Kirjoittaja Aihe: Varokaa!!!  (Luettu 4457 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rico

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Varokaa!!!
« : 20.07.11 - klo: 12.29 »
Varokaa! Itselleni tuli rc10 viesti jonka tietysti aukaisin (puhelimella) kun rupesin lukemaan ne olivat niitä hakkri viestejä! Voi p*****a! Kovalevy tyhjenu mutta kun käytin puhelinta kiinni kaikki tuli takaisin. Eli nyt
heittäkää käyttäjä pellolle jonka nimi on judy peterson!
Täysillä mennään.... Ei viineri! Jarrut ei toimi!

Poissa Rico

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #1 : 20.07.11 - klo: 12.37 »
Tai ainakin viesti tuli www.rc10.fi:stä kaikki joilla on android käyttis puhelimessa niin se lukee siinä viestin alapuolella
Täysillä mennään.... Ei viineri! Jarrut ei toimi!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #2 : 20.07.11 - klo: 12.50 »
Veikkaisin ettei täällä sen nimistä olekaan, on vaan robotti kaivellut vähän....

Itseäni huolestuttaa että minäkin sain tuomoisen, ILMEISEN roskaviestin niin sanottuun "puhtaaseen" mailiin....

Tuossa vielä viestin teksti, ÄLKÄÄ nyt missään nimessä vastailko tai klikkailko mitään noissa....


Lainaus
Hello sweetie

Nimeni on Judy, olen 25yrs vanha, olen vapaa ennakkoluuloton, avoin syd?minen tytt?, tykk??n ottaa el?m?n yht? helppoa kuin pystyin, olen yksi harvoista, joka viel? uskoo yst?vyys, rakkaus, luottamus ja merkit , kovasti yhteen ja valmis seurustella. oli selailemassa kautta profiiliisi, uskokaa minua pid?n mit? n?en ja olen houkutellut teit?, se on vilpit?n ilo olla yst?v?si jos et mieless?, toivon ette ota pyynt?ni itsest??nselvyyten?, vapaasti s?hk?postitse minulle kautta (xxxxx@ymail.com), aion arvostaa sit?, jos voit l?hett?? minulle kuvia minun yksityinen s?hk?postiosoite, odotan kuulevani sinusta pian.

Pid? huolta.

Judy.


Hello sweetie

My name is Judy, i am 25yrs old, i'm a free minded,open hearted girl, i like to take life as easy as i could, i'm one of the few that still believes in friendship, love, trust and signs, am very much single and ready to mingle. was browsing through your profile, believe me i like what i see and i am attracted to you,it will be my sincere pleasure to be your friend if you don't mind, i hope you will not take my request for granted,feel free to email me through ( xxxxxx@ymail.com ),i will appreciate it if you can send me some pics to my private email address,i look forward to hear from you soon.

Take care.

Judy.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #3 : 20.07.11 - klo: 13.05 »
Eiköhän tuo ole tullut kaikille eilen :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #4 : 20.07.11 - klo: 13.29 »
Mulle ei ainakaan ole, tosin en muista olenko pistänyt sähköpostini kaikkien nähtäväksi.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #5 : 20.07.11 - klo: 13.45 »
Eipä ole tullu tännekään.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #6 : 20.07.11 - klo: 14.19 »
Mullekkaan ei ole tullut, edes roskapostiin.
« Viimeksi muokattu: 20.07.11 - klo: 14.23 kirjoittanut Bonzer »

Poissa Jolo

  • RSRCA
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #7 : 20.07.11 - klo: 14.22 »
ei oo tullu tännekkään
se tuli varmaan kaikille niille joilla näkyy sähköpostiosoite
Awesomatix A700

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #8 : 20.07.11 - klo: 14.51 »
Voi Judy minkä teit, luulin vihdoin löytäneeni tosirakkauden...
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #9 : 20.07.11 - klo: 14.55 »
Ei ole tullut, vaikka näkyy sposti...

Tosin kaikkea muuta roskaa tulee tuonkin edestä...
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #10 : 20.07.11 - klo: 15.40 »
Mulle tuli sama viesti. Omituinen. Ei edes mennny roskapostiin. En taida koskee :grin:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #11 : 20.07.11 - klo: 23.17 »
Sähköpostissa tuollaisen näin.

