Kiitos kaikille kisailijoille.
Päivä alkoi hiukan synkissä merkeissä kun auto ei toiminutkaan autotallin pöydällä tehtyjen tieteellisesti todistettujen säätöjen mukaan. Aivan hirveä ajaa ja arvaamaton käytös yhdistettynä mun hitaisiin ranteisin ei ollut se yhdistelmä millä olisi oikeasti pystynyt kisaamaan.
Pieni purku / muutostoimenpide ja alkoi sentään vauhti löytymään, tosin kärki ajoi niin kovaa että tyydyin haastamaan niitä kenen päänahan pystyi saavuttamaan.
A-finaaliin suoraan, enpä olisi tuota uskonut tapahtuvan toistamiseen. A-finaalissa sitten tapahtumia riitti kylliksi eikä keskeytyksiltä voinut välttyä. Siksi täysin puun takaa tullut tieto varikolle raahautuessani oli, että allekirjoittanut sijoittui kolmanneksi. Viimeksi vuosi sitten tapahtui sama yllätys, eli joskus käy vaan tuuri (niin ja tietysti toisilla sitten se huonompi tuuri).
Erikoismaininta ja ISO hatunnosto Jari Roslöfille. Siinä oli herramies ja reilu kisakumppani. Alkusähellyksessä Jari puski vahingossa autoni takarenkaaseen ja sen seurauksena autoni spinnasi ratareunukseen ja jäi jumiin. Moni muu olisi jatkanut ajoaan, mutta Jari jäikin radan varteen odottamaan nostajan toimenpiteitä ja jatkoi ajoaan vasta kun olin ohittanut hänen autonsa. Tämä on ensimmäinen kerta kun näen vastaavaa käytöstä toiselta kisailijalta bensakrossissa.....
Kiitoksen kisajärjestäjille ja kiitos junnun puolesta Petelle sekä Keltille jokkisauton kanssa saadusta avusta.
Ja vielä pakollinen loppulisäys. Finaalivideota katsoessani huomasin Esa Myllymaan herrasmiesmäisen käytöksen kun hän ajoi kilpaa sijoituksista Pekka Heikkilää vastaan. Aivan sama odottelu kun oli ajanut edellä ajavan auton luistoon mutkassa.