Kirjoittaja Aihe: Rovaniemen RC-autoilijat  (Luettu 640744 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1980 : 04.10.09 - klo: 10.26 »
noni, rälläkkä laulamaan ja hitsaat net kiinni! :grin:

mainasikko tehä scalen siitä vai ajelet "vakiolla"?
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1981 : 04.10.09 - klo: 11.22 »
onko tlc:llä pahastikki säätöä axialin kanssa?

Ei paljo, Becci pitäs tinata kiinni että saa tuo servo tarpeeksi virtaa, oireet ei ollu pahat vakioradioilla, mutta ku laitto tuon gigasen tietokoneen niin vastari buuttaa ittensä aina tiukassa kurvissa. Ja jotain pientä, normisäätöä.

Minkä merkkine radio sulla on TLC?

Meillä Maestrolla propleemia kans radion kanssa!

Poissa TLCfani

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1982 : 04.10.09 - klo: 12.22 »
No se semi-scale on edelleen suunnitelmissa, bushwackeri ollu jo kauan hyllyssä oottamassa. Mutta ku oon päättäny, että 1:1 ensin kuntoon ennenku tuosta 1:10 tulee tojota.

Radiona on Acoms Technisport 2,4 gigaa, servo on Blue bird BMS-630 (olikohan se niin) voimaservo, virtasyöpöksi kehuttu.

Axialin vakio RTR-radio vaan vähän nyki kaasua, ku olin tuon servon laittanu. Nyt ku otin nuo radiot tuohon käytettyyn miniin, ja aloin ajeleen rawlerilla samoilla gigaradioilla ku tuolla uuella minilläki, niin tuli tosiaan tuo buuttausongelma. Eli 27 megaset vaan vähän nyki, ku virta uhkas loppua, tuo 2,4 giganen "buuttaa" ja vilkuttaa hetken bindin hukkumista, ennenku meno taas jatkuu. Acomsin vakioservolla ei oo ongelmia, mutta ei se jaksa maastossa oikein renkaita kääntääkkään. CC BEC on tullu jo ajat sitte postista, ei oo vaan kukaan asentanu.

Aika on kulunu kaikenmaailman polttopuuhommissa, pihan talvikuntoon laitossa yms. ja sitte vielä on ollu nuo 8 koiranpentua ajanvietteenä.

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1983 : 04.10.09 - klo: 14.21 »
Nysse ois sitte losiin hahmoteltuna uus runko. Ei muutako plasmalla leikkaamaan  :p
Ruuvata ruuvit kiinni, uus koppa päälle ja ajamaan :wink:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1984 : 04.10.09 - klo: 16.23 »
joko nikke tilas uuen kopan?
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1985 : 04.10.09 - klo: 16.36 »
En tilannu. En mie vielä tilaa, sit vasta kun saan tuon rungon toimivaksi ja saan sen ylipäätänsä tehtyä (ens viikolla)
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1986 : 04.10.09 - klo: 20.20 »
Joko fillarimiehen palvelus päätty, vai onko muuten aikaa leikkiä/leikkailla armeijan harmaissa?

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1987 : 06.10.09 - klo: 20.38 »
Meinaako porukka vaihtaa kalustoa talven aikana ens kesää ajatellen?
Mulla olis tarkotus laittaa samaa mallia/kokoluokkaa kun muillaki.

-Jarkko

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1988 : 06.10.09 - klo: 21.38 »
tuoha o ni p*skapuhetta ku vaa olla ja voi!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jätkä vaihtaa leluja nopiampaa ku met muut sukkia!

mikä järki oli myyä se corriauto pois? ja mini? ja ja ja ja ja ja...

osta joku peruskampe ja siihe varaosia, ni ei tarvi muitten pakista ottaa osia! :p

ja miksi täälä muut kamppeita vaihtas? parhaat lelut jo mitä löytyy ni turhaa nuita vaihteleen...pittää vaa lissää tilailla! ;)
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1989 : 07.10.09 - klo: 07.49 »
Meinaako porukka vaihtaa kalustoa talven aikana ens kesää ajatellen?
Mulla olis tarkotus laittaa samaa mallia/kokoluokkaa kun muillaki.

-Jarkko

älä hösö ole noin jyrkkä! kauanko itte leikit yhellä lelulla ko olit 13?

eiköhän me pidetä corr luokan autot, tai minä ainakin olen pitämässä.
lisäksi olen kaavaillut asson b4:sta.
rovaniemellä on minun tietoon hpi-cenin lisäksi yksi 4wd sähkö buggy, mutta sitä (eikä sen kuljettajaa) ole pahemmin näkyny.

minejä on nyt minun tietoon rovaniemellä kolmella tyypillä, yhdellä alfa ja ainakin yhdellä minikuume pahana.

