Kirjoittaja Aihe: Skeittipalsta  (Luettu 6277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« : 02.12.04 - klo: 17.22 »
Siis kaikki jotka skeittaavat voivat kirjoitella täällä!
Ei näin...

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Re: Skeittipalsta
« Vastaus #1 : 02.12.04 - klo: 17.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Paraislainen"
Siis kaikki jotka skeittaavat voivat kirjoitella täällä!


Ideansa kullakin :roll:
Turha viesti tämäkin, mutta .... anti olla

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #2 : 02.12.04 - klo: 17.41 »
Löytyy täältä paljon turhempaakin. Skeittareita ei välttämättä löydy, mutta jos kerran "vapaa keskustelu" on olemassa ni turha porata. Täälä on paljon muutakin mikä ei liity mitenkään RC-autoiluun.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #3 : 02.12.04 - klo: 17.45 »
Ihan mielenkiintoista olis tietää, jotta skeittaako Paraislainen itse? Vai mistä keksit aloittaa topicin? Olis kuitenkin ihan fiksua kirjoittaa itse aiheesta jotain, jos uudelle aiheelle tekee topicin.
Lahti Rock City

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #4 : 02.12.04 - klo: 17.47 »
Palautetta skeittaajille: NOSTAKAA HOUSUJA!!!

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #5 : 02.12.04 - klo: 17.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Palautetta skeittaajille: NOSTAKAA HOUSUJA!!!

Tuo kannattaa mennä kertomaan henk.koht. Huutelu täällä tuskin johtaa haluttuihin tuloksiin.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #6 : 02.12.04 - klo: 18.07 »
No laitilassa ne skeittaajat voivat pysyä mopoineen ja lautoineen siellä skeittipaikkalla! Ei tarvitse tulla meijän radalle ajelee niin mopilla.....  Tääl ei kyl yhtään laitilalaista skeittaa varmaan ole, mutta mun mielipide skeittaajista tuli selväksi!!!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #7 : 02.12.04 - klo: 18.19 »
Mä oon skeitannu ~kolme vuotta, mutta lopetin toissa kesänä. Enkä nosta housuja, koska en ole niitä koskaan liian alhaalla pitänytkään! Ei kaikki skeittarit ole "lökäpöksyjä", eivätkä kaikki lumilautailijatkaan. Seittaaminen on ihan mielenkiintoinen harrastus sekin, joskin vähän inhottava, ku joka välissä sattuu vähä joka paikkaa jos sattuu rupemään. Ja sitä sattuu suurimmalla osalla skeittareista aika usein.

Otetaan nyt sitten galluppi, että kuka ollaa eniten esteen yli?  :lol:

Mä pääsen 3 paavoa. Jossakin puhutaan dekeistä, eli se on 6 dekkiä. Siis kolme lautaa kahella pyörällään päällekkäin. Tosin siihen saan jo ponnistaa ihan täysiä. En kylläkään tiedä meneekö enään, ku on niin pitkä aika ku oon viimeks skeitannu, mutta uskoisin. Itseasiassa olen kasvanut sen jälkeen melko paljon, joten voisi hyvin mennä enemmänkin, ainakin pienen lämmittelyn jälkeen.

Muita temppuja mä en niin häävisti osaakkaan, ollaamisen vaan opin suht hyvin niinä parina kesänä ku vähän enemmän skeittasin. Kolmas kesä oli jo sellaista, että kerran viikossa kävin tuola jalkakäytävällä tai bussipysäkillä hyppimässä parin reilin ja boksin kera. Rampissa en osaa mennä juuri ollenkaan.

ps. oli pakko kirjoittaa ensimmäinen asiaviesti tähänkin topiciin. Oikeastaan aika turha sitäkään on joka topicissa jauhaa, että kuinka turha topici tääkin nyt on...

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #8 : 02.12.04 - klo: 21.06 »
Joo, näin on..

Minäkin olen tuossa n.3 vuotta skeittaillut ja olen lopettanut myös toissavuonna.. :) Tai no kerran kävin koittamassa yhden "kaverin" kanssa että miten se lauta kulkee vielä.. Aikoinaan pääsen 6½ dekkiä olleilla, ja joskus yhdet 6 rappusetkin tultu hypättyä.

