Kirjoittaja Aihe: Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta  (Luettu 4655 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« : 17.08.04 - klo: 09.33 »
Kyllä sopii mutta laatu on sitten sen mukaista. Kyllä se Kysohoa pitää olla!!!  :D

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #1 : 17.08.04 - klo: 10.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Kyllä sopii mutta laatu on sitten sen mukaista. Kyllä se Kysohoa pitää olla!!!  :D


Laatu sen mukasta... :evil:  :?:  :!:
Minkäs laatueron noihin moottoripukkeihin keksit?
HoBaon alu osat on kyllä tasan yhtä laadukkaita kun sen sun Kyösti kultas.

Nää merkkien laatuero keskustelut on aina niin naurettavia, varsinkin kun te Kyosholla kurvailijat yritätte keksiä jotain selitystä sille miks varaosat maksaa niin per&%¤#.
HoBao on puolet halvempi kaikissa varaosissa.

Osta vaan ne Kyöstin moottoripukit jos luulet että ne pitää mosan paremmin paikallaan ja selitä hirveesti kaikille kuinka ne on niin paljon laadukkaammat että autokin kulkee niillä paljon kovempaa.

Mika R

  • Vieras
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #2 : 17.08.04 - klo: 11.02 »
Eilen oli Lavangossa MP75 Sport ja vaikka hypyt ottikin verrattain nätisti niin vakiokoneella laiskan tuntuinen peli. Ei Storm RTR ainakaan häviä sille pätkääkään vaikka hinta on puolet.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #3 : 17.08.04 - klo: 11.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Eilen oli Lavangossa MP75 Sport ja vaikka hypyt ottikin verrattain nätisti niin vakiokoneella laiskan tuntuinen peli. Ei Storm RTR ainakaan häviä sille pätkääkään vaikka hinta on puolet.


Näinpä.
Kun katsotaan noita eri merkin autoja niin ei niissä kovin paljon eroa ole. Kyosho vaan maksaa kakskertaa enemmän kuin muut merkit.

Itse ajan HoBaolla vain koska varaosien saanti on loistavaa ja hinnat kohillaan. Huom. myös laatu on kohdallaan.

Mika R

  • Vieras
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #4 : 17.08.04 - klo: 11.25 »
Joo. Mutta pysytään tässä Kyosho topicissa Kyoshossa ettei hämmennetä liikaa. Hihg-end K:t kuten Kanai on eittämättä huippuautoja joissa hinnan tavallaan ymmärtää; rahalle saa vastinetta eikä ikäviä yllätyksiä tarvitse pelätä. Kyoshon varaosapalvelu lienee kuiten maan kattavin katsotaan sitä millä mittareilla tahansa. (Valitettavasti Hobaossa on ollut paljon toivomisen varaa; tiedän kyllä syyt joten niitä on turha lähteä listaamaan tähän)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #5 : 17.08.04 - klo: 11.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Joo. Mutta pysytään tässä Kyosho topicissa Kyoshossa ettei hämmennetä liikaa. Hihg-end K:t kuten Kanai on eittämättä huippuautoja joissa hinnan tavallaan ymmärtää; rahalle saa vastinetta eikä ikäviä yllätyksiä tarvitse pelätä. Kyoshon varaosapalvelu lienee kuiten maan kattavin katsotaan sitä millä mittareilla tahansa. (Valitettavasti Hobaossa on ollut paljon toivomisen varaa; tiedän kyllä syyt joten niitä on turha lähteä listaamaan tähän)


Kattava kyllä, mutta saako Pääkaupunkiseudulla kaikkea mahdollista suoraan liikkeestä hakemalla?
Ei saa.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #6 : 17.08.04 - klo: 11.41 »
Koysho miehet "kehumassa" autoaan.   :)

Voisi tietenkin omien merkkien kehut heittää merkkien omiin topikkeihin. Kun tulee kattomaan, onko jollain jotain kyösti vinkkiä tai kysymistä, niin yllättävän usein vaan tulee vastaan kuinka huono MP on ja kuinka paljon parempi/halvempi joku toinen on.

Olisitte tyytyväisiä omiinnne, kun ovat parempia ja vielä halvempia. Tottahan on, että kyllä kyosho maksaa ostettaessa ja varaosina paljon, mutta eiköhän se ole enemmän omistajien ongelma, kuin muiden merkkien omistajien.

