Njoo. Mulla toinen kone sano poks viime viikonloppuna. Käämit palo kannusta, vaikka välitys oli tosiaan jotain 8,6 tms pintaan, eli siis välitys ei ainakaan ollut mitenkään liian tiukka.
Homma meni aika samalla tavalla kuten joku täällä jo aikaisemmin kertoikin, eli siis kone oli edellisellä akulla varsin vaisu, eli tuntui ettei lähtenyt mihinkään mutkista jne vaikka sitten suoralla kyllä kyytiä riitti ihan normaalisti. Välitys oli jotain 8,2 pintaan ja sama kuin edellisellä kerralla, eli siis toiminta poikkesi aikaisemmasta samalla välityksellä ja se hieman ihmetytti. Vaihdoin sitten lyhyempää välitystä ja auto menikin todella mallikkaasti sen jälkeen muutaman minuutin, kunnes sitten jokin meni pieleen ja auto ei liikkunut enää kuin pintakaasulla ja silloinkin nykien. Mielenkiintoista hommassa oli että kone ei ollut mitenkään erikoisen lämmin.
Kotiin päästyä avasin koneen ja totesin että käämit olivat palaneet (koneesta ja kuskilta). :mrgreen:
Nyt toiseen koneeseen tilasin jäähdytyssiilin piitahnoineen, jos vaikka kone sitten kestäisi hieman pidempään sen avulla. Tuolla edellisellä koneella siis ajettu 2 treeniä ja yhdet kisat. Välitys ei koskaan ole ollut alle 7,5 ja melkein aina päälle 8, joten siis ei pitäisi olla siitäkään kyse että konetta olisi jotenkin väärällä välityksellä ajettu.
Jos seuraavakin kone päättää poksahtaa niin voipi olla että sorville saattanee löytyä taas käyttöä hetken tauon jälkeen. Hyvä puoli harjattomissa on se, että niiden säätimiin yleensä käy myöskin harjallinen kone. ;)