Piti tehdä uus topikki, kun on niin laidasta laitaan nää mun kysymykset ja voin lisäillä sitten lisäillä tänne juttua, jos ja kun homma etenee.
Oon vähän spekuloinut, että alkaisko sitä kiertämään 1/10 krossin lisäksi joitain turistikisoja, lähinnä siis talvikauden 1/10 sähkötouringista ois kyse. Tällä hetkellä mulla ei ole vielä edes autoa, mutta poltetta olisi hommata.
Ajattelin ajaa stanua, kun sinne saan sääntöjen mukaan ilmeisesti vielä osallistua.
Ilmeisesti FTT:n kausi alkaa tammikuussa, mitään kalenteria ei kai ole vielä lyöty lukkoon? Riittääkö lauantain kaksi treeniä radan opetteluun ja samalla auton säätöön? Maastosarjassa homma ei olisi kyllä toiminut niin pienellä treenillä.
Ko. luokkaan osallistuminen maksoi viime vuonna ilmeisesti 20€/kisa ja ilmeisesti itse oli vastuussa renkaiden hankkimisesta, ettei osallistumisen yhteydessä saanut kumeja?
Miten vertaisitte turistilla kisaamisen kuluja maastosarjaan? Renkaita pitää varata yksi sarja per kisa ja tietty ois hyvä ajaa jollain autolla, mille on järjestetty varaosapalvelu. Kaiken järjen mukaan varaosia pitäisi mennä kuitenkin vähemmän. Jos perjantaina ei saa sääntöjenkään mukaan treenata, niin yöpymiseenkään ei menisi rahaa.
Jos alan keräämään kalustoa Stockia varten, niin onko nyt niin, että LRP:n SXX on ainoa nopari, millä on tsäänssejä ajaa kilpailullisesti sen muuttuvan ajoituksen takia?
Onko SP:n tai CS:n koneessa nähty mitään eroa suorituskyvyssä tai ajettavuudessa?
Säätöpöytä, siihen
asteikot ja
ajokorkeuden mittatikku taitaa olla aika must turisia säädettäessä.
Mites alumiiniset
setup pyörät ja
setup system?