Laadusta sen verrran, että kaikki huippumerkit ovat laadukkaita ainakin materiaaleiltaan.
Power-Save-Racing Team

Mika R

  • Vieras
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #7 : 17.08.04 - klo: 11.56 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Kattava kyllä, mutta saako Pääkaupunkiseudulla kaikkea mahdollista suoraan liikkeestä hakemalla?
Ei saa.


Eipä saa muiltakaan merkeiltä, ei edes kaikkia Hobaon osia alle viikon odotuksen ja toimitusaika Kyoshollahan on se kuuluisa viikko. Kyosholiikeet ovat auki 10-17, näistä muista narikoista ei voi sanoa mitään.

Aiemmalla Sporttikommentilla tarkoitankin että RTR Kyoshoa ostaessa kannattanee katsoa myös muut merkit läpi tai sitten ostaa se K huippumalli jollon hintaa ei kannata tuijottaa liikaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #8 : 17.08.04 - klo: 12.12 »
Lainaus käyttäjältä: "RC_seniori"
Koysho miehet "kehumassa" autoaan.   :)

Voisi tietenkin omien merkkien kehut heittää merkkien omiin topikkeihin. Kun tulee kattomaan, onko jollain jotain kyösti vinkkiä tai kysymistä, niin yllättävän usein vaan tulee vastaan kuinka huono MP on ja kuinka paljon parempi/halvempi joku toinen on.

Olisitte tyytyväisiä omiinnne, kun ovat parempia ja vielä halvempia. Tottahan on, että kyllä kyosho maksaa ostettaessa ja varaosina paljon, mutta eiköhän se ole enemmän omistajien ongelma, kuin muiden merkkien omistajien.

Laadusta sen verrran, että kaikki huippumerkit ovat laadukkaita ainakin materiaaleiltaan.


Olen tyytyväinen omaani enkä halua kehua sitä paremmaksi kuin mitään muutakaan merkkiä.
Pistää vaan hieman ärsyttämään tommoset neuvot että moottoripukkien laaduissa on jotain eroa.
Jos kaveri kysyi että käykö toisen merkin osat niin vastaus on kyllä eikä siinä tarvii heittää mitään typerää kommenttia perään.
Aloittelevat harrastajat saattavat saada käsityksen että niissä on oikeesti eroa ja menevät ostamaan kallimmat osat.
Joillain saattaa olla koko harrastus kiinni rahoituksesta ja pahimmassa tapauksessa (kun ei haluais muka huonompi laatusellakaan ajaa) kalliit varaosat saattavat johtaa hyvän harrastuksen loppumiseen.

Mika R

  • Vieras
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #9 : 17.08.04 - klo: 12.16 »
No antaa kaverin hommata ne Kyosho pukit jos haluaa :D En minäkään halua Ho Baon osia GS:ääni. Mutta on sulla tossa ihan validi pointti kyllä.

Heitetään nyt bensaa sen verran liekkeihin että ihmeen kaukana noi muut merkit esim. Taiwanista ovat Japanilaisista MM tuloksissa, jossa Ho bao tulee kaukana Kyoshosta ja Mugenista. Lieneekö sitten syynä paremmat kuskit, mutta kuitenkin. Ero on kuin Ferrarilla ja McLarenilla.

No eiköhän tää riitä tästä iänikuisesta merkkikeskustelusta

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #10 : 17.08.04 - klo: 12.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Kattava kyllä, mutta saako Pääkaupunkiseudulla kaikkea mahdollista suoraan liikkeestä hakemalla?
Ei saa.


Eipä saa muiltakaan merkeiltä, ei edes kaikkia Hobaon osia alle viikon odotuksen ja toimitusaika Kyoshollahan on se kuuluisa viikko. Kyosholiikeet ovat auki 10-17, näistä muista narikoista ei voi sanoa mitään.

Aiemmalla Sporttikommentilla tarkoitankin että RTR Kyoshoa ostaessa kannattanee katsoa myös muut merkit läpi tai sitten ostaa se K huippumalli jollon hintaa ei kannata tuijottaa liikaa.


