Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 715764 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2460 : 03.08.11 - klo: 13.56 »
Tässä vielä kuvat hajonneesta GXR28SG -moottorista. Hyvinkään kisassa tuli sitten ajettua Werks B5 -moottorilla. Samalla kiitokset kilpakumppanille, joka auttoi säätöjen kanssa!

IGT2 rupee nyt näköjään pysymään kasassa. Hyvinkäällä ei ilmeisesti hajonnut mitään (tänään olisi tarkoitus aloitella putsaus/huolto Kouvolaa varten)






Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2461 : 03.08.11 - klo: 14.51 »
Noinhan noille kaikille GXR28 moottoreille radalla lopulta käy, ei mitään uutta. Bashing moottoreita. Etenkin jos ei vaihda kiertaria 5L paikkeilla. Mutta oikeastaan miksi edes vaivautua  :wink:

Werks B5 on hyvää Sirio laatua ja hyvä peli. Sointi vielä paranee ratapillillä. Vaikka ei se mitään verrattuna ole varsinaisiin rally/GT moottoreihin mutta siis ihan ok.
« Viimeksi muokattu: 03.08.11 - klo: 14.54 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2462 : 23.08.11 - klo: 10.39 »
Kyosho Suutarilassa on muuten DTM Audi (GT2) ja Aston Martin vihreä (GT1) koreja hyllyssä, jos on tarvetta.

Tätäkin vois vähän rupee laittelee setuppiin nyt kun BMT on aika lailla valmiin tuntuinen.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2463 : 12.09.11 - klo: 09.07 »
11mm hexit toimivat hienosti takana (2 asteen aurauspalalla), IGT kuskiten kannattanee harkita niiden kokeilua (huom vain taakse)

Olen myös ajatellut huvikseni kokeilla välejä 14-17-20 kellossa ja 46/43/40 päärattaassa Subary Rallissa.
Tuollahan pääsee hienosti lähes samaan loppuvälitykseen kuin GT2 21/40

Ei sillä etteikö auto kulkisi riittävästi tuolla IGW008 vaihteistolla 15/19 ja 46/43 ja kunnon koneella, mutta tolla 3-portaisella rallyn sais varmaan pelittämään aika makeesti hissukalla koneella joka sopii hyvin pihapiiriin/lähiöön jonne mitään Sirio RR/2013 viritystä ei todellakaan viitsi työntää
Se on aina hienoa kun autossa on vaihteet  :grin:

Katsotaan saanko mitään aikaiseksi  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2464 : 12.09.11 - klo: 09.14 »
11 milliset hexit???

Mistä on kyse?

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2465 : 12.09.11 - klo: 09.24 »
Taitaa olla 11mm levittävät...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2466 : 12.09.11 - klo: 09.28 »
Yep, ST-R(R) hexit, niitä saa eri mittaisina

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2467 : 12.09.11 - klo: 09.37 »
Levittävät... okei...
Mä jo ihmettelin että nyt on jostain villistä touhusta kyse kun 11 millisiä hexejä käytetään  :grin:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2468 : 12.09.11 - klo: 09.51 »
Joo ei sen kummepaa  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2469 : 12.09.11 - klo: 10.44 »
Mitäs ne alkuperäiset gt/gt2 hexit on leveät eli kuinka paljon kaposemmat on nää 11mm hexit?
Kyosho, elämäni auto.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2470 : 12.09.11 - klo: 10.55 »
Näähän on monta milliä leveemmät kun vakiot.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2471 : 12.09.11 - klo: 11.25 »
Näähän on monta milliä leveemmät kun vakiot.

Ok. Mä sain sellaisen käsityksen että olis ollu kaventavaa mallia. En vaan oikeen hiffannu että mistä toi 11mm mittataan.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2472 : 12.09.11 - klo: 11.40 »
Leventävät tasan 11mm per puoli. Eli 22mm yhteensä eiks vaan  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2473 : 14.09.11 - klo: 21.42 »
Yhdistämällä akselin IGT vakiovaihteesta (GTW20) ja rattaat sekä vaihtaja GT2 IGW008 optiovaihteesta saa varsin helpolla toimivan vaihteen IGT1 malliin niin että vakiokardaanit sopivat autoon. Sellaisenaanhan IGW008 laatikko on liian "pitkä", tarkemmin sanottuna etukardaani ei mene paikoilleen koska hahlossa ei ole riittävästi syvyyttä koiranluulle. Toimii.

Sinänsä jännä ettei tätä ole koskaan tullut vastaan, on vain mieititty ja etsitty sopivia kardaaneja hieman heikolla menestyksellä IGT1:een.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2474 : 14.09.11 - klo: 22.10 »
Joo mulla on sama viritys nyt toista kesää. Halusin nimittäin jo ostetun nivel etu vetarin sopimaan. :wink: Taisin siitä joskus jotin kirjoitellakkin kun joku etsi sopivaa kardaania. tais mennä yv.nä vahingossa. Tai sit ajattelin et kaikki vetää gt2 autol kuitenki. Ainakin gt8 sarjas paitsi mä. nivel vetari menee kun vähän ottaa siit pallosta ja kupin pohjasta. Työstön määrä vähän pienenee jos pohjalevy on suoristettu. Toi mun uus dragon racingin pohja oli jo valmiiksi aika suora joten en viitsiny sitä vääntää. Toinen etu sen vanhan akselin käytöstä saadaan kun vähän suurennetaan radiolevyn koloa srpurrille eteen päin. Ja käyttämällä sokkaa siinä akselin pikku poikittais reijässä. Näin pystyy minulla ainakin väkisin löystyvän kakkosvaihteen limpun lukitus ruuvin kiristämään ilman vaihteiston irroitusta.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2475 : 14.09.11 - klo: 22.14 »
jees, mulla on sokka siinä nyt, toimii.
mitään työstämistä ei kyllä tarvinnut - muuta kuin IGW008 vaihtajan lukitusruuville piti tehdä hahlo GTW20 akseliin. kardaanit yms. sellaisenaan. siis IGT1 etukardaani, vastaava nivellettyhän on IFW12
(http://www.the-border.com/product.php?productid=19837&cat=133&page=1)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2476 : 14.09.11 - klo: 22.24 »
kyllä toi vähän tiukkaa tekee saada mahtumaan. on nimittäin tehty yksivaihteiselle laatikolle. siis nivelkardaani (7.5,777..)
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2479 : 14.09.11 - klo: 22.36 »
joo mul oli 7.5 puolikkaan kardaani. mut oli sen verran hinnakas et dremeli surahti käyntiin :tongue: mut joo suosittelen sitä pientä lisä koloa siihen radio levyyn. helpottaa mekkausta esim kisoissa joissa on rajallinen aika räjäytellä autoa.  :tongue:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2480 : 24.09.11 - klo: 20.07 »
Amerikkalaiset  :wink:

