Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 715758 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1530 : 29.09.08 - klo: 21.45 »
Onko kellään tietoa mitä koreja tulee GT2:seen? Alussa vissiin Audi ja Corvette mutta onko muista koreista tietoa?

Senverran oon seurannut, että siitä ProtoFORMin makeesta korista tulee myös pidempi versio, eli tohon IGT2:n juuri. Eli varmaan 'must have', eiköhän tossakin skaalassa se kori jotain vaikuta radalla. :p


Taisi olla niin että Kyosho Cupissa saa ajaa vain Kyoshon koreilla.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1531 : 29.09.08 - klo: 23.06 »
eiköhän sitä nyt muutenkin tule ajettua riittävästi kahdelle, kolmelle korille per kesä.. Toi pf on siihen hyvä ja säästää paketin korin cupia varten.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1532 : 29.09.08 - klo: 23.11 »
Jooei ole mitään ikuisia noi turistikorit, varsinkaan ulkona katollaan slaidatessa... :mrgreen: Ja edelleen, onhan se open-luokkakin ajettava kössi-kuskeilla.
---

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1533 : 01.10.08 - klo: 14.48 »
Vahvasti on juttua että Astonista ja Ferrarista tulee GT2 mittojen mukaiset korit Kyosholta myös.

Nyt on Pieto levitykset korin mukaan:


Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1534 : 01.10.08 - klo: 14.50 »
Nyt näyttää paremmalta  :police: Muuttukohan ajo-ominaisuudet paljon tuon raideväli levityksen kanssa?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1535 : 01.10.08 - klo: 14.51 »
jaa-a, vakaampi ehkä...

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1536 : 01.10.08 - klo: 14.53 »
Niin ajattelin kanssa. Parantuukohan kaarre ominaisuudet paljon? Joudut Mika käymään vielä tänä syksynä kerran radalla että saadan selvitystä asioihin  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1537 : 01.10.08 - klo: 14.56 »
se voi olla... meillä on testattavana nyt myös GT2 joten päästään vertaa vielä molempia...  :grin:
e: siis vaikka vkonloppuna molemmat jos sää sallii
« Viimeksi muokattu: 01.10.08 - klo: 15.01 kirjoittanut Mika R »

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1538 : 02.10.08 - klo: 22.35 »
Tänään näin GT2:sen livenä  :lol: Näyttää hyvältä. Nyt pitää vaan odottaa ensi kevättä että pääsee radalle ajamaan.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1539 : 03.10.08 - klo: 08.37 »
Hmmm, olisikohan GT2:sta tulossa myös ns. kitti - ilman raadioita...

 -> Klik <-
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1540 : 03.10.08 - klo: 10.07 »
Haha.. toihan on hyvä GT luokkaan, siinä on RTR koneena Sirion pannu! Ei jää koneesta kiinni.

Toi on näköjään uusi K brändi


http://www.kyosho.com/jpn/fun/special/motorsports/index.html

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1541 : 03.10.08 - klo: 10.19 »
Kyllä, kitti ilman radioita ja koria. Japanissa marraskuussa julkaisu näköjään. Sirio S24T, kolmipalakytkin ja punaiseksi eloksoidut osat. ja KUUSIOKOLORUUVIT! ainakin kuvassa.. hinta 85575 jeniä, kun rtr gt2 60900 jeniä, eli reilun kolmanneksen kalliimpi.

ps. on tuo google kääntäjä mainio..
Liikaa Kyoshoja

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1542 : 03.10.08 - klo: 14.33 »
Kyllä, kitti ilman radioita ja koria. Japanissa marraskuussa julkaisu näköjään. Sirio S24T, kolmipalakytkin ja punaiseksi eloksoidut osat. ja KUUSIOKOLORUUVIT! ainakin kuvassa.. hinta 85575 jeniä, kun rtr gt2 60900 jeniä, eli reilun kolmanneksen kalliimpi.

ps. on tuo google kääntäjä mainio..
Hmmm, 85575 Jeniä = 550 € - saiskohan ton tilattua jostain?
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1543 : 03.10.08 - klo: 14.37 »
eBayssa on japanilaisia kauppiaita  :wink:

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1544 : 06.10.08 - klo: 10.42 »
Uusi GT2 vaikuttaa hyvältä autolta ja ekat kisatkin on jo ajettu ihan menestyksekkäästi.

Lainaus käyttäjältä: jspeed @ Kyosho Inferno GT Forum
Just got back from Fort Meyers' race weekend it ran the fastest lap times of all the "GT" cars and won 30 minute A Main with it!

The new car is easier to drive fast thru slower traffic and the A4 Body/Wing combo gets the job done at the track.

Kyosho optional shocks are an awsome addition too!

The new engine made good power & run-time in the 240-250 range on Maxy Racing 16% fuel and is a was a wild ride in the 270 range. Using the IGT1 15/19 clutch/spur combo.

Recording the fastest ever Fort “GT” class track lap time of 17.7 seconds, it was several laps ahead of everything else.

Its a great car/

Kyosho America, many thanks for the “Win” with your new IGT2! ;D
linkki foorumille
Old fart

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1545 : 06.10.08 - klo: 19.15 »
Tänään näin GT2:sen livenä  :lol: Näyttää hyvältä. Nyt pitää vaan odottaa ensi kevättä että pääsee radalle ajamaan.