Voitaisiin suunnitella mini luokan asfaltti kisoja ensikesälle. se voisi innostaa muitakin hankkimaan.

tuolla ei muuten ollut minit kalliita!
http://www.toyscube.com/shop/tamiya-58211-rover-mini-cooper-racing-with-p-740.html
tilasin sieltä osasia, halvemmaksi tuli kuin rcmartista.

menen tänään kemiin ajamaan. lähtö roista noin 1500, paluu noin 2200. kyytiin sopii.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1990 : 07.10.09 - klo: 08.18 »
älä hösö ole noin jyrkkä! kauanko itte leikit yhellä lelulla ko olit 13?

MITKÄ V**** LELUT???

Mulla on vieläki net 13-v synttärilahajaksi saadut käpylehemät tallessa. Ei meilä mitään LELUJA ollu. kerpele talavet oltiin halakomettässä kantamassa pöllejä ja kesät heinäpellolla niittämässä! Lapsuus oli mulla julmaa, raakaa ja kylmää aikaa!!
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1991 : 07.10.09 - klo: 08.21 »
älä hösö ole noin jyrkkä! kauanko itte leikit yhellä lelulla ko olit 13?

MITKÄ V**** LELUT???

Mulla on vieläki net 13-v synttärilahajaksi saadut käpylehemät tallessa. Ei meilä mitään LELUJA ollu. kerpele talavet oltiin halakomettässä kantamassa pöllejä ja kesät heinäpellolla niittämässä! Lapsuus oli mulla julmaa, raakaa ja kylmää aikaa!!


ja kouluun hiihdit kesät talvet 35km suunta?
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1992 : 07.10.09 - klo: 08.31 »
..eiköhän me pidetä corr luokan autot, tai minä ainakin olen pitämässä.
lisäksi olen kaavaillut asson b4:sta...
Corr luokkaa olen katellut vaihteeksi, B4 myös on käynyt mielessä, ja vähän kaikki muutkin.
Nyt talveksi tuskin laitan mitään monsteria, ehkäpä mini ja rupean käymään kemissä ajelemassa.


-Jarkko

Poissa TLCfani

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1993 : 07.10.09 - klo: 08.39 »
Sunnuntai-iltana piettiin pikku viime-hetken-ajelut kaverin pihalla, pari akullista kerettiin kiertää ennenku meni räntäsateessa pikkusen liukkaaksi asfaltti. Oikeasti tuommosella tosi tiukalla piha-asfalttiradalla ei kyllä saa Alfalle ja Minille eroa aikaseksi.

Ens kesänä varmaan ajellaan asfaltilla enemmänki, mutta talvikaudelle on kai lähettävä Kemiin, vai onko joku saanu tännepäin tiloja hommattua? Ei Kemissä mitään vikaa ole, mutta ois kiva jos kotinurkilla ois joku paikka jossa vois pikasestikki pyörähtää akullisen-pari.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1994 : 07.10.09 - klo: 09.35 »
Lusikkaa soppaan ja lelut uusiksi!

Ehottomasti kannattee pitää autot "yhtenäisinä" samalla planeetalla. Eli corria ku muillaki on, miniä ku muillaki on..jne. Corriautolla saa varmasti eniten irti alaraudan radalta, kun saa ajaa samantasosten kamppeitten kans "kilpaa". Trukki on tietty kans makia kampe (T4/Firestorm), mutta melko yksin saa ajella rataa. Nopeusero on kuitenki sen verta suuri. Trukilla kun pistää helposti päihin nelivetorossarillekki jos nelkun puikoissa ei oo suumahheri.

Miniä suosittelen Jarkolle, jätkällä on kuitenki nelkkurossari millä ajaa makiasti rossirataa missä vaan pohjoissuomen radoilla. Monsterit sun muut stamppedet kannattee unohtaa heti, niistä ei paljon hupia irtoa kun ajo-ominaisuudet on samat ku leegoautoissa.

Jos aikoo taas ajella kisoja muuallakin kuin Alaraudan takapihalla niin sit T4/B4 alle! Riippuen kuinka vakavasti aikoo hommat ottaa.

Mutta niinkuin sanoin, suosittelen pistään sellasen auton, mille löytyy kivoja kisakavereita lähipiiristä. Aina on mielekkäämpää vetää kun on kaikilla vehkeet samaa tasoa.

Niijoo, ja onhan ne crawleritki olemassa...  :mrgreen:



Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1995 : 07.10.09 - klo: 19.43 »
älä hösö ole noin jyrkkä! kauanko itte leikit yhellä lelulla ko olit 13?

MITKÄ V**** LELUT???

Mulla on vieläki net 13-v synttärilahajaksi saadut käpylehemät tallessa. Ei meilä mitään LELUJA ollu. kerpele talavet oltiin halakomettässä kantamassa pöllejä ja kesät heinäpellolla niittämässä! Lapsuus oli mulla julmaa, raakaa ja kylmää aikaa!!


ja kouluun hiihdit kesät talvet 35km suunta?