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2481 : 30.09.11 - klo: 13.31 »
Amerikkalaiset  :wink:



Tuohan on ihan hemmetin hieno!! melkeen täytyy tilata yks "ylimääränen" SC8 koppa :grin:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2482 : 30.09.11 - klo: 13.51 »
Niin, olishan se hauskaa saada tollaset jenkkityyliset avolava trukki kisat aikaan, alustaksi sopii myös AE SC8 ja ST-RR lyhyemmillä buggy tukivarsilla varsinaisten GT autojen ohella kuten jo kuvaa katsomalla voi helposti päätellä...

Kuulemma tuon aerodynamiikkakin radalla on kaiken lisäksi hyvä (tai ainakin ihan ok)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2483 : 30.09.11 - klo: 15.57 »
Käsitykseni mukaan tuollainen kori ei ole kielletty GT-8 luokassa, esikuvia löytyy USA:n Nascar sarjasta...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2484 : 30.09.11 - klo: 15.59 »
aivan..   näky että radalla on pelkästään noita vois olla hauska ilmestys  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2485 : 05.10.11 - klo: 07.01 »
Olisi tarkoitus tilailla GTeehen uutta koppaa ja bysmin ja ipaneman kopat kiinnostaisivat eniten mutta kuulin että bysmin kopat eivät ole laillisia GT-8 luokassa?? mikä niistä tekee laittomia? mitä koppia olette käyttäneet?? 
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2486 : 05.10.11 - klo: 08.52 »
Olisi tarkoitus tilailla GTeehen uutta koppaa ja bysmin ja ipaneman kopat kiinnostaisivat eniten mutta kuulin että bysmin kopat eivät ole laillisia GT-8 luokassa?? mikä niistä tekee laittomia? mitä koppia olette käyttäneet??

Tutkiskelin tossa noita gt8 korisääntöjä ja varsinaisesti mitkään korit ei ole kielletty (niinkuin eilen sanoin bysmistä) jos vaan ovat mittojen sisään sopivat. En tiedä oliko bysm:ssä jotain ominaisuutta miksi sillä ei voisi ajaa gt8 sarjassa?
Kyosho, elämäni auto.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2487 : 05.10.11 - klo: 08.56 »
Olisi tarkoitus tilailla GTeehen uutta koppaa ja bysmin ja ipaneman kopat kiinnostaisivat eniten mutta kuulin että bysmin kopat eivät ole laillisia GT-8 luokassa?? mikä niistä tekee laittomia? mitä koppia olette käyttäneet??

Tutkiskelin tossa noita gt8 korisääntöjä ja varsinaisesti mitkään korit ei ole kielletty (niinkuin eilen sanoin bysmistä) jos vaan ovat mittojen sisään sopivat. En tiedä oliko bysm:ssä jotain ominaisuutta miksi sillä ei voisi ajaa gt8 sarjassa?

Näyttäis aika monessa bysmin korissa olevan tuo "siipi" korkeammalla kun korin katto, liekö tuo sitten kiellettyä?
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2488 : 05.10.11 - klo: 09.29 »
Olisi tarkoitus tilailla GTeehen uutta koppaa ja bysmin ja ipaneman kopat kiinnostaisivat eniten mutta kuulin että bysmin kopat eivät ole laillisia GT-8 luokassa?? mikä niistä tekee laittomia? mitä koppia olette käyttäneet??

Tutkiskelin tossa noita gt8 korisääntöjä ja varsinaisesti mitkään korit ei ole kielletty (niinkuin eilen sanoin bysmistä) jos vaan ovat mittojen sisään sopivat. En tiedä oliko bysm:ssä jotain ominaisuutta miksi sillä ei voisi ajaa gt8 sarjassa?

Näyttäis aika monessa bysmin korissa olevan tuo "siipi" korkeammalla kun korin katto, liekö tuo sitten kiellettyä?

Jeps tämä nyt on ainakin 1 syy miksi bysmin kori ei ole gt-8 laillinen.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2489 : 05.10.11 - klo: 10.44 »
Tarkkaan ottaen korisääntö menee näin:

Lainaus
Auton siipi ei saa ylittää miltään osin auton korin leveyttä, eikä korin korkeinta kohtaa, ellei
korivalmistaja ole erityisesti ohjeistanut toisin
(esikuvamaisista syistä), tällöin tarvittaessa
esitettävä valmistajan ohje katsastuksessa

Eli, minä ymmärrän tämän asian niin, että siipi voi olla kattolinjaa korkeammallakin, jos näin on alunperin tarkoitettu. Mitään omia purkkaviritelmiä siiven muuttamiseksi ei sen sijaan sallita.
Flying Calacucco