Tee kuitenkin niin että ohjekirjan tehdas säätöihin vedät kaasarin ja katon et kurkku on tyhjäkäynnillä auki n.1mm.
Sit vaan yrität saada sen käymään ja ajat lämpösäks ennen kun kosket neuloihin.Sitten pienillä, 5minuutin säädöillä kännät pääneulaa kiinni kunnes auto kiertää niin kuin sen pitää.
Sitten alaneula.Edelleen säätö kone lämpösenä.
Säädät siten että pysäytät auton..odotat vaikka 15s,jos auto röpöttää kiihtyessä niin on alapää rikkaalla.Kiristä hieman(5min).Sama uudestaan,ajat lämpösäks ja odotat vaikka 20s.edelleen jos röpeltää=rikkaalla..säädät sillai et 20-30sek jälkeen saa jo röpöttää mut 0-20sek paikallaan niin sen jälkeen pitäs lähtee iloisesti.
Ja paikallaan olo ihan tyhjäkäyntiä..ei kaasulla pumppailua.
Viimeseks säädät tyhjäkäynnin niin alas kun vain pysyy nätisti käynnissä.