Jalakselta olen tähänmennessä noutanut lähes kaikki osat joita on rikki mennyt. Joitain osia ei jalakselta saa, silloin auttaa soitto Sanderssonaan ja yleensä on pienet osat tullut kirjeessä seuraavana aamuna postiluukusta.
Pisin aika jonka olen odottanut on 2 päivää, johtuen että tilasin osat viiden jälkeen jolloin posti otti kuljetukseen vasta seuraavana päivänä.

Tätä pidän hyvänä varaosien saattavuutena.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #11 : 17.08.04 - klo: 12.59 »
MM-kisat todistivat oikein hyvin, että sillä ei ole paljon merkitystä millä autolla ajaa. Alkuerät voittanut ja koko kisan ylivoimaisesti nopein kuski ajoi semeissä voittoon, tällä kohta "vanhaksi" jäävällä, Hobaolla muiden ajaessa jo uusituilla malleilla (Kyosho, Mugen jne...). Aigoin vain sitten diskattiin liian ison tankin takia (0,5 cl). Tämä Mikan Hobao huonon kisatulosihmettelyn vastineeksi.

Eli koko homman juju on ajajasta ja auton säätökyvystä kiinni.

Lauantaina ne autot Suomessa taas laitetaan paremmuusjärjestykseen, mutta SM-mestaruuden taitaa viedä Kyoshon kuski (ja säätäjä). Tuskin aiheetta tai sattumalta.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #12 : 17.08.04 - klo: 13.55 »
Voi jessus! Minä satun huvin vuoksi kehasemaan kyoshoa kun sellasen omistan.

Sitten tulee hirveesti tekstiä.. Jossa sanotaan että Kyosho on syvältä ja näin eespäin ja samalla kehutaan omaa merkkiä... Hmm... Onko oman merkin kehuminen kielletty jos se on Kyosho?? Onko?

Poissa Tu(u)nari

  • Jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #13 : 17.08.04 - klo: 13.58 »
Kun olen tätä topickia seurannut, niin kovin hyökkäävältä vaikuttaa yhteisen harrastuksemme ilmapiiri joittenkin osalta....

Ollaan myös aika herkkiä omasta merkistä. Kun joku heittää kieli poskessa, että Hobaon osien laatu on sen mukaista, otetaan se helposti negatiivisena arviona. Vertailun vuoksi: "Osta Lexus, laatu on sen mukaista", tai :"Osta Lada, laatu on sen mukaista".
Lukija itse arvottaa, jotta mollataanko tässä vai oliko tämä kehua.

Jos lukija on varma oman tuotteensa laadusta, niin hänhän vain ilostuu, kun joku mainitsee laadun olevan sen mukaista. Jos taas  rinnassa näivertää epävarmuus, niin...

Olen aikoinani ollut erään autokerhon jäsenenä. En ole enää, koska en jaksanut kuunnella aikuisten miesten puolitotuuksia totuuksina tyyliin:" Mun automerkki on paras, paljon parempi kuin noi toiset, vaikka ne on kalliimpia". Luulisi riittävän, että itse on tyytyväinen. Ei oman auton laatuun vaikuta lainkaan se, kuinka hyvä tai huono kaverin auto on. Täällä on autot 1/ 8, mutta uho 1/1.

Eikö ole tälle harrastukselle eduksi, että kaverit ajaa erimerkeillä, tehtaat kehittävät kilpaa uusia ratkaisuja, malleja löytyy pihasudittelusta MM-tasoon asti, ja jokaiselle lompakolle on oma soma ratkaisu.

Ja onhan se jokaisen omaa "typeryyttä", jos polttaa rahaa Kyoshoon, jos puoleen hintaan saa auton, jossa on paremmat varaosat, laadukkaampi suunnittelu, loistava varaosahuolto, mahtavat ominaisuudet ym.

Pieni ajatusleikki: kaikki tulevat järkiinsä ja ostavat esim. Hobaon, eikä mitään muuta merkkiä enää myytäisi. Kymppi vetoa, että tämän vuoden malli ei eroaisi vuoden 2014-mallista kuin eloksoinnin värissä; niin, ja hinta olisi ainakin tuplasti kovempi.

Kyllä omaansa kehua saa, mutta annetaan arvo toisellekin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #14 : 17.08.04 - klo: 14.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Voi jessus! Minä satun huvin vuoksi kehasemaan kyoshoa kun sellasen omistan.

