RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: 69sale - 23.05.15 - klo: 17.33
-
OR5 / 4WD
1. Pekka Heikkilä
2. Jouni Hiltunen
3. Pasi Vainionperä
4. Joonas Temonen
5. Mikko Korhonen
6. Esa Lehtimäki
7. Esa Myllymaa
8. Jari Paasikivi
9. Toni Järvinen
10. Petri Koivisto
11. Janne Temonen
12. Pekko Iivonen
13. Antti Härmälä
14. Vesa Sarja
15. Saul Peltola
16. Kelt Ever
17.Jari Roslöf
18. Marko Laitinen
19. Elias Lehtimäki
20. Jani Lassila
BC5 / 2WD
1. Rauno Kallionpää
2. Kai Jansson
3. Saul Peltola
4. Mika Huupponen
5. Jani Lassila
-
Suurkiitokset järjestäjien puolesta kaikille kanssakilpailijoille, neiti aika :evil: mukaanlukien(luettakoon myös kilpailijaksi)
Keli oli alkuun ihan persiistä mutta onneksi parani, vaikka eipä tuo tuulikaan niin mukava ollut , pääasia ettei vettä tullut enempiä
Sekä lisäonnittelut voittajille :grin:
t: Korpilahden RC Center
-
Korpilahdella on aina kylmä ja sataa :roll:
Kiitoksia , mukavaa oli.
T: sunnuntai ajelia ilman huolen häivää :afro:
-
Heissulivei.
Olihan kilpailu. Tiukkaa vääntöä, iloisia onnistumisia ja sitten niitä vähemmän iloisia epäonnistumisia. Tätä motorsportti on yleensä.
Jahas aloitetaan päivän perkaaminen edes jostain.
- Kisajärjestelyt olivat aivan hemmetin toimivat. Aikataulu toimi kisakellon tarkkuudella. Tästä iso kiitos Salelle, että jaksoi muistuttaa penaltin uhalla että jätkät pysyy ruodussa. Yleensä kaikki tiesi nosto- tai tuomarointi vuoronsa. Mun mielestä toimivimmat järjestelyt miesmuistiin.
- Kilpailu oli rehtiä koska tuomari puuttui herkästi törttöilyihin. Itsekin yhden varoituksen sain ihan aiheesta. Tietysti yksi tuomari ei jokaiseen rikkeeseen pysty puuttumaan kun kaikkea ei aina kerkee näkemään.
Tuli sitten ajettua elämäni paras or5 sarjan tulos kautta aikain. Auton ensi metrit kisapaikalla ja ei muuta kuin ajoa. Tietysti muiden epäonni auttoi etenemisessä. Taisin muuten ajaa päivän eniten ratakierroksia kun alkuerät ilman keskeytyksiä 3kpl, C-finaali, B-finaali ja A-finaali. Auto kesti rääkin ilman mitään rikkoutumisia eli ainakin jotain tuli tehtyä oikein.
Seuraavassa kisassa tavataan uudelleen.
-
https://www.flickr.com/photos/124336487@N08/sets/72157652957952268 (https://www.flickr.com/photos/124336487@N08/sets/72157652957952268)
-
Kiitokset kisajärjestäjille !!!
Vaihtelevaa(sää) ja mukavaa oli .....
Paljon viel opittavaa ....
:cool: BarbieThePink :cool:
-
Kiitokset kilpailujen järjestäjille hyvin järjestetyistä kilpailuista.
Kilpailujen aikataulu meni tosi nappiin ja kaikki toimi loistavasti.
Ainut iso miinus oli mielestäni rata.
Radassa on aivan liikaa epämääräisiä kyhmyjä ja kuoppia mitkä mielestäni tekee radasta selviytymistaistelun eikä kilvanajoa.
Reunaputket ovat kovaa putkea ja ne ovat autoa rikkovilla raudoilla kiinni.
Rata on aivan liian kapea. Joistain kohtaa mittasin jopa 3m ja jotkut kohdat vaikeasti hahmoteltavia.
Nämä mielipiteeni ei tarkoita että suututtaisin rata porukkaa vaan annan rakentavana palautteena.
Toni
-
Atsille ISO kiitos hyvistä kisakuvista .
ToniJ:lle sen verran että eiköhän tässä lajissa puhuta ja ajeta crossia , joten töyssyt kuuluvat asiaan.
Kuskihan sitä autoa vie , ei ne möykyt radalla siirrä paikkaansa kenenkään kierrosten välillä, ne on vain
kierrettävä ja ajettava sen mukaan.
Jos haluaa möykytöntä "crossirataa" niin parenpi kuin siirtyy jalkapallokentälle , niin eipä ole "epämääräisiä"
kyhmyjä.
Joten se siitä, rata on mikä on ,ellei kelpaa niin ei ole pakko tulla :shocked:
-
Kiitokset myös minunpuolesta organisaatio puolelle. ToniJ:n kanssa samoilla linjoilla radan suhteen. Tarkoitukseni ei ole kritisoida vaan kehittävässä mielessä toivoa radalle pientä kohennusta. Itse en ole ollut rataa tekemässä, joten isot plussat tekijoille radan olemassa olosta. Laji kehittyy ja toivottavasti radat sen mukana.
