sanotaanko näinpäin meikän vähällä kokemuksella että sensorista on apua
Takavetosessa pitää ajaa tarkasti kaasun kans, ei tosiaankaan heikommalla pidolla pysty aukoon samantien luisteja kun mutkasta lähtee. Jos kattoo tota mun videota ja sitä missä vedän sen etuhypyn kolme pattia yhdellä yli, kuulee selvästi miten sen joutuu ajaan "pidon rajalla", eli kaasua just sen verran ettei pääse sutimaan ja kiihtyvyys on paras. Vimppa katolleen menny hyppy taas kertoo sen mitä tapahtuu kun rengas pääseekin sutimaan => vehje lähtee käsisistä ja kontrollista.
No ei noista höpinöistä kannate sen kummemmin välittää, tuolla mun ylempänä linkittämällä setillä saa takuulla ihan nokko joka osa-alueelle. Montullekki tuosta riittää hupia ja kolmella kennolla ajettaessa vauhtiakin on ihan sikana, liikaa :mrgreen:
Breweriä komppaan tossa vetoasiassa, ehdottomasti takavetonen auto. Paljon yksinkertaisempaa tekniikaltaan, opettaa ajamaan (jos vaan viitsii treenata) ja tärkein kaikista, joka jantterilla on saman tason kamppeet. Eipä tosa rata-ajossa oo mitään hauskaa jos yksin ajelet ekalla kiekalla muihin nähden puolen kiekan eron ja tokalla kierroksella jo ohitat muut kierroksella :mrgreen:
..niin joo ja tosiaan, asso tai slash on hyvä valinta senkin puolesta että varaosia löytyy! Mulla on pakki täys asson osia, alaraudalla kans, spritellä ja brewerillä taas tippuu släshin osia taskuista siviilissäkin!
Pistäkää ihmeessä noita takavetorossareita ens kesää aatellen!! Rovaniemellä on kuitenkin sellaiset mahikset ratarossiajeluun, ettei ihan joka paikasta löydy. Radalla ajelu on oikeasti koukuttavaa hommaa, kun eka saa tatsin ja oppii säätämään pirssiä ja pääsee ajaan kilpaa kavereiden kans!