Sitten tulee hirveesti tekstiä.. Jossa sanotaan että Kyosho on syvältä ja näin eespäin ja samalla kehutaan omaa merkkiä... Hmm... Onko oman merkin kehuminen kielletty jos se on Kyosho?? Onko?


En oo kertaakaan sanonut että Kyosho on syvältä.
Jos hinnat oisivat samaa tasoa kuin muissa merkeissä niin ajaisin sillä tällähetkellä.
Se vaan on niin että kun joutuu perheensä elättämään ja kaiken maksamaan omasta taskusta muiden harrastuksien lomassa, on vähän pakko ajatella varaosien hintaa.

Kuten edellä mainitsin niin monilla nuorilla saattaa koko harrastus kaatua siihen että ei ole varaa korjata rikki mennyttä autoa ja loppujenlopuksi koko harrastus loppuu.
Jos silloin on kokoajan joku sanomassa että oma merkki (tässä tapauksessa Kyosho) on se paras ja muilla ei kannata ajaa kun ne on huonompia.

Toivoisin itsekin että tällä foorumilla voitaisiin lopettaa oman merkin turha ylistäminen ja muiden merkkien mollaaminen.

PS: Olin itse myös jollain osiolla sanomassa kyseisestä asiasta jossa kehuttiin HoBaota parhaaksi että lopettaisi jo sen naurettavan ylistämisen (vaikka ajankin itse HoBaolla).

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #15 : 17.08.04 - klo: 14.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Tu(u)nari"
Ja onhan se jokaisen omaa "typeryyttä", jos polttaa rahaa Kyoshoon, jos puoleen hintaan saa auton, jossa on paremmat varaosat, laadukkaampi suunnittelu, loistava varaosahuolto, mahtavat ominaisuudet ym.

..kuka nuo paremmat varaosat ja paremman suunnittelun ja mahtavat ominaidsuudet arvostelee... Mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi kolmannelle. Ekalla hajoo joku osa, tokalla joku toinen. Mulla kuluu kaikki ja ne vaihetaan ku aika on (ohi). Ne kuluis merkissä ku merkissä.
Mulla esmerkiks ei oo tietoo "paremmasta", ku o ensmäene auto vasta kulutuksessa (RC). 1/1 autoissa on ollu merkkejä/malleja laidasta laitaan, enkä sielläkään ole merkkiuskollinen.
KAIKKI halukkaat; tuokaa 1/1 autonne tai RC-autonne minulle koeajoon - olen utelias testaamaan muitakin!
Muuten, paras tarra jonka olen auton ikkunassa nähny oli jotta:"Koeaja SAAB - minä tein sen jo". Se tarra oli volvon takaikkunassa.
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #16 : 17.08.04 - klo: 14.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Voi jessus! Minä satun huvin vuoksi kehasemaan kyoshoa kun sellasen omistan.
Voi sitä omaa autoa kehua,ilman että haukkuu toista,eikö :roll: ?

Itsekin olen (niinkuin monet varmaan muistavatkin) syyllistynyt Infernon haukkumiseen ilman minkäänsortin kokemuksia autosta,ja se suorastaan hävettää nykyään.........

Poissa Tu(u)nari

  • Jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #17 : 17.08.04 - klo: 15.03 »
Tästä juuri halusin kirjoittaa, jokainen arvioi itse mikä hänelle on parasta. Jos Hobao sopii lompakolle ja on muutenkin hyvä, niin eikun kauppaan ostamaan. Jos joku toinen haluaa polttaa OMAT rahansa Kyoshoon, niin ei kai se Hobaon arvoa alenna!


Siksi tuntuikin pahalta lukea kommenttia puolikkaista varaosahinnoista ym. Niin kauan kun jokainen ostaa omat osansa eikä radalla näy kerjuukuppeja, niin asia on harashoo, ei toisille kuulu millä ajan! Eläköön valinnanvapaus!


Hokelle vielä. että ei se kommenttisi oikein Kyoshon kehultakaan vaikuttanut. Kokemuksesta tiedän, että perheellisen ei kannata muiden raha-asioita miettiä, kun omissakin on tarpeeksi huolta

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #18 : 17.08.04 - klo: 15.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Tu(u)nari"
Tästä juuri halusin kirjoittaa, jokainen arvioi itse mikä hänelle on parasta. Jos Hobao sopii lompakolle ja on muutenkin hyvä, niin eikun kauppaan ostamaan. Jos joku toinen haluaa polttaa OMAT rahansa Kyoshoon, niin ei kai se Hobaon arvoa alenna!