No siis VÄHINTÄÄN!!!1
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1996 : 12.10.09 - klo: 00.12 »



Joko muila o ravlerit nipussa?  :roll: Mulla ei oo vielä, tosin vanteet on blingit! :afro: :p
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa pötky

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1997 : 12.10.09 - klo: 01.02 »
ei oo cravleria mutta muut pirrat lähti huoltoon talven kunniaksi.tulihan nuilla kahella polttiksella ajettua kesän aikana kymmenen litraa gasoa ilman suurempia vikoja,mitä ny alku kesän törttöilyt hieman pisti mieltä matalaksi.talvella ois tarkotus hankkia jotain jännää lisää kokoelmiin
Ansmann vapor / Ansmann arn1 / Tamiya porsche M02L ajossa sillontällön / Traxxas Slash / Tamiya TT-01D drift spec(bmw m3) / Kyosho Ferrari f2007(postimyynti polttis)

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1998 : 12.10.09 - klo: 11.33 »
Kuka nuila "ravlereila" ku o minejäkin! Jopa teijänki pojat kisoisa niilä ajavat!  :wink:

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #1999 : 12.10.09 - klo: 18.52 »
mutta muut pirrat lähti huoltoon talven kunniaksi.

Siis LÄHTI huoltoon? Elä vaan sano että ne ansmannit lähti jonnekki jr-håppyyn rempattavaksi?
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa pötky

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2000 : 13.10.09 - klo: 02.32 »
mutta muut pirrat lähti huoltoon talven kunniaksi.

Siis LÄHTI huoltoon? Elä vaan sano että ne ansmannit lähti jonnekki jr-håppyyn rempattavaksi?
no ei ny hemmetissä mutta noin niinku kuvainnollisesti tohon keittiön pöydälle,hullusa ny mihkään ala niitä viemään
Ansmann vapor / Ansmann arn1 / Tamiya porsche M02L ajossa sillontällön / Traxxas Slash / Tamiya TT-01D drift spec(bmw m3) / Kyosho Ferrari f2007(postimyynti polttis)

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2001 : 13.10.09 - klo: 08.58 »
Noni, remppaahan net myyntikuntoon ja paiskaa ne maailmalle! :D Pistät tilalle jokku toimivat kamppeet!
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2002 : 13.10.09 - klo: 17.21 »
Pötky laittaa talven aikana jonku sähkö auton, vaikka slash tai sc10? vai mitä! :mrgreen:

Ite laitan tässä joskus BJ4 myyntiin ja ostan SC10:in.

-Jarkko

ps. jos joku tarvii niin mulla on toi nossun 5.5 kone myynnissä. yv.

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2003 : 13.10.09 - klo: 18.59 »
pötkyllekin hankita listalle tosiaan tamiya mini ja joku tänne meän radalle sopiva auto, kuten slash tai sc10 (tai miksei myös hpi:n vastaava).
kun on saman luokan autoja mahdollisimman monella, niin hauskuus moninkertaistuu.
CORR luokan autoja on nyt vain kolme, mutta hpi-cenin ja pötkyn jälkeen jo 5.
minillä pääsee kurvaamaan kemissä jo talvellakin, voin luvata että on melko koukuttavaa hommaa.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2004 : 13.10.09 - klo: 19.11 »
Minit kaikille ja Alaraudan matkassa lauantaisin kyydissä matolle kurvaan!

Breveri: Millos tuut meille päin, tiiän hommata sulle pullaa!  :grin:

Poissa VEPO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2005 : 13.10.09 - klo: 19.24 »
Voisitteko laittaa linkkiä jostain hyvästä ja alle 300€ autosta mieluusti suomalainen ettei tuu rahtia ja joku mihin saa varaosia helposti (tykkään nopeista autoista) en nääs ite kovin tiedä näitä RC liikkeitä ja mieluusti sähkö

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2006 : 13.10.09 - klo: 19.29 »
Uusi harrastaja Rovaniemeltä päin?

Varmaan kannattaa heti ostaa jokin radalle kelpaava auto, koska taitaa suurimmalta ostalta täältä sellainen löytyä. Esimerkiksi sc10, slash, firestorm, T4... Jokaisen nuista saa kulkemaan ihan pipona jos tarve vaatii :laugh:

Eiku joo, oothan sie tänne aikasemminki kirjotellu

Poissa VEPO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2007 : 13.10.09 - klo: 19.33 »
Terve mutta voikko laittaa linkkiä? jostain verkko kaupasta

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2008 : 13.10.09 - klo: 19.43 »
No tossa olis jotaki firestorm, täältä löytyy sc10 ja T4 ja tuolta vaikka slash.
Mitään et noista saa alle 300 uutena ja akkujen ja laturin kanssa. Molempiin assoihin joudut myös ostamaan kaikki sähköt. Kannattaa käytettynä katsoa.

Poissa VEPO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Rovaniemen RC autoilijat?
« Vastaus #2009 : 13.10.09 - klo: 19.51 »
no mie vähän mietin että tuleeko tossa sc10 akku mukana mulla ois noita nopeuden säätimen liittimiä että jos mie laittaisin sellasen tohon auton nopeuden säätimen liittimeen niin voisinko käyttää vanhoja akkuja mun järjen mukaan voisin mutta en oo kovin nero noissa RC jutuissa mutta siinähän mie säästäisin raha ku ei tavis ostaa akkuja ja latureita uusia voikko sanoo voisko se toimia