-
Kiitokset myös minunpuolesta organisaatio puolelle. ToniJ:n kanssa samoilla linjoilla radan suhteen. Tarkoitukseni ei ole kritisoida vaan kehittävässä mielessä toivoa radalle pientä kohennusta. Itse en ole ollut rataa tekemässä, joten isot plussat tekijoille radan olemassa olosta. Laji kehittyy ja toivottavasti radat sen mukana.
Ihan vain vierestä nähneeni niin mihin suuntaan pitäisi rata kehittyä.
Nyky meno sähkökrossissa on että ajetaan matolla. Sekös on sitten krossia, no ei todellakaan. Turistia ajetaan matolla ja asvaltilla.
Jotenki tuntuu nykyään silleen että rata muokataan kuskin toivomuksien mukaan ei toistepäin.
Ihan vain minun ajatuksia.
Jerzi
-
Nyt kyse ei ollut siitä että oliko tiksissä matto vai kivilattia pintana vain siitä että kilpailuihin saisi ottaa mukaan kenialaisen pikajuoksian nuotittajaksi auton eteen😅
Eli oma mielipiteeni on se että radalla saa ja pitääkin olla hyppyjä tasoja yms. Mutta niiden pitää olla ajettavia eikä väistettäviä kohtia. Radassa pitää olla reunat mutta ei semmoiset mitä ei tarvitse pelkää kuin ruttoa jos niihin vahingossa osuu.
Ja taas sanon mielipiteeni sen kehittämisen merkissä.
-
Ihan pieni heitto viimeiseksi sanoikseni:
Tehkää itse vastaavanlainen rata repimällä kustannukset omasta #erseestä ja kuunnelkaa
hymyissä kun ei kelpaa kaikille herkku#erseille.
Pehmustetut reunat radoille, rataleveys vähintään viisi metriä (ettei vaan ota pehnusteisiin kiinni , voipi kalusto särkyä)
Ehdottomasti tasainen ilman kyhmyjä (taas kalusto kestää) ja tietenki kuopat pois ettei vaan kalusto vaan mene rikki
Kuten aiemmin sanoin ei ole pakko tulla
Kiitos
Asia loppuun käsitelty
-
Suuret kiitokset järjestäjille ja kilpailunjohtajalle! Aikataulu oli erittäin onnistunut ja ajoittain vaati kilpailunjohtajalta melkoisia ponnisteluja, mutta melko hyvin pysyttiin aikataulussa.
Koitin jeesailla minkä ehdin ja pystyin, oli taas kiva hölistä mikkiin.
En tiedä oliko tietovisalla mitään osuutta asiaan, mutta jotenkin tuntui että säännöt oli luettu ;) auttoi suuresti päivän kulun sujuvuutta. Tai siltä ainakin tuntui.
Oma ajo oli opettelua talven jäljiltä, mutta alkuerien vauhti riitti neljänteen sijaan ja paikkaan a-finaalissa. Parhaillani olin kai kolmas, mutta virhe siellä virhe täällä tiputti minut viidenneksi. Ajossa oli suurta epävarmuutta läpi päivän, mutta ehkäpä se tästä jos ehtii harjoitella... Varmaan suurin ja piirtein vartin kohdalla ajo keskeytyi koneen sammumiseen (bensaletku irtosi, ei siis kallis syy mutta sitäkin turhempi!) ja sijoitus lopulta seitsemäs.
-
Kiitos järjestäjille täältkin päin!
Pekon kisa meni vähän sekasin radio häiriöillä alkuerissä. Nousufinaalit lähtivät hyvin liikkeelle. B-finaalissa renkaan iroaminen merkitsi putoamista A-finaalsita. En muistanut kiristää renkaita C-finaalin jälkeen.
Auto toimi erittäin hyvin.
Jäin kaipaamaan vähän finaalesta tulokisia ja kierrosaikoja. Olisi ollut kiva nähdä ja verrata Pekon vauhtia muihin
finaali kuskeihin.
Vesivehmaalle sitten uusin kujein.
-
Ihan pieni heitto viimeiseksi sanoikseni:
Tehkää itse vastaavanlainen rata repimällä kustannukset omasta #erseestä ja kuunnelkaa
hymyissä kun ei kelpaa kaikille herkku#erseille.
Pehmustetut reunat radoille, rataleveys vähintään viisi metriä (ettei vaan ota pehnusteisiin kiinni , voipi kalusto särkyä)
Ehdottomasti tasainen ilman kyhmyjä (taas kalusto kestää) ja tietenki kuopat pois ettei vaan kalusto vaan mene rikki
Kuten aiemmin sanoin ei ole pakko tulla
Kiitos
Asia loppuun käsitelty
Asia on sitten loppuun käsitelty
Ihmettelen syvästi käytöstäsi rakentavasta palautteesta.
Kyse ei ollut sinut tai teidän solvaamisesta taikka saatikas teidän panoksesta kilpailuihin ja rataan
Toni
-
Hyvä Rane , voitto kotiin :azn: