Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - S.Trzaska

Sivuja: 1 [2] 3 4
31
Vapaa keskustelu / vitsipalsta!!!
« : 16.09.04 - klo: 18.03 »
Miten saa teinigootin alas puusta?
-Katkaisee köyden.

32
Tulokset / Pro Car Open - Jens Minne 2004
« : 12.09.04 - klo: 15.10 »
Onkos Ruotsin renkaat valmiiksiliimattuja? Mistä ootte ne hankkinu?

PS. Kiitos Ollille ilmon hoitamisesta!

33
Vapaa keskustelu / Vähän mietittävää....
« : 07.09.04 - klo: 22.26 »
tulee JFK mieleen...

34
Tulokset / Pro Car Open - Jens Minne 2004
« : 29.08.04 - klo: 20.15 »
Heh, arvasin joo et licens on lisenssi...  :wink:  
Muttakun ei ymmärrä mikä lisenssi.... kun se kilpailulisenssi on jo kysytty eri kohdassa?

35
Tulokset / Pro Car Open - Jens Minne 2004
« : 29.08.04 - klo: 20.02 »
Whow! Nopee vastaus! Mut mitenkä se Licens?

36
Tulokset / Pro Car Open - Jens Minne 2004
« : 29.08.04 - klo: 19.54 »
Mitä siihen ekan sivun "Licensnr" sarakkeeseen oikein kuuluu laittaa? Laitoin lisenssini siihen ja:

"Licens eller personnumret kan inte kontrolleras men godtas, var säker på att du har skrivit riktigt!"

Näin se herjaa. Tuon tekstin lisäks se on lisänny kaksi nollaa lisenssinumeron perään, niin että siitä tulee 10 numeroinen.
Painoin kuiteski ok:ta, seuraava sivu ilmestyi ja se nollilla höystetty lisenssinumeroni ilmestyi seuraavanlaiseen sarakkeeseen:  Personnr:   *

Mitä tuo tarkoittaa? Siellä samaisella sivu kahdessa on nimittäin myös sarake:    Licens:*

Apuva! Oon onneton ruattissa ja näissä lomakkeissa! :cry:

37
Kilpailijoiden kanava / erälistojen laatimisen vaikeus
« : 10.06.04 - klo: 18.56 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"


 ...vain mikäli kilpailijan taso on yleisesti tunnettu (kuten J.Levänen tai T.Leino). ...


Lainaus käyttäjältä: "VesaK"

SM/NM-kilpailun erälistojen laatimisessa on kilpailijoita kohdeltava yhdenmukaisesti ja oikeudenmukaisesti. Käytännön on oltava sama aina ja kaikkialla. ...




Mietin, mietin, mutta jotain jäi epäselväksi selkeän eräjaoittelu kaavan suhteen:
Mihin vedetään raja, milloin taso on yleisesti tunnettu? Kuinka monen ja kenen tulee tuntea kilpailijan taso, miten hyvin?
Eli miten kilpailijan taso määritellään? Jos nyt pitää pilkun tarkat säännöt olla, jotka eivät jätä mitään harkinnan varaa, niin laitetaankos ihan testi mielessä byrokratian tylppä kirves heilumaan?  :wink:
Eli... saavuttaakseen sääntöjen määrittelemän yleisesti tasokkaaksi tunnetun kilpailijan aseman, mitä pitää esim. voittaa (PM?) ja miten tuore tuon saavutuksen on oltava? Miten esim tietokone voisi tämän selkeän kaavan perusteella laskea minkä tyyppinen kilpailija on kyseessä. Tai miten "arvottaa" eri YTTK:t(yleisesti tasokkaaksi tunnettu kilpailija), eli jos esim. sanotaanko yksitoista YTTK:ta sattuis samaan kilpailuun, miten ne sovitetaan eriin niin ettei harkinnan varaa tarvitse heidänkään kesken harjoittaa?
Jos siis halutaan selkeä sääntö/kaava (joka jos oikeasti on selkeä, voidaan siitä tehdä tietokoneelle joku ohjelma tai muuten tietty laskutapa...) niin jokaisen kilpailijan, myös YTTK:n, erän voi helposti laskea. Kuten myös laskea kuinka kovan tason YTTK omaa verrattuna muihin kisassa ajaviin.

