartu niin hyvin autoon :D tai ehkä sitten olen vaan liian tarkka auton puhtauden kanssa. :roll:
CEN | RB | FUTABA |

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3097 : 17.06.06 - klo: 23.24 »
huomenna mennään C6 ja 14 piikkisellä kytkinkellolla! että sillai huomenna tykitetään toivottavasti  8)
CEN | RB | FUTABA |

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3098 : 17.06.06 - klo: 23.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Vaihda kone. Käyttövarmuus paranee ja helpompi käyttää, nuo Kyoshon koneet voipi olla melkoisia kenkkuja joskus...[/quote]

Mitenkä niin joskus?? mulla ei oo ollu mitään muuta kuin harmia ja rassaamista siinä Gx21 koneessa. Näyttääkin niin vanhanaikaiselta.... No kun hoidan pikku veljeä 3 viikon ajan olen saanut kasaan silloin noin 180€ Eli sillon vaihan koneen. Pitää vaihtaa ens viikolla tai huomenna mäntä koneeseen, jos se sitten liikkuisi... :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3099 : 18.06.06 - klo: 10.20 »
Tuo sun avuttomuus on tullut selväksi, eiköhän tuo riitä. On myös Kyohon moottoreita ja käyttäjiä jotka toimii. Mitä ilmeisemmin tuo moottori ei ole sinulle uutena tullut? Jos näin, mistä tiedät ettei sitä ole aiemmin pahoinpidelty?

Yleisesti ottaen mitkään polttomoottorit ei käy yhtä hyvin kuin sähkö- tai bensakoneet joten homma vaatii kärsivällisyyttä. Tollasella mesoamisella asia ainakaan parane ellei sulla ole pitkä kokemus nitromoottoreista jota epäilen.

Ei ole huono idea vaihtaa K vakiomoottoria johonkin parempaan/toiseen mutta älä odota että automaattisesti ratkaisee ongelmasi. RTR moottoreitahan nuo K moottorit ovat joten eivät todellakaan edusta kärkipäätä käytettävyydessä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3100 : 18.06.06 - klo: 10.22 »
Lainaus käyttäjältä: "driver"
ja autohan toimiikin paremmin,kun on kaikki liikkuvat osat aina puhtaat! ja sitten kun pitää auton puhtaana ei likakaan tartu niin hyvin autoon :D tai ehkä sitten olen vaan liian tarkka auton puhtauden kanssa. :roll:


Hyvähän se on ja todellakin toimii paremmin ja mukavampi käsitellä! Jos aikaa löytyy...nyyh

16T kello  :shock:  äijä taitaa päästä rata-auton nopeuksiin :D

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3101 : 18.06.06 - klo: 11.08 »
No konehan oli ajettu jo 3 galloonaa, en tiedä onko sitä rääkätty...
mut ei kerran riitä tehot niin ei riitä,männän vaihdan ensviikolla.

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3102 : 18.06.06 - klo: 11.13 »
Männän ja ilmeisesti samalla myös sylinteriputken? Ja hintaa tulee...? Sinuna kyllä säästäisin nekin rahat ja odottaisin sen pienen hetken, että on sitten rahat kasassa kokonaan uuteen koneeseen.
Kyosho - Futaba - Novarossi

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3103 : 18.06.06 - klo: 11.21 »
niin,eli mäntä ja syl.putki. Ne tulivat mukana (uudet). Mukana oli aika paljon varaosia... hyvä että onkin, niin ei tarvii tilata. Mukana olivat mm: tukivarret eteen ja taakse, mäntä ja sylinteri. ruuveja ja lukitusruuveja, männän tappi, vara vetokäynnistin, päävetoratas, kaasari, neulasetti, vara tulppa, C-lukitsimia, eipä muuta.

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3104 : 18.06.06 - klo: 18.39 »
Voi heleve... Tänään soralla ajaessani meni oikeanpuoleisen taka tukivarren väliin kivi, jota en huomannut ja ajoin täydellä vauhdilla hyppyriin, no alas tulossa huomasin kun auto kenottaa oikealle ja kääntyy ihmeen hyvin oikealle. Iskarin varsi (se ohuempi) oli menny lähes 60 asteen kulmaan ja sitä ei saa väännettyä takaisin... :cry:  :cry:  Mistä saa uusia 7.5 sports:in iskareita?? vai ostanko suorilla ne paremmat 7.5 iskarit?

