Samat olosuhteet oli silloin kaikille ketkä ajoivat....
Vihjasinkin siitä että jos on ajanut samantasoisen ajan kuin nyt radalla ejettiin josta oli kolmasosa jäätä niin vauhti ei olis ihan samalla tavalla piisannutkaan, koska jää hidasti menoa paikkapaikoin hyvinkin ratkaisevasti.
Eli ei vertailukelpoinen aika.
Ja kyllähän siellä pojat kampoihin pisti niin että ei sitä hommaa ihan vasurilla voinu ottaa vaikka omalta kohdalta homma plörinäks kaikkien valmisteluiden osalta menikin.
Ensinmäinen alkuerä kun starttas niin en tajunnu että on mun erä edes menossa ennenkuin kattelin että siellähän ne on nuo jampat ajamassa kenen kanssa mun piti ajamassa olla.
No tokaan erään rataa opettelemaan ja olosuhteita ihmettelemään.
Hanskat kädessä ajamisesta ei tullut suoraan sanottuna yhtään mitään, kun ei tuntenut milloin kaasu on neutraalissa asennossa, eli hypyt meni vähintäänkin mielenkiintoisesti.
Heti alusta alkaen kytkin kantoi hieman turhan paljon, eli jotain vikaa oli ounasteltavissa... Mutta kylmyys piti huolen ettei vahingossakaan viittinyt huoltaa kytkintä.
Jälkeenpäin hieman harmittaa kun piti sillä asenteella lähteä ajamaan että kunhan tässä nyt hauskaa pidetään...
Hauskempaahan se olis ollu tuoda kaksoisvoitto kotiin.
Vasta finaalissa itselläkin heräs ajohalut kylmästä riippumatta, mutta on myöhästä pidättää kun tavarat on jo housussa.
Näin talvisaikaan kun ei vähään aikaan ole ajamaan päässyt niin ei toi kilpailufiilis päässy tosiaan iskemään kuin vasta lopussa ja silloin meninkin auttamaan Randoa nikon varikkohommissa ja fiilis tuli vihdoin täysin mukaan ja tuttua pientä jännitystä ja zemppiä oli ilmassa.
No mutta jos seuraavalla kerralla sitten ottas vähän enemmän zemppiä mukaan ja mekkais auton kuntoon.
Jokatapauksessa tuli taas mieletön fiilis lähteä Hollantiin kisaamaan ihan tosimielellä.
Hollannissa pitää hoitaa vähintään kaks Suomalaista semiin ja kaikille niin hyvä tulos kuin vaan millään avuilla on mahdollista saada.
Ja tottakai vielä pitää mennä viroon ajamaan vähintään kerran ennen Suomen kauden alkua.