Kirjoittaja Aihe: mikä luokitellaan rc autoksi?  (Luettu 2116 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sarppa

  • Tulokas
    • Profiili
mikä luokitellaan rc autoksi?
« : 21.03.07 - klo: 20.59 »
Moi,
Saimme pojallemme tarjouksen jossa saa RC-Auton vaihtaa...

Mikä luokitellaan RC-Autoksi...Eli siis mistä tietää onko auto RC vai "lelu"? Nikko ei taida olla vaikka on "radio ohjattava" :)

-Sari-

Poissa karhu1

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #1 : 21.03.07 - klo: 21.46 »
Moi.
Rc se ainakin on, koska se on yleis nimitys kaikille rc vehkeille.
Eli tarkoitat varmaan onko auto aito radio-ohjattava, vai lelu.
Aidon rc:n tunnistaa kunnollisesta purkumahdollisuudesta, ja sähkölaitteet ovat erillisiä, eivätkä ne ole yhdessä piirilevyssä kiinni.
elämä on!

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #2 : 21.03.07 - klo: 21.56 »
Jos tarkoitat tuota JR-hobbyn (Cenracing.fi) tarjousta, niin kannattaa kysyä tuota JR-Hobbystä suoraan, koska tuota pedaria tehdessä ei ole ihan kaikki lamput ole palaneet enää.


yhdys sana virhe lappeen Rannasta


johon?


Eikunmitä? saman kun sais suomeksi :)


yhdys Sana


Onhan tuo houkutteleva tarjous, em. autoista löytyy lisäinfoa suomeksi haulla.

 - Hount

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #3 : 21.03.07 - klo: 22.16 »
Lisäksi lontoonkieliset sivut ovat kanssa yhtälailla täynnä virheitä.. mm Wellcome
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa sarppa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #4 : 21.03.07 - klo: 22.17 »
Kiitos vastauksista, pitää kysyä heiltä suoraan...
-sari-

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #5 : 22.03.07 - klo: 10.37 »
Itse nimittäisin radio-ohjattavaa autoa "oikeaksi" siinä vaiheessa, kun siihen on saatavana varaosia. Markettimalleihin niitä osia ei yleensä saa.

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #6 : 22.03.07 - klo: 15.57 »
Nikolla ei varsinaisesti ole varaosahuoltoa, mutta nikolla on kuitenkin huoltoliikkeitä johon voit viedä auton korjattavaksi.
mutta jos ne sanovat että mikä tahansa rc-auto, niin miksei nikkokin kävisi?
Ei sen tarvitse olla "oikea" rc koska ei sitä ilmoituksessakaan mainita.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #7 : 23.03.07 - klo: 09.59 »
Kuka muistaa nikko autojen mainoksen telkkarista.
NIKKO RC-AUTOJEN YKKÖNEN :wink:

Minä en välitä siitä että on joku lelu vai ei kunhan autoon on saatavilla huolto ja varaosia niin se jos helpottaa asiakasta ostoksen tekoon.
No itse asiassa nuo lelujen myyjät varmasti lupailevat maasta taivaaseen myynti vaiheessa kuten kävi yhdellä asiakkaalla joka oli meillä käymässä ja kyseli revon päärattaan perään ja meillä ei ollut kyseistä osaa mutta myyjä oli luvannut myyntipuheessaan että varaosia on hyllyssä mutta eipä ollut ja niin 12v poika oli todella näreissään kuin ei saannut autoa kuntoon.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #8 : 23.03.07 - klo: 10.11 »
Tuota ei "ei oo" esintyy ihan jokaisen kauppiaan kohdalla jerry :wink: Muistanet eilen kun kyselin renkaita/vanteita ceniin :grin:Valitettavaa mutta totta.Itse olen nykyään autoa ostaessa hankkinut ns. arat osat jemmaan jottei tarvi aina soitella ja murehtia..Ei mulla toki kaikkia osia ole mutta laajalti silti  :afro:

Rc=radio control

Eli itse luokitan rc autoksi kaikki langattomat laitteet.Eli ne letkun perässä/kauko ohjattavat ei ole mielestäni rc autoja.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #9 : 23.03.07 - klo: 18.11 »
Tuota ei "ei oo" esintyy ihan jokaisen kauppiaan kohdalla jerry :wink: Muistanet eilen kun kyselin renkaita/vanteita ceniin :grin:Valitettavaa mutta totta.Itse olen nykyään autoa ostaessa hankkinut ns. arat osat jemmaan jottei tarvi aina soitella ja murehtia..Ei mulla toki kaikkia osia ole mutta laajalti silti  :afro:

Rc=radio control

Eli itse luokitan rc autoksi kaikki langattomat laitteet.Eli ne letkun perässä/kauko ohjattavat ei ole mielestäni rc autoja.

Luultavasti olis ne renkaat sinulle käynnyt jos sinulla olis ollut meiltä ostettu auto mutta nyt sinulla oli jonkun muun merkkinen auto.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mikä luokitellaan rc autoksi?
« Vastaus #10 : 23.03.07 - klo: 18.25 »
no juu,ehkä..
Btw..ne renkaat menee asiakaspalautteena turkuun!
-Team lapsena liian vähän leluja-