Älä anna videon hämätä.
Ainoastaan keskellä on rata lähellä toisiaan, eli neloshyndät, välissä oleva röysskysuora ja pöytähyppyri on lähinnä ilman mitään toisistaan erottavaa asiaa.
Toisaalta niissä ei mitään välissä voisi ollakaan...
Takasuoran ja neloshyppyreiden välissä menee seinä, joka estää aika hyvin autojen pääsyn väärälle puolelle.
Tosin hyppyristä voi hypätä suoralle jos oikein keturalleen menee, mutta sitä ei pystyisi estämään kuin puolentoistametrin seinällä... joka taas missään nimessä ei tule kuuloonkaan... Sen varmaan arvaatkin miksi.
Nykyään radalla ei pysty missään kohtaa oikomaan ilman että vetää mollan yli, tai sitten maton alla olevan korkean lankun päältä, joka vaikuttaa todella paljon auton etenemiseen... Toisinsanoen menetät oikaisemalla selvästi.
Enkä kyllä millään saa päähän että mihin tuolla voisi mollia enää laitella.
Betonimollat kun on käytännössä jokaisessa tiukassa kaarteessa sisällä jne.
Radan hahmottamisessa ei ole mitään ongelmaa eikä pienintäkään epäselvää kenelläkään voi olla, mihin rata kuuluu mennä.
Kiintopisteet on hyvin selvillä.
Käyppäs korokkeella vilkaisemassa niin huomaat kyllä...