Eipä ole toviin tullut päiviteltyä tätä, mutta pääasiassa eilen ja tänään auto saatu valmiuteen.
Enempää lörisemättä, kuvat kertoo aina kivasti..
Leikkuupihdit sai tässäkin töitä, wreitin tavoin. Paljon pois ja erilaista ilmettä ideoimaan. Semmonen "onskamainen" wraith-look tästä saattas tulla..
Sähköt sain nyt paremmin sijoiteltua ja painoa edemmäs, joka on hyvä. Tätä ajetaan siis 2x 3S 2250mAh akuilla, sarjaankytkettynä.
Tuo kori ei muuten vakiona pääse kääntymään tuonne taakse, mutta tuollainen "onskamainen wreith takaosa" antoi tässä mahkun kääntyä.
3S 2250mAh akku sijoteltuna ja "akkushimmit" hyödynnetty, akku edempänä mitä aiemmin -> painopiste parempi.
Sitten panelointiin. Foffimaista oranssia luvassa ja tietty teipattuna "rapid airilla". Omat paneelit, kun vakiot on jo nähty..
Kehikon leikkuu tuotti veronsa nokalle, joka menee helposti näin... noh, tuo fiksattiin lisäämällä ruuvit korin etuosan akkukoteloille, nyt pysyy ryhdissään.
Keulasta lähti toinen poikkituki veke (ylempi), koska ei vaan omaa silmää miellyttänyt. No, sen takia tuo etuosa on noin avoin..
Siinä sitten modiin kumimatosta sisäkumiloksuja jo tehneenä aloin miettii, jos tähänkin kokeilis, että saako silmään sopivat?
Löyty tuota läpinäkyvää vielä, niin mallasin tuulilasin paikoilleen.
Hieman tarrotuksia ja tämän hetkistä luukkia. Hieman siinä omaa silmää härnää yks asia ainakin..
Puskurin poistin aikoinaan, mutta nyt nokan pituus härnää kokonaisuutta ja nokkaa ei voi lyhentää, miks, no:
Keulaa ei voi lyhentää, koska seuraava jatkopalkki on iskaritornien kohdalla ja keula lyhenisi hömösti liikaa.
Voishan tota leikata puoliks pienemmäksi, mutta miten sitten saa kestävän kiinnityksen tehtyä?
No iskin sitten puskurin takasin ja heti sopi omaan silmään paremmin, tällä nyt ainaskin alkuun sit.
Luukkia puskurin kera ja ilman. Kyllä se vaan parantaa ulkonäköä, vaikka normaalisti noita vihaankin.
Kuskikin sopisi kooltaan aika hienosti sisälle, Bjöern Gustavsson! Niin ja kisapaino (ilman kuskia) on maltilliset 5800g.
Semmone siit nyt tuli!
Enää akkujen lataus, muutoin auto on kisavalmiudessa. Tuota kuskia tuonne sovittelin ja saisi tuosta kitin mukana tulleesta
sisuksesta askarreltua jotakin, mutta katsotaan nyt tuleeko tehtyä. Painoa on nyt jo huolella, mutta onneksi sisäkumiloksut,
sähköjen uudet sijoittelut yms.. siirsi pistettä hieman edemmäs.
Diffiin en koskenut. Kokeillaan nyt oikeesti kisatilanteessa ensin miten vaikuttaa ja reakoidaan sitten seuraavaan, jos tarve.
Myös iskareiden kiristys/joustolla voi tuota ehkä hieroo (ristiriipunnan kannalta).
Innolla odotellaan kisapäivää!