Kaikille täysin ja läpikotaisin tasapuolinen erälaskuri kuulostaa kivalta, mutta ymmärtääkseni on utopiaa ja haihattelua ennenkuin joku esittelee tälläisen laskurin kokeiltavaksi. :wink:

38
Kilpailijoiden kanava / erälistojen laatimisen vaikeus
« : 26.05.04 - klo: 13.39 »
Joo, ja tajusin just, että jos joutuu liian kovaan erään, niin syrjäyttää sieltä yhden kuskin alempaan erään ohittelemaan, olettaen, että tuo kuski olisi nopeampi kuin muut tuossa alemmassa erässä. Näinollen vahinko olisi siis sama. Toisin sanoen ei mitään väliä kumminpäin koska kokonaisuudessaan tapahtuu sama asia.

39
Kilpailijoiden kanava / erälistojen laatimisen vaikeus
« : 25.05.04 - klo: 23.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika M"
Näinhän se on, että erän nopeimpana kuskina on paljon helpompaa ajaa kuin erän hitaimpana. Ainakin viriluokassa missä kaikki kutakuinkin osaa antaa tietä. Nopeimmalle kuskille annetaan aina hyvin tietä. Ja jos taas olet se hitain olet se jonka pitää hyvin antaa tietä muille. Jos eroa on vielä sen verran että jossain vaiheessa erää joudut päästämään kaikki esim 8 kaveria ohi, niin  tuossa palaa aika paljon aikaa. Pahimmassa tapauksessa jotkut kuskit tulevat ohi kaksikin kertaa, koska lähdet viimmeisenä niin ei mene kuin pari kierrosta kun nopeimmat jo haluavat ohi. Sitten kun nuo nopeammatkin tekevät virheitä ja ovat pian tulossa ohi taas. Yritä siinä sitten keskittyä ajamiseen...

Teoriassahan ohittaja on se joka saa ajaa oikeaa ajolinjaa ja ohitettava se joka pistää parkkiin (hiukan liioitellen, mutta näinkin voi käydä jos nopeita autoja tulee nippu takaa) jonnekkin radan likaiselle osalle.

Mä on nykyään sitä mieltä et ajan paljon mieluummin liian alhaisessa kuin liian korkeassa erässä. Vähempi siinä häviää. Tuli kokeiltua :)


No, jos ajat huonommassa erässä kuin mihin kuulut, ja vaikka kaikki antais tietä, et ehkä itse häviä mitään mutta entäs kaikki muut siinä erässä ajavat? Useampi siinä häviää...

40
Kilpailijoiden kanava / erälistojen laatimisen vaikeus
« : 25.05.04 - klo: 17.37 »
Olenko ymmärtänyt oikein (todennäköisesti en)?
olettaen että ei-epäreilu on reilu ja epäreilun vastakohta

Toista nostetaan=toista tiputetaan=epäreilua.

Epäreilu ei haluttua.
reilu=haluttua

Masami nostetaan,toinen tiputetaan
="Aina kun Masami poikkeaa kisoissamme, hänen voidaan soveltaa tätä harkinnavaraa."
=haluttua
=reilua.
Eli tässä tapauksessa toinen tiputetaan=reilua
eli
epäreilua=reilua
Haluttua=reilu=epäreilu
 
:?:
Kuitenkin tapaus "3" oli "epäreilu". Tapaus kolme oli muuten samanlainen kuin tapaus Masami, paitsi että herra ei ollut Masami.
(Masami on itsestäänselvä tapaus, mutta erälistojen laatijoille oli herra3kin itsestäänselvä tapaus, ymmärtääkseni... siis henkilöä likuunottamatta identtiset tapaukset. toinen kuitenkin reilu, toinen "ei")

Jos näin niin seuraa, että:
Masamin on oltava haluttu poikkeus joka tekee epäreilusta reilun.
 :D Mulleioo ikinä ollu näin hauskaa kuin tätä kirjoittaessani!

