tilasin sen servon ja strc ohjaus alu setin , jospa se ohjaus nyt vähän paranis.
tossa selailin noita muita ohjaus vinkkejä , edestä holkkien siirto ok
mut se ohjauslinkkien siirto ?? miten se tehdään...
Nyt en ihan taida tajuta, mitä tarkoitat. Minä ainakin olen saattanut noissa teksteissä sotkea jotain ... ajattelisin niin, että saadaksesi kääntymisnopeuden kasvamaan:
- Kun saat sen STRC rackin, niin laita se servosaver niin tiukalle kuin uskallat. Ei ehkä ihan jumiin, mutta melkein.
- Sitten laita siihen STRC steering rackkiin renkailta tulevat linkit etummaiseen reikään.
- Tästä seuraa, että se ohjauslinkki koskettaa ääriasennoissa etuiskareita. Korota etuiskareita pienillä prikoilla, joita tuli auton mukana, kuten tässä ylimmässä kuvassa:
http://www.rcshortcourse.com/forum/hpi-blitz/25452-steering-mod.html#post217298- Seuraavaksi voi olla, että servovartesi ei väännä renkaita kunnolla linkkuun tai että ohjauspalasi ei käänny tarpeeksi C palan sisällä tai että servosaverin varsi ei mahdu kääntymään kunnolla. Kääntele auton renkaita ilmassa ja varmistu siitä, että servo saa ne kunnolla käännettyä niin laitoihin kuin mahdollista. Jos ohjauksessa on ääriasennoissa klappia, se ottaa johonkin kiinni ja sitä jotain pitää viilata niin kauan, että servo saa ohjauksen tiukaksi ääriasennoissa.
EDIT: Niin ja sitten on se juttu, joka ainakin minulle oli uutta, kun aloin tuuppi SC:llä ajella: mutkiin kannattaa jarruttaa. Jos ihan hiukankin painaa jarrua ennen mutkaan tuloa lisääntyy kääntyvyys todella paljon, painon siirtyessä eteenpäin.