Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 716074 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1770 : 29.03.09 - klo: 22.17 »
esim. 60k eteen 10k taakse

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1771 : 31.03.09 - klo: 19.56 »
Aikas erikoisen näköiset kumit on noi ipanemat..noh täytyypä koittaa:)
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1772 : 31.03.09 - klo: 20.05 »
ihan normaalit slicksit mun mielestä

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1773 : 01.04.09 - klo: 10.43 »
niinpä oli juu siinä oli toisetkin sellaset ihmeen väriset:)
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1774 : 01.04.09 - klo: 10.57 »
Missäs kunnossa se tattiksen rata on tällä hetkellä?Raision radalla ollaan paiskittu töitä että saatais auki  varmasti jo huomenna ajo kunnossa.
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1775 : 01.04.09 - klo: 11.06 »
Hieno homma! Täytyy tulla kylään. Tattarin radasta kandee kysyä sen topikissa, voi mennä vielä jokunen aika.

Poissa ibubu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1776 : 01.04.09 - klo: 11.08 »
radalla lunta viellä pirusti.
testailin renkaita eilen ja noissa grp renkaissa ihan p pito ja i gt subarun vakio kumit oli taas ihan huippupitävää kamaa . millä renkailla olette ajaneet???

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1777 : 01.04.09 - klo: 11.12 »
GRP toimii radalla hyvin kesällä ja kestävät pitkään. Kyoshon omat ja Ipaneman slicksit on mulla ollu alla myös eikä valittamista. Tulevana kesänä vaihtoehto voi olla Hobbytechin kauppiaan GT gummit.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1778 : 07.04.09 - klo: 21.10 »
Kuten tuossa MP9 topikissa mainitsin otin savuja tänään koneesta ja tarkoitus olis suunnistaa viikonloppuna baanalle jos olosuhteet sallii. Corvettessa on nyt kiinni Evolvan (.21 ratapolttis) vaihteisto, jota olis tarkoitus testaa ja säätää.

Välitykset 16/20 tai 17/21 yhdessä 48/44 päärattaiden kanssa radan mukaan. Huiput pikkasen vähenmmän kuin GT2 rattailla, mutta tämä vaihde kestää tehot joten on omiaan yhdessä optiokoneen kuten tuo Orion CRF .21 kanssa joka autossa on nyt kiinni, ja keskikokoiselle baanalle erityisesti säädettävyytensä ansiosta. Toki tämä toimii vakiokoneenkin kanssa mutta jätän sen sisäänajon keväämmälle. Konversio ei edellytä alustan muokkaamista mutta hieman "nokkeluutta" se vaatii.

Kesää kohti meinaan kokeilla myös tätä "metal gear" konversiota josta oli mainintaa aiemmin http://rc10.fi/index.php?topic=25206.msg316295#msg316295 . Välitys 15/21 ja päärattaassa 46/41, jolla mennään kovaa. Erityisen hyvä vakiokoneelle, joka edellytys kisoissa. Tämä modi on edellistä helpompi, joskin ei aivan niin "racy". Sillä on kuitenkin helppo estää 2-vaihteen ongelmat joita GT2:ssa on esiintynyt (vaihteiden hampaiden erotus 6 hammasta). GT ykköstähän tämä asia ei samalla tavalla kosketa paitsi jos käyttää GT2 välityksiä. Kesällä sitten näkee mm. kumpi välitys on omiaan mm. Tattikselle. Nämä siis niiden lisäksi mitä kokeiltiin viime kesänä gt ykkösessä joten valikoimassa löytyy...

Paitsi kotimaasta, osia näihin muutoksiin löytyy hyvin täältä http://www.winnerscirclerc.com/
« Viimeksi muokattu: 07.04.09 - klo: 21.58 kirjoittanut Mika R »

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1779 : 07.04.09 - klo: 21.37 »
En nyt halua tulla kaivamaan nenästä verta tänne kössö topiccii mut kokeilemisen arvoiset ovat myös Hong Norin kisa slicksit niissä on pintaa ihan kiitettävästi eikä pidon kanssa ollut ainakaa viime kesänä ongelmiä päin vastoin.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1780 : 08.04.09 - klo: 17.33 »
Jippii, nyt se kausi on oikeesti korkattu... Hyvin pelitti "evo" ja aikamoista haipakkaa päästeli parkkkiksella. Ensimmäinen testi ja läpi meni. Seuraavaksi oikealle baanalle Raisioon toivottavasti. Hiekastakaan ei haittaa.

