Kuten totesin, höpö höpöä. Noita penkkituloksia olen seuraillut ja itse tehnyt niitä myös, niin ensin ajetaan yksi veto kaasari sinne päin säädettynä. Sitten laitetaan markkinoinnin kohteena oleva kone kiinni ja säädetään kaasari "namille" ja kas, ollaan todistettu että höpö höpö juttu antaa voimaa niin ja niin paljon lisää. Toinen keino on, että säädetään kaasari kohdilleen mainostettavaan koneeseen ja samoilla säädöillä ajetaan testivedot myös verrokkikoneesta, jolloin voidaan todistaa että kaasaria ei ole säädelty koneiden välillä.
Lisäksi kokemusta on juurikin noiden samaisten herrojen billettilohkosta. Materiaali ja koneistukset jees, mutta kaikki muu täyttä skeidaa. Onneksi tarkastin kaikki palikat ennen kuin iskin konetta läjään, muuten olis alakerta naukassu todella nopeasti. Laakerit asennettu väärin paikoilleen, eli osittain valmiiksi jumissa. Lisäksi, jos oikein muistan, ei laakerilinjakaan tainnut olla aivan suora. Eli jos hankit kyseisen lohkon niin tarkasta kasauksen laatu ennen kuin pistät nippuun.
Jos oikeasti on tehonnälkä niin kannattaa nuo roposet panostaa johonkin muuhun. Kun katselee esim or5 koneita ei kenelläkään ole käytössä mitään Amerikan billettilohkoja ja tuossa touhussa, jos jollain keinolla vaan saadaan lisäheposia jollain konstilla, niin se varmasti käytetään koska koneiden iskutilavuus on rajoitettu.
Tietysti hyviä puolia miettiessä niin tuo billettilohko kiiltävänä autossa paikoillaan saa varmasti naapurin kateelliseksi.
Mutta loppujen lopuksi, joku uskoo ja joku ei. Toisen mielestä "must have" ja toinen sylkee päälle. En halua lytätä kenenkään uskoa Ameriikan heposiin, mutta itse olen todella kriittinen nykyään, kun tuntuu että vähän joka puolella yritetään myydä sitä ruskeaa töhnää kultana.
JariV jos vielä foorumilla vaikuttaa voisi lisätä omat kokemuksensa tähän, koska hänellä on todella paljon kokemusta hiukan enemmän tuunatuista koneista mitä or5 puolella on sallittu.