Kun ajatte soralla, kahtokaa tuki varsien väliin onko siellä kiviä, ennen kuin ajatte hyppyristä.... :mrgreen:  :lol:

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3105 : 18.06.06 - klo: 20.04 »
Varmaan niitä iskareitakin löytyy Kyosho kaupoista.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k one
« Vastaus #3106 : 18.06.06 - klo: 20.34 »
C6 rokkaaaaaa! 20 litraa ajettu, ja ei vielä saa sormella ympäri (riippuu sormesta..) hyvin pelitti...

edit: 22.71 litraa :mrgreen:

artun laaakerit..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3107 : 18.06.06 - klo: 21.39 »
pete ei tarvii muistuttaa niist laakereist :mrgreen:  muistan ne kyl ilman muistuttamattaki..  :roll:  todellakin C6 rokkaa vaikka itsella ajettu vasta 14L... mut kyl lähteee!!
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3108 : 18.06.06 - klo: 23.03 »
Hyvä kuulla jätkät!!

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3109 : 19.06.06 - klo: 09.24 »
K3 eilen, enjoy :!:  :?:  :roll:  :lol:

Howari










Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3110 : 19.06.06 - klo: 09.25 »
Korin trimmaus vielä, sit radalle, nam




Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #3111 : 19.06.06 - klo: 10.14 »


:mrgreen:

ei jaksanu putsata ees.. tiistai putsaamaan.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3112 : 19.06.06 - klo: 10.43 »
Voittaja-auto  8)

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3113 : 19.06.06 - klo: 22.07 »
Kärsiikö kone millään tavalla jos vaihtaa 16%:sta 25%:seen?
Tulppa varmaan pitää vaihtaa?

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3114 : 19.06.06 - klo: 22.46 »
Onpas hienon näkönen toi oranssi Inferno. Mistä tommoset tuunaukset... ite tehny?

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3115 : 19.06.06 - klo: 23.12 »
Todella upea tuo oranssi inferno, nähty vaivaa.

Oma auto on vielä likaisena viime skabasta mutta kohta puhtaaks ja sitten treeniä.

ps, eikä mitään Inferno 1.0 topiccia, tämä se on aito ja alkuperäinen, toiminut ja toimii, ihan niinkuin infernot aina  :D

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3116 : 19.06.06 - klo: 23.50 »
No ei väkisin...

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3117 : 20.06.06 - klo: 14.06 »
Vielä on pikku ongelma Infernossani, Kun kone on kuumunut, ei kärsi ajaa kaasu pohjassa vaan sammuu jos niin tekee... Mistä vielä johtuu??
Entinen ongelma oli että sammuili jatkuvaan, pienelläkin kaasulla ja asia korjaantui kun säädin koneen rikkaammalle. Neula on melkein kanssa kiinni, ja kone tekee edelleen sitä sammuilua mutta huom! Vain kun ajaa kaasu pohjassa tai hieman hiljempaa. Vaikuttaakohan tuo nitron määrä koneen toimintaan?? Tilasin Kärkkäiseltä 25% Sidewinderiä niin eiköhän kone liikahda ja toimii sittemmin paremmin. Samalla tilasin 2 tulppaa.. F2 "kylmä" ja F7 "kuuma".

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3118 : 20.06.06 - klo: 21.48 »
Jos se kaasu pohjassa sammuu kuumana niin mitä ilmeiseemin liian laihalla, avaa pääneulaa esim 1/4 kierros. Vastaavasti voit hieman kiristää alaneulaa jos ei lähde hyvin.

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3119 : 20.06.06 - klo: 21.52 »
joona; Jartsa,

- Ei kummoisempia toiminnallisia tuunauksia.. Toimis´aivan samalla tavalla ilman näitäkin (partit ovat vain tuhdimpaa tavaraa):

- King Headz iskaritornit, rungon jäykkärit, A-plate, rear suspension plate( kit 1-2-3 astetta) ja Racers Edge shock Mounts..
- auto muuten Kanai 3 kasaamisohjeen mukainen, paitsi keskellä 7000 öljyt..
 (MP 7.5/K3 omistajat; kokeilkaa iskareihin Kyosho 500cb eteen ja 350 cb taakse; toimii meinaan melko hyvin kaikkialla...)
- nippusiteet ovat vain ulkonäön vuoksi flour. oranssi/hot pink...
- maalaussekoilu ei ihan niinkuin ajattelin (mustalla oli takoitus saada marmorikuviointia aikaiseksi, mutta sellofaani-muovi uupui (Elmu-kelmu pallukoilla sai tuollaista aikaiseksi :lol:  :lol: