Kirjoittaja Aihe: Offroad talviajo paikat  (Luettu 2400 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Offroad talviajo paikat
« : 11.11.07 - klo: 21.46 »
Missäs käytte ajelemassa talvisin monstereilla sun muilla vehkeillä talvella? varsinkin pk seudun paikat kiinnostaa, yksin on niin tylsä ajella. Gas Devilin kanssa ollaan heiluttu tuolla pikkukosken metsissä. Onko mitään ihan rataa missään tai mitään?

 :kiss:

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #1 : 11.11.07 - klo: 23.05 »
Sama kiinnostas myös mua missä radalla ylipäätään ikinä saisi pk seudulla ajella näillä isomman kokoluokan autoilla?!?!?!?
FG baja, Protech yada st

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #2 : 03.02.08 - klo: 13.06 »
nyt tuli mielee kun olen ajanut vasta 2kk niin pääseekö radalle ajamaan maksutta vai joutuuko maksamaan?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #3 : 03.02.08 - klo: 14.05 »
nyt tuli mielee kun olen ajanut vasta 2kk niin pääseekö radalle ajamaan maksutta vai joutuuko maksamaan?
tätäs mietin itekki. olen jo noin 2 vuotta pihasuditellu ni alkaa se jo vähitelle tympiä :)

yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #4 : 05.02.08 - klo: 17.26 »
ku ei koskaa tiiä muuteki oon ite harhhastunu tollasen 2kk mut minkä sille tekee jos sain joululahjaks enkan auton nii... enkä oo viel ottanu hirveesti selvää radoista ja kaiken maailman hömpötyksistä...
mut oon kuiteki sen ottunu selville mistä saa vara osii mun monsterii ja mite viritetäää :DDDDDDD
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #5 : 14.02.08 - klo: 21.03 »
Viikonloppuna joen jäälle revittelemään.

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #6 : 14.02.08 - klo: 21.09 »
1 1/2 viikoksi mökille revittelemään Revolla :mrgreen: Täytyy noi nastarenkaat rakentaa ja järven jäällä vähän suditella. Metsäajoa ja hiekkakasoja ym. ym. myös tiedossa eli kunnon talvioffroadia.. :grin: :grin:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #7 : 15.02.08 - klo: 16.21 »
Ota kuvia ja videoo jos voit.

Poissa Bysse

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #8 : 15.02.08 - klo: 17.20 »
Moro. Myö ajellaan kaverin kans parilla montulla tääl Vihdis Savageil. Rohkeesti vaan ettimään hiekkamonttui jotka ovat sivus asutuksista, kyl ne omistajat sit tulee pyytämään poistumaan jos eivät tykkää  :grin:
Hyper Pro, SIIM Racing, LPR
VRCK

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad talviajo paikat
« Vastaus #9 : 15.02.08 - klo: 20.04 »
en viitti ootta ku mun takapihalla on sora/hiekka montuu et pääsee revittelee mäkee ylös :DDD ja hyppii hyppyreist.. ku takapihal monttu ja 100 metrin suoraa mis voi ajaella ja TÄYTTÄ HIEKKAA pääsee vetää vähä driftingii
GST 7.7 RTR paketti myynnissä