41
Kilpailijoiden kanava / erälistojen laatimisen vaikeus
« : 25.05.04 - klo: 17.12 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"

Laajempikin harkinnanvara olisi tietenkin ihan ok, sillä oikein käytettynä vain parannetaan erien tasaisuutta. Mutta tunnettuna riskinä on sen väärinkäyttö ja kilpailijoiden epäoikeudenmukainen kohtelu.

Aivan, mutta eikös tuolla Matin laskutavalla voi helposti laskea, että miten onnistuneesti "harkinnan varaa" on käytetty. Toisin sanoen onko väärinkäyttö ollut ongelma? Tarviiko tapauksen olla niin selvä kuin "Masamin tapaus", että harkinnan varaa voidaan käyttää? Edellämainitsemani erä 3sen herra joka ajoi A-finaaliin, hänkään ei olisi pisteiden mukaan "kuulunut" edes kolmanteen erään. Näin ollen hän tipautti erään toisen herran neljänteen erään. Tästä metelöitiin kauheasti, mutta kisan jälkeen nähtiin, että erälistojen laatijat olivat oikeammassa laittaessaan yhden erän ylemmäs kuin olisi pisteiden mukaan mennyt(ajoihan hän A-finaaliin).

Tosin täytyy myöntää, että unilla on pointti, sitähän ei harkinnanvaraa voi käyttää kuin tiedettyihin kuskeihin. Toisaalta jos olisi kaksi kuskia joihin olisi tarvetta soveltaa harkinnanvaraa, Masami ja tuntematon(josta ei siis tiedettäisi että tarvetta harkinnan soveltamiseen on), pitäisikö Masami silti sijoitaa kuumaan erään? (jos siis harkinnanvaran soveltaminen vain niihin joihin tiedetään sen tarvetta olevan, on epäreilua)

42
Kilpailijoiden kanava / erälistojen laatimisen vaikeus
« : 25.05.04 - klo: 15.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Jotta saataisiin kokonaan uutta näkökulmaa tähän, niin katsotaan mitä porukka on mieltä seuraavasta...

Ajetaan ensin aika-ajot, 1min/kuski, nopein kierrosaika jää voimaan. Sen perusteella pistetään kuskit alkueriin. Voimassa olevan pistetilanteen mukaan käännetyssä järjestyksessä. Uudet yms. kuskit pistetään "kylmästi" jonon hännille (taikka siis alkuun).
80 kuskia, veisi alle 1h30min, lentävillä lähdöillä... joten olisiko se sitten yksi alkueräkierros pois tms....


Ei missään nimessä! mitäs akkujen lopuille 4 min tehdään?

Kyllä se kuitenkin jotenkin antaa kuvaa siitä kuka ajaa lujaa, mutta noin alusta tulee aina muutoksia vauhtiin. Mitä jos ei tuossa minuutissa löydykkään jostain syystä vauhtia, joutuu viimeiseen alkuerään, jossa sitten häiritsee muita "TIETÄ" huudoilla? Kyllä se sarjatilanne, tai aikaisemmat kisat antavat paremman kuvan kuitenkin...

Sitäpaitsi tuskin se vauhti muutenkaan noin äkkiä löytyy, tuo antaisi jo liikaa kotikenttäetua. Itelläni paras vauhti on yleensä löytynyt 4. alkuerässä. Olisi tuo jo ehkä liian hektistä!

Pieni harkinnan vara erälistojen teossa tuntuisi kyllä ihan järkevältä, eikös tämä ole ollut käytäntö, ja aika hyvin on toiminut.
Jos olisi pelkkä sääntö minkä mukaan erälistat tehdään, kriteerinä ei voisi olla muu kuin aikaisemmat sijoitukset, eli jos Masami tulisi Suomeen ajamaan niin viimeiseen alkuerään, eikö niin.
Tiedetään että joku ajaa kovaa, mutta sääntö käskee viimeiseen alkuerään. Jos näin, niin kellään ei viimeisessä alkuerässä ole kivaa. Jos laitetaan ylemmäs, niin eikö se ole reilumpaa, jos tuloksissakin hän on ylempänä.
Esim. Peurungan kisoista, herra joka ei olisi edes kuulunut 3. erään ajoi A-finaaliin, vaikka kuinka olisi kuulunut 4. erään...

