Yleiset > Polttisautot

Anti-squat

(1/5) > >>

Heuli:
Jatketaan täällä ettei pilata kössitopikkiakin:

--- Lainaus käyttäjältä: "Mika R" ---Koska "hienolla" kirjottelullamme, köhöm, saimme tuon Magic topicin lukkoon (sorry PSR) niin kysyn tässä Kyosho topikissa kilpaveljien tulkintaa asiasta

Alla pari leikettä Xtreme RC cArs lehdestä, tämän mukaan olen testannut CENiä ja annoin oman tulkintani Magic topikkiin

Hoken kanssa vaihdettiinkin tästä jo pari YV:tä :D

Mikä on anti-squat (kuva)




Tämä on kirjoitettu yhdessä Asson Sr R&D engineering Kurt Wengerin kanssa

Lainaan häntä "In off-road I typically start 2 deg of anti-squat. Then on low-grip conditions that's when you want to try less anti-squat"



Olenko ymmärtänyt tämän ihan pieleen?
--- Lainaus päättyy ---

Joel P:
Jos joku viitsisi suomentaa tuon? Tympeä kuin "vierasta" sanastoa on niin paljon ettei luonnistu kuin jättämällä osien sanat suomentamatta (en osaa..)

MarkusH:
Itse en näistä pahemmin tiedä, mutta voisiko se olla perän ja etupään "korkeusero" eli takapaan korkeussäätö verrattuna etupäähän. Tajusikohan kukaan mitä yritin sanoa, heh Useinhan säädetään etupää hieman matalemmaksi kuin takapää.

Futaba:
Tuossa puhutaan siitä, kun kiihdyttäessä auto nojaa taakse päin, ja suuri osa auton painosta on takarenkailla. Eturenkaiden pito on sillon huono, eikä auto käänny kunnolla.

MarkusH:
Ja etupyörien pitoon vaikutetaan nostamalla/laskemalla etu tai takapäätä, kuten ylempänä yritin selittää :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta