Kirjoittaja Aihe: Renkaitten liimaus  (Luettu 2512 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« : 14.07.04 - klo: 19.26 »
:? Mikä liima pysyy renkaissa kun jatkuvasti saa olla liimailemassa niitä kun pika liima ei kestä. Tiedän että on ihan rengasliimaakin mutta onko joku mitä ois yleisesti myytävänä niin ei tartteis tilailla  kun hintakin tuntuu aika suolaiselta näillä rengastököteillä, ja kestääkö ne niilläkään kiinni.
Nyt täräytin sikafleksillä kiinni kun sattui olemaan hyllyssä mutta sen kanssa touhuaminen on aika sotkusta puuhaa ja pitäis kestää.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #1 : 14.07.04 - klo: 20.46 »
Kyllähän pikaliiman pitäisi pysyä.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #2 : 14.07.04 - klo: 20.51 »
Mulla ainaki pysyy pikaliima savagen vanteissa ja on aina pysynyt puretenin vanteissakin. Ynnä tietenkin baja beetlenki. Ja kaikilla kavereillaki on aina pysynyt ihan tavallisella pikaliimalla. Kannattaa olla aika juoksevaa liimaa. Tuntuis juoksevalla pysyvän paljon paremmin.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #3 : 15.07.04 - klo: 21.31 »
no en tiedä mutta mulla ei oo pikaliima kestänyt vaikka oon koittanut karhentaa vanteen  liimauspintaakin.
olen ajatellut että joskohan se pikaliima on liian kovaa ja ei kestä sen vuoksi joten liiman pitäisi ollakkin sitkeää joka kestäis pientä taivuttelua ja kumin liikettä paremmin, no katsotaan sitä kuinka toi sikafleksi kestää?
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #4 : 15.07.04 - klo: 23.25 »
Tuo sikafleksi on vähän kuin roudarinteippi  :wink: Käy mihin vaan  :lol:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #5 : 16.07.04 - klo: 11.18 »
Kaverilla on t-maxin renkaiden liimaus edessä kun vanhat omistajat eivät olleet liimannu niitä. Eli nostetaan sormella rengasta niin että näkyy vanne ja siihen vaa noku pikaliimaa?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #6 : 16.07.04 - klo: 11.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Kaverilla on t-maxin renkaiden liimaus edessä kun vanhat omistajat eivät olleet liimannu niitä. Eli nostetaan sormella rengasta niin että näkyy vanne ja siihen vaa noku pikaliimaa?
Joo, mutta siinä täytyy olla aika huolellinen, että kumi ei jää yhtään koholle vanteesta! Muuten renkaat rupee täristää ihan vimmatusti.. :roll: (niinku mulla kävi)

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #7 : 16.07.04 - klo: 11.48 »
Noilla halpahallien pikaliimoilla ei liimaa kuin sormen pöytään kiinni. Itse tappelin niiden kanssa jonkin aikaa sähkökrossarilla ajaessa, mutta heti kun koitti näitä kalliita liimoja ei oo tarvinnu takaisin mennä. Marketit myy Loctiteä tms mutta purkki on paljon pienempi ja kuitenkin samanhintainen kuin varsinaiset "rengasliimat".

Proline on hyväksi todettu, Zap ja LRP myös. Hobbylinnan myymä Great Planes ei pitänyt ihan yhtä hyvin mutta johtuu varmaan siitä että itse kun kokeilin oli paksuutena medium. Ohuinta kannattaa renkaissa käyttää. GP on jotain femman hujakoilla per purkki ja Proline 8-10e.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #8 : 16.07.04 - klo: 12.50 »
Medasec myy CS:n ohutta pikaliimaa 6eur purkki ja tuolla on kyllä omat renkaat pysyny kasassa.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Renkaitten liimaus
« Vastaus #9 : 16.07.04 - klo: 13.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Kaverilla on t-maxin renkaiden liimaus edessä kun vanhat omistajat eivät olleet liimannu niitä. Eli nostetaan sormella rengasta niin että näkyy vanne ja siihen vaa noku pikaliimaa?


Miksi limaamaan.
Näytti vaan hienolta kun renkaat lenteli :mrgreen:

Poissa mikkojkl

  • Jäsen
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #10 : 22.11.06 - klo: 19.59 »
B4:n manuaalissa kehotetaan tekemään reijät vanteisiin mutta täällä ja parilla muulla sivullta myös renkaaseen tehty reikä käy, kumminko päin sitä pitäis tehdä?

Poissa camshaft6

  • Veteraani
    • Profiili
Renkaitten liimaus
« Vastaus #11 : 22.11.06 - klo: 20.03 »
laita renkaaseen,näin keskipakovoima ei työnnä renkaan sisään likaa.
edit. näin siis krossarissa,touring autoissa reikä tehdään vanteeseen.
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]