Palatakseni tuohon ajoaikaan, itselläni Lehner Basic 2100 ja vauhtia sille annan 2x6 kennon pötköakulla ja ajoaika on noin 30-35 minuuttia revittämistä/keulintaa. Eli ajoaikaa piisaa kuten tehojakin. Värkkäsin itse "series pack connectorin" jonka teko-ohjeet ja idean bongasin Swamin sivuilta. Ei kovin kummonen piuha, mutta sitäkin toimivampi. Plussana pidän vielä tuon tupla akun tuomaa painoa spedeen, tuntuu jousitus toimivan paremmin ja auto pysyy paremmin renkaillaan vähän rankemmassakin menossa. Muista autoista en osaa sanoa, mutta spede ainakin tarvitsee lisäpainoa ollakseen hyvä ajettavuudeltaan. Päällimmäisen akun paikkaa muuttelemalla saa myös auton käytöksen muuttumaan aika radikaalisti. Esim. akun sijoittaminen niin taakse kuin mahdollista auto keulii tästä ikuisuuteen, kun taas akun eteen sijoitus niin eteen kuin vastari antaa myöden driftaus, sudittelu ja crossaaminen luonnistuu kuin vettä vain. Eli harjattoman moottorin tuomat mahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Olisi kiva nähdä harjattoman tehoa jossain touring autossa, varsinkin jos samalla radalla olisi joku harjallisen kanssa. Siinä eron näkisi vardin selvästi, luulen.