Joskus kesäkuumalla tuli oltua todella paljon minirampissa laittamassa pikkutrikkejä kuten 360 rocknroll ja 50 50 ym..

Mutta eipä sitä enään tule skeittailtua kun on jotenkin innostus lopahtanut.
Kyllä se sen tekee..

Poissa Tintza

  • Tulokas
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #9 : 02.12.04 - klo: 21.18 »
Kyllä täältä vielä Rullaajia löytyy, Kuten minä neljävuotta takana laudanpäällä.  :) Eikä ne skeittarit paljoa nykypäivänä niitä lökäpöksyjä käytä päin vastoin...  Eikä ne skeittarit aina oo niitä mopojensa kanssa rikkomassa  :wink:
Team Associated

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #10 : 02.12.04 - klo: 21.24 »
Tuo oli mukava kuulla. OT. Tiesittekö muuten että lökärit tuhoaa ihmisen liikeradat OT.

PS. Älkää vastatko tuohon ot:hen

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Skeittipalsta
« Vastaus #11 : 02.12.04 - klo: 22.37 »
Itse olen joskus vuosia takaperin telonut itseäni rampissa mutta tajusin hyvin nopeasti että ei ole mun laji.

Ja se mitä olen katsonut/jutellut niin nämä TAITAVAT skeittarit on varsin fiksua porukkaa.

Eri asia toki on sit ne kaverit jotka kantaa lautaa kainalossa ja on olevinaan.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #12 : 02.12.04 - klo: 22.39 »
Ittekin olen skeitannut n.2v kunnes lopetin viimekesänä.
Skeittareita on monenlaisia...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Hamis

  • Jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #13 : 03.12.04 - klo: 01.05 »
Mä kerkesin skeittaamaan 6 vuotta ja lopettelin parivuotta sitten.
Nilkat eivät yksinkertaisesti kestäneet.... Mutta kivaa oli ja hyviä kavereita.

Silloin ku aloittelin tosissaan niin, housut tosiaan roikkui ja se oli siistiä se. Aikuisempana ei enää roiku, mutta muotia on kiva seurata ja nyt skeittimuoti tuntuu menevän Oldschool suuntaan joten housutkin ovat pienentyneet.

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #14 : 05.12.04 - klo: 18.01 »
Kiitos että joku ainakin on kirjoittanu tänne! Syy miksi mä olen avannu tän palstan on siksi et vois kysyy muila skeittaajilta vinkkejä ja nixejä skeittaanisesta. Joten kaikki jotka pitävät tätä topikkii turhana niin en suosittele et ne kirjoittaa tänne, ku tää on kerran niin "turha"! :roll:
Ei näin...

Poissa Tintza

  • Tulokas
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #15 : 06.12.04 - klo: 13.41 »
Minun mielestäni ei aivan turha voihan Rc kuskit liikuntaakin harrastaa :wink:  :).  Onhan tämäkin keskustelu Vapaa keskustelu puolella. Joten  jos jotku kaipaa jotain nixejä muilta niin ei muutakun kysymään niiltä ketkä Harrastaa/harrasti kyseistä lajia   :)
Team Associated

Joel

  • Vieras
Skeittipalsta
« Vastaus #16 : 09.12.04 - klo: 20.14 »
Muutama vuosi on tullut skeitattua ja tarkoitus on jatkaa vielä piiitkään! Paljoakaan en osaa, mutta silti on hauskaa ja välillä kun jotain sattuu voi vetäytyä rc-auton pariin...naapurustolta on tullut kiitettävästi tukea(vaneria yms.) eikä kukaan ole koskaan pahemmin valittamaan tullut. Vahinko vain kun täällä pikkukylässä/maalla ei oikein le mitä skeitata ja viime talvena talkkari peruutti paikallisen, melko vaatimattoman rampin yli traktorilla...eikä uutta ole tullut =(. Ja vielä muistutus: SKEITTAUS EI OLE GANGSTAILUA, vaikka vähän housuja roikuttaisikin(mitä en kyllä itse juuri tee).

