7
« : 10.07.12 - klo: 19.23 »
Auton mukana tulleessa suomenkielisessä ohjeessa on että alaneulan ohjearvo olisi 6,75 kierrosta auki. Se ei pidä paikkaansa. Itselläni moottori pärähti uutena tulille juuri niillä säädöillä mitkä oli moottorissa vakiona. (Pääneula noin 3 kierrosta auki ja alaneulan ruuvin kanta kaasuttimen tasalla tai hitusen sen sisäpuolella) Kun olin saanut moottorin käymään niin taisin muistaakseni hitusen vielä laittaa pääneulaa rikkaammalle tehdasarvoista, kuitenkin että moottori vielä kävi tyhjäkäyntiä tukehtumatta löpöön. Lisäksi muistelisin, että tyhjäkäyntineula oli vakiona aika isolla eli kun moottorisi ekan kerran pärähtää niin se saattaa vähän ryntäyttää.
Muuten olen onnistuneesti jo reilu kaksi gallonaa päristäny kyseisellä pannulla ja hyvin tuntuu edelleen soivan. Jopa vetokäynnistin on ehjä...
Servot siitä ST:stä menee rikki lähes heti, irroita, asenna paremmat tilalle ja varastoi vakiot vaikka pahan päivän varalle. Tai oikeastaan älä edes varastoi vaan polta ne ettei niistä tule kenellekään harmia.
Kaasuttimen haitarikumi kannattee tiivistää, muuten kaasutin tuntus olevan kohtuu tiivis.