Luonnollisesti harkinnanvaran toimivuus riippuu harkitsijan kokemuksesta, ja harkintaa käytetään kokemuksen mukaan. Eikös se ole ihan hyvä että on harkitseva henkilökin, eikä pelkästään sokea sääntö, sillä sääntö ei kykene ajattelemaan saatika arvioimaan.

Kumpi on luotettavampi tämän tekstin kielioppia korjaamaan, tietokone(joka ei ymmärrä mitä lukee) vai ammattitaitoinen oikolukija(joka toivottavasti ymmärtää mitä lukee)?

43
Tulokset / NOPEIMMAT KIERROKSET - FTT V ja GPT I
« : 25.05.04 - klo: 12.28 »
Way to go Viljami! 8)

En muuten kuulu tohon alle 16v sarjaan.

PS. täytyy opetella miten ne renkaat taas kiinnitettiinkään autoon :oops:

44
Tulokset / LOPPUTULOKSET - FTT V ja GPT I Kuusankoski
« : 23.05.04 - klo: 14.27 »
Kiitos hyvistä kisoista KyPakille!
Onnea Artolle! 8)  

plussaa
-telttavarikko suojasi hyvin tuulelta sateelta ja kylmältä
-katettu ajajakoroke
-sadetta vasta viimeisessä finaalierässä
-kuulutuksessakin oli yritystä

miinusta
-kuulutukset eivät kuuluneet varikolle kunnolla
-vähän aikataulu viivästyi

Matrix moottorien kieltäminen oli vähän hassua näin lyhyellä varoitusajajalla, vois näin pienellä porukalla vähän joustaa, olettaen että muutkin kuin kisajärjestäjät joustaa, eikä rupea tekemään asiasta ongelmaa päivää ennen kisaa...
Siinä meni varmaan itse kullakin vähän pasmat sekaisin, tosin kisajärjestäjiä voi sillä puolustaa, että pelkäsivät joutuvansa ongelmiin jos joku katkerana tekee protestin, mikä ei enään olisi yllättänyt :cry: .

45
Sähköautot / Onko rediset Ultima RB eestä kisa autoksi?
« : 10.05.04 - klo: 20.12 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Moottorin sisässä olevaa kollektoria kannattaa sorvata hiukan pois tietyin väliajoin. Kollektori alkaa silleen tummumaan ja se tumma kannattaa hioa pois. Sen xspeedin kollektoria ei pysty sorvaamaan mikä tulee siinnä ReadySetin mukana, koska sitä ei voi avata. Itse hion ihan tavallisella hiekkaaperilla koska ei ole itselläni kollektorisorvia. Kollektori on se osa johon hiilet koskettaa.

Sorvauksen ideana on myös saada kollektorista pyöreä, jolloin hiilet ei hypi niin pahasti eikä kone pala. Sen takia sorvaus hoidetaan kollektori sorvilla.

46
Kilpailijoiden kanava / Tietoa korilistoista ja kiteistä
« : 28.04.04 - klo: 17.16 »
Joo mutta akkuja tarvii yleensa sen kolme settiä =3*6 kennoa, jolloin hinta on lähes 150e. Mielummin ostan akut silloin kun vanhoista loppuu potku, enkä silloin kun uusia tulee (oletetaan että uudet ois paremmat, ja vaikkei olisikaan niin kun niitä 2-kymppejä :wink:  haetaan niin joskus epätoivossa voi ostaa mitä vaan, sillä mitä jos sittenkin...). Ja edelleen, miksi stanussa vaivata päätään sillä että kohta tulee uudet akut, ostaakko vai eiko ostaa? ...sen sijaan, että keskitytään ajamisen ja säätämisen jalon taiteen opetteluun? Stanun ideanahan on että ajotaito ratkaisee ja kaikki vois olla kaluston osalta samalla viivalla (mikä on sinänsä yhtä saavutettavissa kuin horisontti), eli ratkaisevana tekijänä ei olisi kuka ostaa uusimmat akut.