Siksi tuntuikin pahalta lukea kommenttia puolikkaista varaosahinnoista ym. Niin kauan kun jokainen ostaa omat osansa eikä radalla näy kerjuukuppeja, niin asia on harashoo, ei toisille kuulu millä ajan! Eläköön valinnanvapaus!


Hokelle vielä. että ei se kommenttisi oikein Kyoshon kehultakaan vaikuttanut. Kokemuksesta tiedän, että perheellisen ei kannata muiden raha-asioita miettiä, kun omissakin on tarpeeksi huolta


En kyllä yhtä suoraan haukkunutkaan niinkuin Jartsa tuossa viestissä josta kaikki alkoi.

Kuten jo sanoin en halua että täällä kukaan haukkuu tai kehuu. Ellei sitten joku pyydä kehumaan.


Pisteeksi loppuun, Jartsa lopeta se ainainen oman merkin ylistäminen ja muiden mollaaminen. Teet sitä jo ihan tarpeeksi radalla.

Poissa Tu(u)nari

  • Jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #19 : 17.08.04 - klo: 15.46 »
Laatu sen mukasta... :evil:  :?:  :!:

sun Kyösti kultas.

 te Kyosholla kurvailijat
selitä hirveesti kaikille

Pisteeksi loppuun, Jartsa lopeta se ainainen oman merkin ylistäminen ja muiden mollaaminen. Teet sitä jo ihan tarpeeksi radalla.

HOKE kulta. U S K O MA T T O M A N aikuismaista perheelliseltä mieheltä!

Miten viileän perustellusti tuot huolellisesti harkitun aikuisen miehen mielipiteesi leikkiautojen ominaisuuksista esiin. Kenellekään ei jää epäselväksi miten kultivoituneen seesteisesti kirjoitat leikkiautoista, ilman pienintäkään tunteen häivää, ilman provoa, kylmän analyyttisesti! Leikkisästi kiusoitellen toivotat kaikki yhteisen harrastuksen pariin, pyrkimättä loukkaamaan ja uskoen erilaisten ihmisten ja mielipiteitten vain rikastavan yhteistä harrastusta!

Kuitenkaan en voi välttyä ajatukselta, että ei tässä pelkästään auto ottanutkaan päähän, vaan myös kuski! Minun täytyy olla väärässä :mrgreen:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #20 : 17.08.04 - klo: 16.02 »
Noh noh.
Jopas sitä provosoidutaan.
Sitä saa mitä tilaa. Kun kokoajan saa lukea parilta henkilöltä samaa ruikutusta laatu Ja paremmuus eroista niin pistetään välillä vastausta takaisin.

"Miten viileän perustellusti tuot huolellisesti harkitun aikuisen miehen mielipiteesi leikkiautojen ominaisuuksista esiin. Kenellekään ei jää epäselväksi miten kultivoituneen seesteisesti kirjoitat leikkiautoista, ilman pienintäkään tunteen häivää, ilman provoa, kylmän analyyttisesti! Leikkisästi kiusoitellen toivotat kaikki yhteisen harrastuksen pariin, pyrkimättä loukkaamaan ja uskoen erilaisten ihmisten ja mielipiteitten vain rikastavan yhteistä harrastusta!"

 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :D  :lol:  :?
Sivistys sanoihin mennään aina kun yritetään olla ylempänä toista ihmistä.
Itseäni ei kiinnosta yhtään minkä ikäisten tai "arvoisten" ihmisten kanssa keskustelen, kunhan vaan saan vaihtaa mielipiteitä, ilman mieletöntä kehua tai haukkua. Jos joku haukkuu niin haukun takas...puren jos vaaditaan.  :mrgreen:
Joo antiolla kun koko homma menee jo niin pahasti ohi aiheen.

Hyvää tasapuolista (tasalaatuista) harrastusta kaikille.

