Noparia löytyy ainakin eBaysta, 150 A alle $100 posteineen. Moottoreiden kanssa on vähän hiljaisempaa, joskin siihenhän voi laittaa muutakin konetta.
Mittasuhteiden puolesta sanottakoon, että E-Revon vakionoppa kestää jatkuvaa 35 ampeeria. 80 ampeerin noppa pitäisi olla varsin riittävä, joskin 150 ampeerin noppa on sitten mitoitettu enemmän varman puolelle. Kaapissa on Hobbywing 4465SL ja KB45-08XL, joiden kanssa voi olla hyväkin olla jämympi noppa, mutta katsotaan milloin ehtii testata
Turnigyn kombon kone on melko ok ja pidän selkeästi parempana kuin esim. Hobbycityn halpoja xl-koneita. Omassa E-Revossa on nyt ollut aika pitkään Turborixin kone, jossa iiiso rivoitettu kannu ja jälkipäivityksenä keraamiset laakerit. Toimii 4S:llä aika jees (2770 kv), ajettu voittopuolisesti kyllä e-Slayer -konversiona, mutta myös monsurenkailla.
Novak HV5.5t oli myös kiinni. Pelaa kyllä nimheilläkin, mutta vasta lipoilla keulii kunnolla, huipuissa ei niinkään eroa. Kombon mukana tulee jopa tulppa, joten sinkkumotin palikoita (motor plate ja gear cover) ei tarvitse hankkia. Kone on melko kiivaskäyntinen (3700 kv), ei niinkään vääntökone, mutta pelaa silmittömiä nopeuksia haettaessa tai rankassa paiskomisessa (IMO) paremmin kevyemmässä autossa (= Hyper Mini STe) kuin E-Revo.
Harjaton setti ei pelaa vakiradioiden kanssa kovinkaan todennäköisesti, joten gigaradiot kannattaa laskea budjettiin mukaan. Ja tosiaan ei ehkä kannata ajatella, että jos setissä lukee "1/8", niin se kestäisi automaagisesti myös E-Revossa ns. Kovaa Ajoa.
Vakionoppa ja ajamattomat moottorit löytyy itseltä kyllä vielä kaapista joutavina. Novakin kombo voisi myös olla tarvittaessa jouten...