Videoklippi tulee myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 09.04.09 - klo: 21.06 kirjoittanut Mika R »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1781 : 09.04.09 - klo: 12.46 »
Hyvin se on kerännyt pölyä...    :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1782 : 09.04.09 - klo: 13.07 »
On se Pieto, mutta olisit nähnyt sen mitä nousi auton taakse  :grin:

Onneksi nämä ei paljon ota kyttyrää moisesta pölystä/hiekasta, kun ei ole hihnoja ja rattaatkin näytti olevan ok. Vesi olis ikävämpi juttu (laakerit). Sivusuojat ja alla oleva omatekoinen "gear cover" pitää aika hyvin asiaankuulumattomuudet rungon ulkopuolella.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1783 : 09.04.09 - klo: 18.25 »
Putsattuna ja pientä hiomista vielä viikonlopun ajoa ajatellen....tehty.


Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1784 : 09.04.09 - klo: 21.00 »
Ajattelin kanssa siirtää nuo sivusuojat IGT:stä tuohon GT2:seen
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1785 : 09.04.09 - klo: 21.02 »
Hyvä idea, mulla on muuten ylimääräinen pari ihan uusia jos tarviit... BTW, toi "kössö" yllä painaa alle 3400gr kori päällä tankki tyhjänä..ei aivan "kisalaillinen"

Poissa Jonttula

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1786 : 09.04.09 - klo: 23.35 »
Jos mahdollisuus niin otappa videota kun raisiossa ajelet. Kiva nähdä itsekkin miten igt taittuu sinne. :)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1787 : 10.04.09 - klo: 18.15 »
joo kivaa oli! Vihaisesti kulkee peli. Baana vähän kapea useammalle gt autolle samaan aikaan mutta jessen vonerrr:n (aake k:n vanha) kanssa mentiin rinta rinnan pitkin pääsuoraa ja kurvailtiin, siistiä. Huomenna lisää..toivottavasti on vähän lämpimämpi, aurinko alkoi kyl paistaa just ku piti lähtee ja näkyy paistavan edelleen...
« Viimeksi muokattu: 10.04.09 - klo: 18.23 kirjoittanut Mika R »

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1788 : 10.04.09 - klo: 19.58 »
mikä toi loota on tossa RINNE tekstin vas. puolella?
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1789 : 10.04.09 - klo: 20.00 »
toden näköisesti lämpömittari :azn:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1790 : 10.04.09 - klo: 20.08 »
joo aivan ja onkin muuten kätevä! Sivuikkunan läpi vilkaisu kertoo lämmöt! Onnistu myös sivulliselta :)

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1791 : 10.04.09 - klo: 20.14 »
tuli tän lämpöjutun myötä mieleen et voiko tollanen motti sammua kun se ylikuumenee, luulis et leikkaa.

Eiku eilen ajoin sellasta hidasta pillu-rinkiä ja yhtäkkiä auto sammu eikä enää kirveelläkään käymään, seuraavana päivänä eli tänään pelas ihan ok?
motti on mach .28
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1792 : 10.04.09 - klo: 21.21 »
voi käydä noin kuin kerroit. 120C kiekui hyvin tänään.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1793 : 10.04.09 - klo: 21.25 »
pakko tuoda se inframittari ensviikolla duunista, luulen et toi käy liian kuumana ja nyt varsinkin kun vaihtuu löpö 20% to 25%
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1794 : 10.04.09 - klo: 21.36 »
Paljonko tuollaisista lämpömittareista joutuu köyhtymään? Löytyykö suomesta vai pitääkö ulkomailta tilailla?
miten kytketään sylinterikanteen?

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1795 : 10.04.09 - klo: 21.41 »
saa mittareita n. 30 ekellä mut jos haluu tollasen kiinteen ni sit en tiiä, kai toi on kilpa-ajaien juttu?
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1796 : 10.04.09 - klo: 22.28 »
ei suinkaan, toi oli jotain 10e..

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1797 : 11.04.09 - klo: 10.31 »
Ei paha hinta, vaatiiko toi jonku oikeen asennuksen sylinteriin vai joku teippikö sitä pitää?
Ja mistä noita saa :afro:
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1798 : 11.04.09 - klo: 18.34 »
tower hobbies. Siinä on patterit mukana ja lenkki moottorin ympärille. Teipillä kiinni runkoon.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1799 : 11.04.09 - klo: 21.10 »


Mika hei, oli juttua niistä INS-Boxeista taannoin. Jos käytät noita ratasuodattimia tollasissa olosuhteissa, niin kannattaa ehdottomasti laittaa esim Serpentin tai Novarossin C-8 autoihin ja noille suodattimille tarkoitettu INS-Box. Noi suodattimet on tarkoitettu ihan puhtaaksi nuollulle radalle, jossa ainoa esiintyvä lika on rengaspurua!!

Tehot ei putoa käytännössä ollenkaan ja suodatin pysyy pitkään puhtaana.

-A-