Suoraan en tiedä mitä kaikkea eroa losin rtr autossa on, mutta tiedän mitä yleisesti rtr autoissa on pro malleihin eroa...
Yleisesti iskarintuet eivät ole cnc työstetyt, vaan perus alumiinilevyt.
Eli lähinnä taipuvat helpommin...
Tukivarsien kiinnikkeet ovat monesti muovia.... Ohjauspalat ovat yleensä valetut cnc työstettyjen sijaan jne.
Lähinnä siis erot ovat juuri siinä että moni osa on tingitympi.
Yleensä muoviosat ovat täysin samat.
Ja siis varaosat käyvät silloin ilmanmuuta suoraan.
Eihän missään myydä erikseen varaosia RTR nimikkeellä
Niin ja tietysti silloin jos rtr autosta menee jokin näistä tingityistä osista rikki niin tilalle käy suoraan pro mallin osa.
Mutta tämä on juuri sitä mistä tuossa ylempänäkin mainittiin, eli ostaa ensin auton... sitten päivittelee sitä kauden aikana sen verran että auto tuleekin jo sen pro auton hintaiseksi, ellei jopa yli.