Hähää, kävinpä vähä testaa, harmi vaan että rata oli kiinni joten piti ottaa tyypit parkkiksella, tosin jäi aika lyhyeen ennen kuin aurinko laski, joten ei nyt kauheesti pysty vertaa tota kulkupuolta GT ykköseen.
Näyttävä pelihän tämä on, sehän nyt on selvä.

Nopeasta testauksesta huolimatta moottorista kuitenkin ehti havaita, että eri värkki kyseessä verrattuna aiempaan. Kävi todella nätisti; ääni pehmeä, johtuen tuosta pakoputkistosta joka on plussaa, ja kiersi mukavasti. Kaiken kaikkiaan lupaava laitos.

Käynnistin tuolla Kyoshon starttiboksilla ongelmitta. Lähti helposti. Naruun ei tarvinnut koskea. Ei tuo Kyoshon boksi nyt niin erilainen ole, joten tuskin ainoa markkinoilla oleva boksi jolla lähtee käyntiin.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1546 : 06.10.08 - klo: 21.02 »
Et sitten voinut ilmoittaa että meet päristelee  :cry:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1547 : 06.10.08 - klo: 21.27 »
Ajo jäi niin lyhyeen ettei siinä paljo ehtinyt ku jo aurinko laski. Katotaan jos huomenna olis uusi yritys.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1548 : 07.10.08 - klo: 10.07 »
Tässä pari kuvaa autoista vertailuksi



Painossa on pientä eroa, GT2 on ehkä tuollaiset 100gr painavampi riippuen nyt vähän mitä autoonsa laittaa (lipo vai nimh tmv)

Minusta autot menevät hyvin samalla radalla vaikka GT2 onkin hieman enemmän skaalanmukainen. Sivukuvassa ero on suurin mutta radalla tuskin eroa kauheesti huomaa kun autot ovat liikkeessä. Ferraristakin tulee ilmeisesti GT2 mitat täyttävä kori.

Pituutensa ansioista GT2:lla pysytynee painamaan kurvit tiukemmin sladissa kuin ykkösellä mutta sen sitten näkee. Suurin ero on tuossa moottoriosastossa, uusittu kone tuntuu mainiolta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1549 : 07.10.08 - klo: 11.34 »
Pahoittelen tätä yksinpuhelua, mutta vielä nopea päivitys aiheeseen nyt kun pääsin kunnolla kokeilemaan.. yksi sana "VAU!!"

- uusi kone kiidättää autoa todella mallikkaasti, nopee ja vääntää HYVIN ja käy loistavasti; verrattuna vanhaan GXR:ään olen todella vakuuttunut

- uusi Audi kori imee hyvin tiehen, loistava käytännössä vaikka ei ehkä ihan mun makuun muuten

- pidempi akseliväli TUNTUU käsittelyssä; olin hieman skeptinen mutta en enää

- erinomaiset jarrut heti vakiona (ei tarvii päivittää)

Olen vakuuttunut ..

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1550 : 07.10.08 - klo: 11.37 »
Hieno Kori....

Merkkikin on oikea.  :wink:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1551 : 07.10.08 - klo: 13.10 »
Niin, Kyoshon auto... :laugh:

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1552 : 15.10.08 - klo: 11.57 »
Mahtavaa että lämmin syksy vielä jatkuu. Jos saadaan autot tällä viikolla niin vielä kerkee pyöräyttelee jossain parkkisella monta kertaa ennen kauden loppua. Pojat ovat menossa kuulemma kokeilemaan vielä uusia MP ysejäkin joten ei voida olla huonompia tässä suhteessa.

e: Uusi GT2 on nyt plakkarissa, ei muuta ku usvaa putkeen kohta
« Viimeksi muokattu: 15.10.08 - klo: 17.37 kirjoittanut Mika R »

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1553 : 15.10.08 - klo: 20.55 »
moi kaikki paljon maksaa infero gt ne kaks vaihde ratasta päivittää teräksiseen

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1554 : 16.10.08 - klo: 00.28 »
kertokaa minkälainen auto on oikeesti tää inferno gt niiku laatu/kestävyys ym

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1555 : 16.10.08 - klo: 00.29 »
Erittäin hyvä. Selaa topikki alusta niin asia selviää
Kyosho GT Racing Art

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1556 : 16.10.08 - klo: 00.29 »
kiitos pieto

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1557 : 16.10.08 - klo: 10.20 »
moi kaikki paljon maksaa infero gt ne kaks vaihde ratasta päivittää teräksiseen
Spurreja ei saa teräksisinä, vain muovisina (mitä lie seosta).
Old fart

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1558 : 16.10.08 - klo: 10.45 »
kiitos.. ei kellää löytyis jotaki siistejä vanteita  klikseineen täällä ois kaveri mikä ostas heti ne.. ja jotaki siitejä koria ja kallistuksen vakaajat etee ja taakse

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #1559 : 16.10.08 - klo: 10.47 »
ja laittakaa linkkii mikä ´vastarin akku sopis hyvin toho inferno 1