Rustlerissa vakiospurrilla 14.4v ja 5700kveella ajelin ongelmitta, täysin vakio pl idleri.
En varmaan sitten osaa.
sun tekstit rcoffi foorumilla väittää pikkasen toista:
"No sitten koitin äsken 5700kv +14.4v, eli 82 080rpm.
Kaasua ei Todellakaan uskalla painaa pohjaan auton ollessa kädessä.
Noh, vehkeet nippuun ja ulos, säädöt oli samat mitä ennenkin, eli pääsääntöisesti LOW.
Minä kovana jätkänä painoin kaasun kerrasta pohjaan, auto eteni noin 5metriä. Tästä matkasta moottorin voimin 30cm ja loput rullaten Cool
Loota auki, karies oli odotetusti iskenyt idler-rattaaseen, samanlainen vakio paikalleen ( aluidleri ei ollut saatavilla autoa ostaessa )."
siinä meni eka muovi idleri.
"Noin 10min ehdin nauttimaan ja miettimään että jos sitä viiveruuvia löysäis hieman, mutta onneksi lootasta hajosi taas joku, eikä osia ole yhtään Hymyilee leveästi"
siinä meni toinen.
"Laitoin aluidlerin lootaan, kun orginaalissa oli noin 6 hammasta (30 hammasta ehjänä"
sitten siirryitkin jo alu idleriin.
niin että miten ne vakio muovi osat kestikään siinä rustyssä sen 14.4V?