Kuten tuossa MP9 topikissa mainitsin otin savuja tänään koneesta ja tarkoitus olis suunnistaa viikonloppuna baanalle jos olosuhteet sallii. Corvettessa on nyt kiinni Evolvan (.21 ratapolttis) vaihteisto, jota olis tarkoitus testaa ja säätää.
Välitykset 16/20 tai 17/21 yhdessä 48/44 päärattaiden kanssa radan mukaan. Huiput pikkasen vähenmmän kuin GT2 rattailla, mutta tämä vaihde kestää tehot joten on omiaan yhdessä optiokoneen kuten tuo Orion CRF .21 kanssa joka autossa on nyt kiinni, ja keskikokoiselle baanalle erityisesti säädettävyytensä ansiosta. Toki tämä toimii vakiokoneenkin kanssa mutta jätän sen sisäänajon keväämmälle. Konversio ei edellytä alustan muokkaamista mutta hieman "nokkeluutta" se vaatii.
Kesää kohti meinaan kokeilla myös tätä "metal gear" konversiota josta oli mainintaa aiemmin
http://rc10.fi/index.php?topic=25206.msg316295#msg316295 . Välitys 15/21 ja päärattaassa 46/41, jolla mennään kovaa. Erityisen hyvä vakiokoneelle, joka edellytys kisoissa. Tämä modi on edellistä helpompi, joskin ei aivan niin "racy". Sillä on kuitenkin helppo estää 2-vaihteen ongelmat joita GT2:ssa on esiintynyt (vaihteiden hampaiden erotus 6 hammasta). GT ykköstähän tämä asia ei samalla tavalla kosketa paitsi jos käyttää GT2 välityksiä. Kesällä sitten näkee mm. kumpi välitys on omiaan mm. Tattikselle. Nämä siis niiden lisäksi mitä kokeiltiin viime kesänä gt ykkösessä joten valikoimassa löytyy...
Paitsi kotimaasta, osia näihin muutoksiin löytyy hyvin täältä
http://www.winnerscirclerc.com/