Laakerit halvempina ei kestä kovia kierroslukuja, pienillä käyttö-RPM hattakin pienenee.
Magneetti on tullut samalta linjalta ja parhaat on valikoitu kalliisiin, halvimmissa seassa sekundayksilöitä tiuhemmin.
Vielä akseliin käytetty liimaus ja tasapainotus on karvan huolettomammin tehtyä.
Mun valinnoilla 3 kertaa on kannun pääty kuumetessaan auennut liimauksestaan. yhdellä kerralla ei konetta saatu liimaamalla kovalla ruuvilukitteella palvelukseen, muilla onnistui.
= kalliita arempi kuumenemistuhoille. ja hukkateho% suurempana kuumentaa herkemmin.
Sen kanssa voi oppia elämään. Hyvä yksilö voi kestää vuosien rääkkiä.
Tietoa tullut nyt 9 kpl halppiksen kanssa. Jos hiekka voi jumittaa minkä hyvänsä laakerin pitkin autoa, millon tahansa, ni halppis palaessaan kirvelee vähemmän lompsaa.
Kaveri poltti oletettavasti tällä Lehnerin, se edelleen noparin,,, ja yhteiskulut onkin sitten kiusannut........