Jos latailet oikealla virralla, niin mahdollinen pullistelu alkaa hyvin hitaasti.
Netissä olevissa pelotteluvideoissa lykätään tahallisesti lipoon suuria virtoja liian korkeilla jännitteillä ja tällöin ne kyllä lähtee suhteellisen nopeasti...
Monta akkua tuli nähtyä viime talven sisäkisoissa jotka oli pullistuneet aika reilusti, mutta silti toimivat vielä jotenkin. En tosin lähtisi itse latailemaan pahasti pullistunutta lipoa.
Mitä tulee kolhuihin, omassa assossa akku lensi pitkin asfalttia kun vähän törmäiltiin kaverin Firestormin kanssa! akun kulmaan tuli kunnon painauma mutta en ole ainakaan huomannut mitään vikaa käytössä. Akku ottaa täyden kapasiteetin edelleen sisään.
Sitten jos saat kennon menemään puhki, niin että lipo pääsee reagoimaan hapen kanssa ja akku on vielä suhteellisen täynnä, voit alkaa jo hieman jännittää.