PS: Taidan kyllä kaivaa veneen jostain kaapin perukoilta.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #21 : 17.08.04 - klo: 16.06 »
Täytyy sen verran taas kommentoida, että jos edes vanhemmat palstalaiset voisivat olla ulkopuolella näistä merkkiväittelyistä niin mahtuisi väliin joitain oikeita kommentteja.

Juuri itse tähän syyllistyen, heittäen lisää vettä jälkimyllyyn.
Power-Save-Racing Team

Poissa Tu(u)nari

  • Jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #22 : 17.08.04 - klo: 16.11 »
Seurattuani näitä sivuja jonkin aikaa, huomasin, että voin ilmankin elää!

En halua olla mukana enkä lukea keskusteluja, joissa nimeltä mainiten arvostellaan jonkin henkilön rata-alueella käyttäytymistä, leluvalintaa ja muuta yhtä älykästä. Ja arvosteluperusteena on vain ilmeinen alemmuuskompleksi omasta autosta, koska se on halvempi!

Osa kirjoituksista on aivan tasokkaita, mutta pelottavan kangistuneilta vanhoihin kaavoihin osa vaikuttaa.

Siirryn muunkielisiin sivuihin, joissa ainakin pysytään asiassa ja jaetaan todellista tietoa!

Suomalaisen harrastuksen tila näyttää surulliselta, merkkikohtaisine kuppikuntineen ja heikolla itsetunnolla varustettuine harrastajineen. Tärkeätä ei ole se, millä ajan, vaan mitä muut autostani ajattelevat. En voi uskoa, että tällä harrastajamäärällä tähän on varaa, mutta ilmeisesti on.

Ei tule minun teitä ikävä, eikä varmasti teidän minua. Lähetettyäni tämän viestin en enää rc10. sivuille tule.

Näkemiin ja hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #23 : 17.08.04 - klo: 16.21 »
;)   Nono, eihän kinaa oikiastaa ole ku tässä yhessä topicissa, jonka aihe pitäisi näkyä ensimäisen viestin otsikossa. Tänhä vois vaikka pyyhkästä kokonaan pois ja alottaa uuvestaa   :)

Lainaus käyttäjältä: "Tu(u)nari"
Siirryn muunkielisiin sivuihin, joissa ainakin pysytään asiassa ja jaetaan todellista tietoa!

Oisko kertoo hyvää linkkiä?
Voi että ku pääsis joskus etes oikialle radalle ajamaan....
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #24 : 17.08.04 - klo: 16.23 »
Lainaus käyttäjältä: "MarGox"
;)   Nono, eihän kinaa oikiastaa ole ku tässä yhessä topicissa, jonka aihe pitäisi näkyä ensimäisen viestin otsikossa. Tänhä vois vaikka pyyhkästä kokonaan pois ja alottaa uuvestaa   :)

Lainaus käyttäjältä: "Tu(u)nari"
Siirryn muunkielisiin sivuihin, joissa ainakin pysytään asiassa ja jaetaan todellista tietoa!

Oisko kertoo hyvää linkkiä?
Voi että ku pääsis joskus etes oikialle radalle ajamaan....


Epäilen että Tuunari ainakaan tähän vastaa.
"Lähetettyäni tämän viestin en enää rc10. sivuille tule. "

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #25 : 17.08.04 - klo: 16.24 »
Kuha joku vastais - seki auttas.
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #26 : 17.08.04 - klo: 16.28 »
Power-Save-Racing Team

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #27 : 17.08.04 - klo: 16.29 »
http://www.nitrobuggies.com/

Tuolla on ainakin jotain Buggyista

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #28 : 17.08.04 - klo: 16.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Tu(u)nari"
Seurattuani näitä sivuja jonkin aikaa, huomasin, että voin ilmankin elää!

En halua olla mukana enkä lukea keskusteluja, joissa nimeltä mainiten arvostellaan jonkin henkilön rata-alueella käyttäytymistä, leluvalintaa ja muuta yhtä älykästä. Ja arvosteluperusteena on vain ilmeinen alemmuuskompleksi omasta autosta, koska se on halvempi!

Osa kirjoituksista on aivan tasokkaita, mutta pelottavan kangistuneilta vanhoihin kaavoihin osa vaikuttaa.

Siirryn muunkielisiin sivuihin, joissa ainakin pysytään asiassa ja jaetaan todellista tietoa!

