Asso kestää suoraan paketista.
Sharkin heikot kohdat ovat ehdottomasti diffit, jotka eivät kestä kunnolla edes vakiomoottorin voimaa.
Assossa on vakiona kuuladiffit jotka kestävät tehokkaatkin harjattomat.
Hohhoijaa Hoke nyt taas! Kun viimeksi oltiin yhtä aikaa ajamassa niin muisteleppa nyt tarkkaan miten se homma meni. Mulla kun tuo Shark FT oli tauoilla koskemattomana pöydällä ja ojentelin sulle "instrumentteja" kun paikkasit assoasi joka tauolla. Ja tauko syntyi siitä kun sun assos levisi ajossa matolle. Olet toki oikeassa että kuuladiffit ne pitää olla.
Heetkinen...
Eipäs nyt anneta väärää kuvaa.
Mun auto on jo muutaman ajokauden vanha ja erittäin rajuja pommituksia vastaanottanut.
Jos siitä nyt sattuu alkuperäis osa satojen ajokertojen jälkeen hajoamaan suoraan kiinteään mollaan ajaessa niin sitä ei edes voi laskea. Ja HUOM. mun auto hajosi kerran.
Muut duunailut oli sitten liittimen vaihtamista tai auton säätämistä.
Ja nämäkin lasketaan yhteen kertaan.
Tästä samasta aiheesta on puhuttu jo moneen kertaan ja nyt yhtäkkiä täällä höpistäänkin että shark kestää siinä missä assokin... ja puhujina jopa samat henkilöt jotka ovat aikaa sitten huomanneet että näin asia ei ole.
Ottakaa molempien merkkien ns tasavertaiset paketit... eli RTR paketit vertailtavaksi niin ei jää edes yhtä sanaa kestävyydestä sharkin hyväksi.
Molemmissa omat heikot puolensa ja molemmista saa loistavan auton hieman viritellen...
Mutta että sharkkiko kestävämpi??? Hei älkää nyt viitsikö jauhaa peetä.
Ps: vuosi takaperin samasta aiheesta väännettiin... Silloin jo heitin ilmoille että tehdäänpäs autoistamme RTR pakettia vastaavat ja ajetaanpas vaikkapa leikkimielinen kisa...
RTR buggyt Asso vs. Shark...
Tiedätte itsekin miten koko touhussa käy.
Tästähän on puhe... ei siitä miten kestäviä autot ovat kun niihin on työnnnetty kasa viripalikkaa.