Kirjoittaja Aihe: Tattarisuosta kysymyksiä  (Luettu 1128 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gekko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tattarisuosta kysymyksiä
« : 03.09.05 - klo: 19.45 »
Eli milloin tämä rata on auki, siis kellonajat, ja milloin se suljetaan talveksi? Ja ajattelin myös että milloin ihmiset siellä ajavat, sillä haluaisin itse kokeilla leikkimielistä kisailua, ihan vain huvin vuoksi, sillä en ole paljoa kisaillut kun kukaan kavereista ei harrasta radio-ohjattavia. Olen myös ymärtänyt että on jotain vuoroja milloin saa ajella polttiksella siellä radalla, eli voisiko joku kertoa minulle vähän tarkemmin tästä. Olen aikeissa ensi lauantaina mennä radalle ajamaan, mutta en tiedä jos saan edes (radan puolesta) mennä sinne silloin.

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tattarisuosta kysymyksiä
« Vastaus #1 : 03.09.05 - klo: 19.55 »
Arkisin klo 12-20 ja viikonloppuisin 12-18, käsittääkseni. Kai se lumen tultua suljetaan. Tänä kesänä siellä on tainnut olla melkein aina ajajia, jos kelit ovat sallineet. Mukaan vaan, kyllä siellä yleensä jokainen on päässyt vuorollaan ajelemaan.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Tattarisuosta kysymyksiä
« Vastaus #2 : 03.09.05 - klo: 20.06 »
Lainaus käyttäjältä: "gekko"
Eli milloin tämä rata on auki, siis kellonajat, ja milloin se suljetaan talveksi? Ja ajattelin myös että milloin ihmiset siellä ajavat, sillä haluaisin itse kokeilla leikkimielistä kisailua, ihan vain huvin vuoksi, sillä en ole paljoa kisaillut kun kukaan kavereista ei harrasta radio-ohjattavia. Olen myös ymärtänyt että on jotain vuoroja milloin saa ajella polttiksella siellä radalla, eli voisiko joku kertoa minulle vähän tarkemmin tästä. Olen aikeissa ensi lauantaina mennä radalle ajamaan, mutta en tiedä jos saan edes (radan puolesta) mennä sinne silloin.


Sekaan vaan, olisi tarkoitus myös säiden salliessa käydä ajamassa toistaiseksi viimeisen kerran kasi autolla tänä vuonna. En usko että kovin montaa ajo päivää tulee. :cry:

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tattarisuosta kysymyksiä
« Vastaus #3 : 19.09.05 - klo: 22.20 »
Heibs.
Mä törmäsin tänään tuolla Pienoismalli lehden kotisivuilla tälläseen kuvaan tattarisuon radasta.



Onko tämä idea jo täysin kuollut ja kuopattu,että siellä olis nuo kolme rataa ??
Toinen kysymys on että voiko sitä ajajakorokkeen katetta mitenkään aukasta/muokata niin että sieltä näkis siihen hiekkaradalle kans??

-Juri-

EDIT: pari typoa korjattu...
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA