RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: HVoltage - 13.01.11 - klo: 07.35
-
Aikataulu ohessa, tällä mennään. Pitkä päivä yhden luokan kuskeille, mutta vielä pitempi päivä henkilökunnalle...
-
Erälistoja...
Edit:
ko. erälistoissa on virhe, kukin yksittäinen erä on jostain syystä tulostunut päinvastaisessa järjestyksessä. M4-10 luokan lista on oikein.
PS: Korjattuja listoja en saa tänne laitettua ennen kilpailupäivää.
-
Nyt avaudutaan...
Miks sarjan kärkimiehen pitää aina aurata tiensä viimeisestä lähtöruudusta ensimmäisessä alkuerässä??? Näin on ollut lähes jokaisessa kisassa vuodesta 2009 lähtien. Poikkeuksena tämän kauden WJ3 Oulu, siellä oli sentään järjenkanssa tehty erälistat! Oikeesti vituttaa lähtee aina 8 paikalta alkueriin ja kärsiä siitä eka rundi muiden perässä jonottaessa, tai sit huudetaan kerpeleesti että ajat perään kun oon niin satakertaa nopeempi ku muut!! Joo sarja tilanteen mukaan on erälistat tehty mut vois varmaan laitaa erät nopeusjärjestykseen alkaen #1 lähtee ekana #2 lähtee toisena, eikä näin #1 lähtee kahdeksantena ja #2 - 7 jne... joskus on sanottu että reenikierroksen tuloksen mukaan lähdetään alkueriin mutta näin ei oo ollut. Tää huuto ei ollu pelkästään Turkuun vaan kaikille mullekkin kisajärkkäreille, paitsi Oulun fiksuille kavereille!!! Miks aina näin?????!!! Ei oo varmaan iso homma kääntää eriä?
-
Eihän se vika ruutu huonoin ole. Kukaan ei ole tulossa heti konttiin, ja voit sen oman lähtökuulutuksen jälkeen venata niin kauan vaikka että ensimmäinen auto saa melkein kierroksella kiinni ennenkuin sun tarttee / kannattaa ajaa viivan yli ekan kerran jolloin sulle pyörähtää kello käyntiin? Siinä sitten pikkuhiljaa saat kiinni hitaampia ja napsit ne kun pieniä rakoja on mahdollisesti jo syntynyt.
-
Eihän se vika ruutu huonoin ole. Kukaan ei ole tulossa heti konttiin, ja voit sen oman lähtökuulutuksen jälkeen venata niin kauan vaikka että ensimmäinen auto saa melkein kierroksella kiinni ennenkuin sun tarttee / kannattaa ajaa viivan yli ekan kerran jolloin sulle pyörähtää kello käyntiin? Siinä sitten pikkuhiljaa saat kiinni hitaampia ja napsit ne kun pieniä rakoja on mahdollisesti jo syntynyt.
Ei näin! Kyllä se pitää olla niin että 1 lähtee paikalta 1 koska muuten siinä kärsii ja paljon kun kaikki eivät tajua antaa alkuerissä tilaa nopeammilleen.
Sisäradoilla ei onnistu tuo välin jättäminen kun ensimmäisenä lähtenyt saavuttaa viimesenä lähteneen jo ekalla kierroksella.
-
Noin niinkuin helpottaakseni jäljittämistä olisi hyvä kertoa kuka on kyseessä mikä luokka. Minulle ei RC10 nikit kerro p*skaakaan. Oma arvaukseni on tuo M2-10 lista mikä on jostain syystä tulostunut nurinperin... sama juttu on näköjään kaikissa muissakin paitsi M4-10 listassa. Dunno! Kiitos huomioista...
PS: V*tuttaa kun kiireessä tulee tehtyä sutta ja sekundaa...
-
Tänk juu! M2-10 kyseessä. Pipot kireelle hei nää o kuitenki wintter jumpsit :afro:
-
Noh noh Strömmi.
Myyri oli puhtaasti sarjatilanteen mukaan vedetty ja alkueriin lähdettiin aina edellisen kierroksen mukaan... eli jos olit ollut ekassa hiitissä nopein niin starttasit tokaan hiittiin ykkösenä, vaikka numerona olisikin esim 8
Erälistat suoraan sarjatilanteen mukaan on kaikille yhtä tasapuolinen eikä aiheuta mitään spekulointeja tai piipitystä järjestäjän suuntaan että millä arvalla ne on arvottu.
Enhän mä tästä ole kuin pari vuotta valittanut... Nyttemmin on alkanut näkymään että tuota käytäntöä on myös alettu käyttämään.
-
+1 sille että kylmästi sarjatilanteen mukaan. Jos ei ole käynyt sarjan aiemmissa kisoissa niin aina kuskin oma valinta, ja nopean kuskin kai pitää sen verran uskoa itseensä että pääsee finaaliin "hitaammastakin" erästä. Toivotaan että tämä käytäntö joskus on käytäntö.. :wink:
Ei sillä nyt Oulussakaan loppujen lopuksi finaalien miehitykseen tainnut olla merkitystä että miten erät meni, mutta turhaa tuskaa tuli ainakin nelkussa välillä. :grin: Siellä onneksi oli tosi hyvä rata tilan antamiseen ja aikas nätisti toimikin.
-
Jep jep... sarjatilanteen mukaan homma toimii oikein, samaa mieltä! Muistettais vaan eräkohtaisesti kääntää erät, niin että nopeampi lähtee ensin eikä päinvastoin.
Nyt starttaa mun kisareissu... täältä tullaan! :wink: jos joku on erimieltä, niin otetaan vaikka paini/kädenvääntö matsi kisapaikalla :police: :P
-
Sunnuntaina treeni ja eka AE menee kuten kisaaja sanoo. Ne ovat mittauskoneella ihan oikeinpäin ja numerotkin alkuviikosta jo katottu...
Tästä ei tarvitse tämän enempää jauhaa... ...toivon rauhaa.
-
Ensimetrit radasta otettu.
Senverran lyhyttä suoraa on että jättäkää suosiolla kireimmät koneet kotiin.
Okei... se oli vitsi...
-
Nyt heräs yhtäkkiä kysymys kun aikataulua ihmettelin.
Minkä ihmeen takia A finaalit on ensimmäisenä???? :huh:
Normaalin käytännön mukaanhan A ajaa viimeisenä.