Suomalaisen harrastuksen tila näyttää surulliselta, merkkikohtaisine kuppikuntineen ja heikolla itsetunnolla varustettuine harrastajineen. Tärkeätä ei ole se, millä ajan, vaan mitä muut autostani ajattelevat. En voi uskoa, että tällä harrastajamäärällä tähän on varaa, mutta ilmeisesti on.

Ei tule minun teitä ikävä, eikä varmasti teidän minua. Lähetettyäni tämän viestin en enää rc10. sivuille tule.

Näkemiin ja hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä



 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Tais mennä kyylä aika iso herne nenään... on se herkkää.

Vai vielä oikeen alemmuuskompleksi ja heikko itsetunto.

Se on oma päätös jos koko foorumi jää väliin minun mielipiteistäni.
Herää vaan kysymys että kellä tässä se heikko itsetunto on jos ei kestä toisten kommentteja yleisellä keskustelu foorumilla jossa ideana on keskustella ja vaihtaa ajatuksia.

Jartsalle: Mulla ei sit ole mitään sua kohtaan, rupes vaan ärsyttämään kun ensin on yks kaveri muistaakseni krossari topicissa kehumassa kokoajan HoBaoo parhaaks ja molla muita.
Jokaisessa autossa on omat parhaat ja heikot puolensa.
Mutta joku niin perus puuta oleva osa kuin tuo moottoripukkikin on, ei oikein voi ruveta sanomaan laadusta mitään.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Kinastelua Kyoshon Paremmuudesta ja huonoudesta
« Vastaus #29 : 17.08.04 - klo: 17.37 »
Vai että on se keskustelu nyt sitten saatu tälle tasolle. Ikävää nähdä että joku lähtee pois sivustolta vain ja ainoastaan sen takia, että muiden ihmisen kirjoitukset eivät miellytä. Tässä vaiheessa tietty itse kukin voi miettiä mitä on kirjoitellut. Tunnustan etten itse seuraa tätä MP 7.5 ketjua ihan niin tarkkaan, koska itse ajan toisella merkillä ja sen takia en myöskään tähän keskusteluun ole aikaisemmin mitään sanonut.

Tähän väliin kuitenkin heti haluaisin sanoa sen, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja myöskin oikeus sen ilmaisemiseen. Kuitenkin jos lähdetään sille linjalle, että haukutaan toisen tekemiä valintoja taikka jatkuvasti "mollataan" taikka muuten halutaan saada toisen kaverin kalusto näyttämään tavalla taikka toisella eri tasoiselta (ilman todellista syytä), niin silloin ei varmasti ole hauskaa olla se osapuoli jolle syytökset kohdistuvat.

Eri merkit ja kuppikunnat ovat tuttu ilmiö täällä foorumilla. Kaksi ihan selkeää "taistoa" on jatkuvasti meneillään. Toinen on tämä Kyosho vs Hobao, sekä sitten sähköpuolella turisteissa Asso vs Xray. Näistä ei mihinkään pääse ja mielestäni itse kunkin olisi hyvä suhtautua näihin keskusteluihin enemmän taikka vähemmän pilke silmäkulmassa. Itse en ainakaan jaksa ottaa asioita niin vakavasti, että huolestuisin siitä mikäli joku sattuu omistamastani merkistä jotain sanomaan. Tietysti kun tarkistellaan vähän lisää, niin löytyyhän näitä muitakin hieman pienemmässä mittakaavassa käytäviä keskusteluita esim. Losi vs Asso sähkökrossin puolella ja monstereissa taitaa Savage vs T-Maxx ja Stampede vs E-Maxx. Näistä itse kukin on tehnyt valintansa ja jos itse on tyytyväinen omiin valintoihinsa, niin se on pääasia.

1/8 krossareista toivon että ensi vuonna ei ole ilmassa mitään Xray vs Hobao taikka Kyosho taistoa, mutta pahoin pelkään että se on vielä tulossa.

Eli siis summa summarum: Rakentava keskustelu aiheesta ja eroavaisuuksista on aina tietenkin tervetullutta, mutta turha mussuttaminen ilman todellista syytä taikka pointtia on ihan järjetöntä ja ei mitään muuta aiheuta kuin eripuraa ja loppupelissä ylilyöntejä viesteissä, joista sitten yleensä joku loukkaa mielensä ennen pitkää.