Anonymous

  • Vieras
Skeittipalsta
« Vastaus #17 : 01.05.05 - klo: 16.12 »
Joskus 2-3 vuotta sitten vielä skeittasin. Parhaimmillaan pääsin 3:n trukkilavan päälle.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #18 : 01.05.05 - klo: 18.31 »
Mä skeittasin aktiivisesti joku ~5 vuotta sitten ja olen taas miettinyt alottaa moisen touhuamisen. Pitäs katella jostain dekki ja mennä kokeilemaan tuleeko siitä enää mitään. Tosta housujuttu on vähän sellanen homma, en oo pitänyt "istuvia" housuja vissiin 6:n luokan jälkeen muutaku omissa häissä, eikä kaapista kyllä löydykkään moisia ollenkaan. Mulla housut roikkuu, ja se on mun oma valintani, mutta olkoon se mun asiani. Vähän sama homma kun kirjottelisin pilleistä täällä foorumilla, niin pidetään mölyt omissa mahoissa ja keskitytään omiin housuihin, jos sellanen sopii???

Jaksaako joku viellä kertoa mulle, onko nettiin tullu jo jotain skedekauppoja?

Poissa Beris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #19 : 01.05.05 - klo: 18.54 »
Oma skeittaukseni on tyssännyt ollien opettelemiseen ja Tony Hawkin pelaamiseen 8) ...

Täytyy muistaa, että skeittaus on harrastus siinä missä RC-autoilukin(ei sillä, että väheksyisin RC-autoilua).
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Ideansa kullakin

On täällä keskustelua maastopyöräilystälki ja stiigalla ajostaniin miks ei skeittauksestakin.
Turkulainen voittaa aina!

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Skeittipalsta
« Vastaus #20 : 01.05.05 - klo: 19.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Niki"
Jaksaako joku viellä kertoa mulle, onko nettiin tullu jo jotain skedekauppoja?


Tässä on muutama hyvä suomalainen kauppa:

Nolla.net
Boardstock
Xray

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Skeittipalsta
« Vastaus #22 : 01.05.05 - klo: 19.58 »
Onhan tässä tullut 3,vutta skeidattua, mutta kun en oppinut mitään eikä ollut rahaa ostaa vehkeitä ja kaikki vehkeet mitkä tehtiin niin vietiin pois.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Skeittipalsta
« Vastaus #23 : 01.05.05 - klo: 20.18 »
"Skeidattua 3 vuotta?"   :mrgreen:  varmaan tarkoitat skeitattua :wink:

Itsekin olen pari kolme vuotta skeitannut, paras saavutukseni on paikaltaan 1,5 dekin ollie :shock: ja lautana on Statuksen complete mini dekillä.
Savolaeset jyrree!

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Skeittipalsta
« Vastaus #24 : 01.05.05 - klo: 20.35 »
Tääl sanotaan skeidaus
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Sami S

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #25 : 01.05.05 - klo: 20.48 »
Mäkin oon skeitannumuutaman vuoden ihan huvikseni ja lautana mulla on Status Mini-logo

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Skeittipalsta
« Vastaus #26 : 01.05.05 - klo: 20.51 »
No enpä minä maalaisjuntti tietänyt kuin sen, että skeidaus=ulostaminen.
Kerrankos sitä maalaisjunttikin puhuu "stadin slangia" :lol:
Savolaeset jyrree!

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Skeittipalsta
« Vastaus #27 : 01.05.05 - klo: 20.55 »
En ole mikään stadi poju maala mäkiin enimmikseen asustelen. Niin että täällä sitä vaan paskotaan :D
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Skeittipalsta
« Vastaus #28 : 02.05.05 - klo: 20.06 »
Sanon nyt tuohon olie juttuun että TIMO on/oli aika haka tuossa jutussa joskus. Itse skeittasin -70 luvulla ja se oli pojat hauskaa....
Itse asia minulla on myynissä skeitti laakereita uudet ABEC-7 8kpl hintaan 13e.
Jerzi

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Skeittipalsta
« Vastaus #29 : 02.05.05 - klo: 20.17 »
Itseäni skeittauksessa lähinnä kiinnostaa "old school" temput, ne ne vasta hienoja ovatkin. Kuten boneless, handplant ja wallplant. Kertookas enemmän "old school" temppuja.
Savolaeset jyrree!