Sellanen ongelma on tuon .28 macstarin kanssa, ettei tahdo käydä tyhjäkäyntiä. Korva kertoi, että koneen laakerit on huonona. Vaihdoin molemmat laakerit ja kone toimii nyt muuten paljon paremmin, mutta tyhjäkäyntiongelmat jäivät. Normaali ajaminen onnistuu kyllä, mutta kun auto jää jumiin niin ei sitä sammumatta kerkeä pelastamaan. Tuntuis vähän niin kuin tukehtuisi polttoaineesta nopeasti. Kumminkin polttoaineletkun nipistämällä sammuu n. sekunnissa.
Toinen erikoinen juttu on se, että tämä vaatii käynnistyäkseen lähestulkoon puolikaasua. Kaasuttelua on jatkettava jonkin aikaa ja vasta sitten jaksaa käydä itsekseen hetken. Tulppana oli RB:n #5. Oisin koittanut noilla muillakin, mutta näytti olevan kaikki pimeenä
Kytkinjousetkin vaikuttas olevan niin tuhottoman löysät kun meinaa aina renkaat pyöriä vaikka kierrokset ois kuinka alhaalla. Voiko liian löysät jouset saada aikaan sen, että kytkin tahtoo tarrata kelloon liian matalilla kierroksilla, eikä kone siksi jaksa käydä tyhjäkäyntiä?