PS. voit kuitenkin olla varma että jos 49e akut ei olis hyviä niin en niillä ajais.

47
Kilpailijoiden kanava / Tietoa korilistoista ja kiteistä
« : 28.04.04 - klo: 16.43 »
Arto varmaan tarkoitti, että kun stanussa ajetaan edellisen vuoden (virin) akuilla, pysyy sallittujen akkujen lista samana läpi vuoden. Eli jos tulee jotkut uudet-älyttömän-hyvät-hype-akut niin ei olla stanu eli sisääntuloluokassa ostamassa aina uusia akkuja kun niitä tulee. Menis (sisääntulo luokassa varsinkin) rahaa ja energiaa vähän väärään paikkaan.

PS. Mistä ostat 100e akkuja? Stanussa on nyt aika moni (itse mukaan lukien) ajellu 49e 3300GP akuilla (jotka tuskin ainakaan huonompia ole)... ja ihan hyvin on pärjätty

48
http://www.mytsn.com/setups/setup.asp?sid=2417
Siinä setuppi Peurungasta Factory Kittille vakiolla. Pompuista huolimatta oli hyvä ajaa.
Ekaa kertaa ajoin vanteilla jossa on isompi kuin 1mm reikä. Henkka ystävällisesti poras. Olihan se helpompi ajaa kun ei reagoinut niin paljoa ja pitoa riitti (jousilla sitten piti hakea se tuttu reaktio)...

Oli muuten monenlaista setuppia xrayllä vakiolla... Joko setupit hakusessa tai sitten niin erilaiset ajotyylit. hmmm hmmm

Itse asiassa mun setuppi oli Äänekoskelle jossa samat matot mutta kovempi lattia ja ilman pomppuja. En sitten viittinny enään ruveta säätään kun olin sillä tottunu ajaan ja se toimi ihan hyvin kun vaan pahimmat röykyt vältti. Jäykissä jousissa erityisesti tykkäsin että mutkavaukti pysyi yllä kun ei kallistellyt niin kuin Wasa laiva. Joillakin tais autot välillä meinata kippailla.

49
Tulokset / Laukaan tulokset ja jälkipelit
« : 18.04.04 - klo: 16.52 »
Tropiikki on kyllä mukavin paikka ajella, mekkailla ja lorvia! Oli kuin olisi taivaaseen astunut kun kylmästä ulkoilmasta astuu lämpimään ja kosteaan Kupoliin. Ainoana vakavana miinuksena vois sanoa noi radiohäiriöt jotka osittain veivät minultakin muutaman ajon (näppihäiriöt ja semmoiset savuisat :wink:  kämmit vaativat myös oman osansa). Rata oli kosteutensa puolesta aika röykkyinen mille ei mitään voinut, mutta onneksi röykyt silisivät aika hyvin ajolinjalta.

Yhteenvetona:

+Aikataulu piti ensimmäisen kerran talven kisoissa!
+ilmasto
+pito
+Arto oli päivän musta hevonen!
+kisa oli tiukkaa ja vakiossa xraylle kolmoisvoitto
+auto toimi (niin kauan kun ei röykkyihin osunut)27.5lb ja 20lb jouset :mrgreen:
+jännitys pysyi yllä aina viimeisen finaalin viimeisille kierroksille
+Henkka kuuluu A-finaaliin
+Jaren TQ
+pizza oli hyvää

-röykyt
-häiriöt

Onnea Panulle!!!

50
Sähköautot / XRAY T1 FACTORY KIT
« : 06.04.04 - klo: 14.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
Mitesh, saako siellä Äänekosken radalle varata vaikka kerholle jonkun päivän jolloin siellä ei olis muita ajajia...

Miksi haluaisit ajaa ilman muita? Jos tarttet neuvoa niin hyvä vaan jos on muita. Vaikee voi olla itekseen kerhoillan tunnelmaa luoda :wink: . Siel oli viimeks jaksoitettu virille, vakio A:lle ja vakio B:lle omat ajovuorot, aina 10 min per ryhmä. Nuo ryhmät silleen ettei kenenkään tartte pelätä että häiritsee muita radallaolijoita, koneen ja taidon mukaan. Eikä sinne mitään varata, varmistat vaan että siellä ollaan ja tuut ajamaan, pistät kitees kidelistaan ja ajat siinä ryhmässä mikä oikealta tuntuu. Aikatauluista kannatta vaikka kysellä Panu.V :ltä.