Voi hitsi... enkö mä ollutkaan ainoa valittu   :grin:

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #12 : 21.07.11 - klo: 00.00 »
Eikö maalaisjärki sano ettei kannata klikkailla... Mulle tuli viesti "nordeasta" jossa pyydettiin selvittämään jotain ongelmaa tilissäni. Nerokkaat huijarit olivat kääntäneet tekstin varmaan google translatella  :grin:
Eikös se ihan normaalia ole että nordealla puhutaan vähän hoono soomi. Ei tullut mieleenkään klikata moista.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #13 : 21.07.11 - klo: 01.05 »
Eikö maalaisjärki sano että s-postia EI KOSKAAN laiteta julkiseksi minnekään..?

 :roll:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa lättyäijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #14 : 22.07.11 - klo: 11.59 »
Jep, sama oli tullu mullekki ja totesin ettei ehkä oo nyt aikaa toiselle ämmälle kun on toi vanhakin ja noi kakarat ja kaikki.  :wink: Tulis kadulla vastaan ni vois koittaakki  :kiss:
leluja:maverick atomXB, kyosho pureten3gp.
Käyttis: Slash 2WD turnigy trackstar 60A, Tacon 3500kv 10T, 2s LiPo. Asso tc3 ~team :D

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #15 : 22.07.11 - klo: 23.48 »
Mitä väliä sillä on vaikka spsoti olisikin julkisena jossain. Toki jos on joku elämääkin tärkeämpi 15v vanha osote mihin ottaa vastaan vain mummo vainaan viestejä...

Mulla ainakin hotmaili poistaa spämmit erittäin tehokkaasti ja jos joku harva päivä sieltä tulee läpi niin eipä ole iso vaiva klikata roskapostiksi. Ja tämäkin osote on ollut olemassa muutaman hetken. Jos en nyt ihan väärin muista niin modeemin kautta tuli nettiin mentyä -96/97 ja sillon mokoman hotmailin tilin tein. En oikein edes muista mistä tuon osotteen tohon nyt mahdoin repästä, mutta siinäpähän on vuodet seissyt.

Toki sitten on se virallisempi, jos pitää ilmoittaa johonkin tärkeämpään. Mutta tosiaan yli kymmenen vuotta jaossa ollut hotmail osote eikä kerää merkittävästi roskapostia niin mikä sitten keräisi??

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #16 : 24.07.11 - klo: 22.32 »
Mulle tulee toiseen s-postiin nyt "nordeasta" monta postia päivässä. Tilissä muka joku ongelma jne... Samaa alkoi nyt tulemaan "paypalista". Sitten tulee noita avunpyyntöjä koyhiltä afrikkalaisilta  :grin:

Tuossa postissa spämmin poisto ei oikein toimi. Gmaili blokkaa hyvin spämmit minulla.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Penkku-99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • iGoogle
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #17 : 12.08.11 - klo: 21.10 »
Olen niitä onnekkaita joka koski siihen viestiin!

Kovis tyhjeni läppäristä ja kun tietysti oli toinen kone auki samaan aikaan ja samassa verkossa niin 5 trojania meni sinne!

Vittu heittäkää se käyttäjä pihalle s*****a!
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

Poissa Rcmacgyver

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Varokaa!!!
« Vastaus #18 : 11.12.11 - klo: 00.10 »
Varokaa! Itselleni tuli rc10 viesti jonka tietysti aukaisin (puhelimella) kun rupesin lukemaan ne olivat niitä hakkri viestejä! Voi p*****a! Kovalevy tyhjenu mutta kun käytin puhelinta kiinni kaikki tuli takaisin. Eli nyt
heittäkää käyttäjä pellolle jonka nimi on judy peterson!

Mulla saattais olla vinkkejä liittyen tähän asiaan,jotka voin luovuttaa modelle tai ylläpidolle,jos tarvetta :police:
« Viimeksi muokattu: 13.12.11 - klo: 15.35 kirjoittanut Rcmacgyver »
FG Monster Beetle, Kyosho Lazer zx-5, Kyosho Mini inferno. 2kpl.etta bensaveneitä.