Juu Fg on helpompi huoltaa. Kaikki tarjottimella kiville :lol:
Itse ajoin FG Monster Beetlellä yli 40 litraa ja meni 11kpl spurreja, 3 diffin kuorta + olikohan saman verran diffin rattaita. Ostin sen järeämmän cnc diffin kuoren niin loppu ainakin se kuoren hajoaminen.
Pirun typerää rakentaa diffi soralla ajettavaan autoon ilman mitään ulkoisia suojia. Itse piti nekin suojat väsättyä, että ei ihan jokainen kivi ollut rungon ja diffin välissä.
Entäs ne etutukivarret. Kestihän ne katkeamatta, mutta kun pallolinkin tuli läpi alta aikayksikön tai ruuvit korkkas.
Tästä syystä tukivarsiakin meni aika läjä, kun väljäks menee nopsasti.
Myös kaikki takapään linkit korkkas todella helposti kierteensä. Tähänkin hommasin lääkkeeksi teräspallolinkit.
Muuten kyllä kesti hyvin.
Iskareista ja alustasta nyt ei edes viitsi kirjoittaa. Ainakin iskarit oli todella huonot.
Bajassa todellakin vit..... kun pitää puol autoa purkaa kun huoltoa tekee tietyn osin.
Ainakin jos vaikka servon vaihtaa niin pitää jokapaikasta jotai irrotella.
Mutta kyllä alusta pesee 100-0 Fg.n
En puhu nyt Leopardista, joka on jo paljon parempi kuin "Marder" alustaiset eli nää monsut ja martuskat.
Ps: Kun Fg.n omistin oli 2005-2006, joten voihan se olla että ainakin muovin laatu on parantunut.
FG menoa vuosien takaa. Ihan surkee kuva, mutta ei jaksa latailla uudestaan.
http://video.google.com/videoplay?docid=8120035475759084894