51
Kiitti! Ite kun kokeilin niin auto oli off kaasulla ärhäkämpi kääntymään kun keulan painuessa tuli hitusen aurausta (tai ei ne pyörät aurauksen puolelle menneet, haritus väheni). Ilman mitään pomppuojausta auto oli tasasemman oloinen ajaa, muttei kääntyny niin hyvin mutkaan sisään. Tosin tehoerot voi vaikuttaa... Mullakin oli sitäpaitte hieman alle kahden millin eestä prikkoja steering blockissa ja yhden millin prikka ackermann palassa. Tuolla siis lähtee vähän haritusta keulan painuessa, sit kokeilin laittaa steering hubeihin lisäks vielä puolen millin prikat joilla pomppuohjaus lähti pois.

52
Sähköautot / XRAY T1 FACTORY KIT
« : 06.04.04 - klo: 13.57 »
Jyväskylässä on pe iltaisin ja la aamuisin, jos ei ole kisoja. Tosin nyt kun Äänekoskella on kiinteä rata ja kaiken lisäksi uskomattoman hyvillä matoilla (joitä tullaan käyttämään Laukaan SM-osakilpailussa), on näin ollen into vähän hiipunut mennä Kortepohjaan levittelemään pölyisiä mattoja. Varsinkin kun kaikki tahtoo reenata niillä Äänekoskella olevilla uusilla matoilla ja kisarohviililla. Äänekoskella on yleensä sunnuntaisin ja keskiviikkoisin ajoa, nyt ennen kisoja vähän useammin. Tänä sunnuntaina tais olla Oululaisetkin tulossa ajamaan!

53
Kuinkas on tuon "pomppuohjauksen" laita? Kun keula painuu, niin pitäiskö renkaiden pysyä suorassa vai tulla haritusta/aurausta? Entä miten iskarit... onko suotavaa että on kallellaan vai pystyssä? Entä etu-taka suhteet? Entäpä iskarin kiinnitys tukivarressa, mahd ulkona vai?

Nyt on FTK:lla jo ajeltu(Tallinnassa ekaa kertaa) ja setuppi oli muuten sama kuin Riihimäellä http://www.mytsn.com/setups/setup.asp?sid=2365 mutta alatukivarret oli keskimmäisissä rei'issä edes sekä takan ja etulinkki oli bulkheadin päällä. Tuntuu kääntyvän paremmin kuin vanha biili (mikä on siis hyvä asia).

Bonus kysymys: Miksi Andreas Myrberg käyttää takana jäykempiä jousia kuin eessä (Swedish Nats:ssä http://www.teamxray.com/teamxray/news/newsdesc.php?news_id=317&kategoria=317 ) ja miksi sillä on ees/takana samat mömmöt? :shock: Ekae ne sorexit niin erilaiset ole? Nyt kun vauhtiin pääsin niin tahtoo ihmetellä sitä Andreasin etupuskurin leikkausta, kääntääkö paremmin.

Heitetään soppaan vielä yksi kymysys: käytättekö säädettäviä vai yksiosaisia mäntiä iskareissa?

54
Tulokset / FinTrack Tour 2004 Riihimäki - tulokset
« : 23.03.04 - klo: 18.27 »
+Paljon ajajia ja Sunnuntaina katsojiakin riitti
+Todella hienon näköistä kisaa virissä
+Stanulle sopivan pieni rata (mut ehkä silti pitäis nuo radat virille mitoittaa)
+Ei se aikataulu pahasti myöhästynyt
+Olihan ne kaksipäiväiset leppoisat, varsinkin kun neljäs alkuerä oli Sunnuntaina
+Kuulutusta riitti
+Onneks ei pito hävinnyt yön aikana :wink:
+Xrayni toimi kuin unelma ja Matrix kulkee 8)
+Oli tosi hyvää kisaa Panun kanssa

-Oli parissa kohdassa rataa teipin sauma pystyssä (on joo tosi hirveetä)
+-Rankaisevat mollat, onko se hyvä vai huono, tai sitten ei kumpaakaan...

Omana mokana nolottaa kun akut meni vain puoliks täyteen 2 kertaa: 4. alkuerään poweri reistaili ja 3. finaalilähtöön laitoin akut lataukseen 20 min myöhässä, kun elin hieman eri aikataulussa. Kiitos Harrille kun lainasi laturiaan.

Onnea Juholle ja kiitos Riihimäkeläisille onnistuneesta kisaviikonlopusta!

PS. Olen suntynyt -87 joten en aja NMstä vaan Avoimen vakion voitosta. Kuuluttaja ei ilmeisesti tiennyt kun valisti toisin. Sopii mulle kyllä NMstäkin ajaa, ei sen puoleen :lol: .

55
Tämmöttellä setupilla tuli Turussa kepitettyä TQ ja 2. sija, vakiossa:
http://www.mytsn.com/setups/setup.asp?sid=2299

56
Kilpailijoiden kanava / Kilpailupäivän venyminen
« : 23.02.04 - klo: 18.01 »
Lähinnä sitä meinasin että kun on yksipäiväiset kisat lauantaina, niin on kiva tulla jo perjantaina jos pääsee reenaan. Se on vaan hauskempaa (ehtii yön yli sulatella rataa :wink: ).

Mut hyvältä vaihtoehdolta sekin kuulostaa, että Sunnuntaina vielä pari alkuerää ja vinaalit. Sanokaa sitten kumpi vetää enemän porukkaa/ on realistisempi järjestää... Itse meinasin kiertä koko sarjan, oli se niin tai näin.

57
Kilpailijoiden kanava / Kilpailupäivän venyminen
« : 23.02.04 - klo: 17.34 »
Kyllä se perjantain treeni on omasta mielestä hyvä juttu. Vaikkei kerkeiskään ajaa kuin pari akkua, niin silti se on mukavampi tulla perjantai iltana ajaa pari akkua ja mennä hotelliin viettämään iltaa.
Parissakin akussa pääsee radasta jyvälle ja saa autoon säädöt ja välitykset kohdalleen (kotiradan etu tasoittuu vähän). Lauantaina keskitytään sitten vaan ajamiseen, näin mulla. Sitäpaitsi pääsee ajamaan enemmän, mikä on aina mukavampaa.

58
Onnea Chrisulle ja Panulle!
Risut ja ruususet:
++tilat, ei vois parempaa toivoa
+aikataulu piti ilman suurempia viivästyksiä
+radan profiili
+viime vuoden röykyt oli saatu siliämään
+auto toimi ja kulki heti alusta, en päivän aikana kertaakaan säätöjä muuttanut, enkä välitystä vaihtanut  8)
+tilaa annettiin tosi hyvin(tj 1 erässä siis, ...Viljamille ei annettu kovin hyvin tilaa)

-tilannekuulutusta sais olla enemmän (vaikka nyt olikin enemmän kuin Kuusankoskella)
-stoppareitakin voisi jakaa kun aihetta on, ite oisin kolmannessa alkuerässä saanut ainakin kolme :oops:

Aivan mahtava fiilis jäi kisasta, kiitos Turkulaisille!

59
Tulokset / KUTSU: Tallinn Cup 2004 (27.03)
« : 13.02.04 - klo: 12.59 »
Miten oli viime vuonna osallistujia virissä/vakiossa? Kyllähän tuo houkuttaa.

60
Ootteko laittannu jonkinlaista foamia sinne bladderin ja capin väliin iskareita kasaillessanne? Miten paljon iskarinvarren pitäis tulla itsestään iskarista ulos? Itse en ole laittanut sitä foamia, ja iskarinvarsi tulee itsestään noin puol senttiä ulos. Tahtoo vaan tietää että miten se pitäis olla.
Lyhyet tukivarret tilauksessa!

Sivuja: 1 [2] 3 4