RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Ghostman_132 - 13.10.03 - klo: 22.07
-
Mulla on ollu jo 2 kyoshon mosteria. Wold Dodge Ram ja Tracker eikä kummassakaan ole kori kestäny edes kaatumista saati sitten hypyn epäonnistumista :cry:. Oon korjaillu niitä silikoonilla mut liitokset halkeee uudestaan tai se silikooni irtoo maalipinnasta... Netissä on tullu kateltuu noita videoita ja niissä korit tuntuu kestävän vaikka mitä :o
btw: löytyykö dodgeen mitään alumiini ripustuksia ja rattaita??
-
Ei taida valitettavasti löytyä :( , mutta en ihan varma oo :P
-
Ei lyödy alumiinisia viriosia. Ne kyllä voi tehdä itse jos metalleja osaa käsitellä.
Omat korini ovat kestäneet kohtalaisen hurjiakin hyppyjä. Ennemmin auto hajoaa kuin kori halkeaa... Miten oikein olet ne saanut romuiksi?
-
Kyoshon korit ovat aika paksua lexania ja lohkeavat rikki helposti, esim HPIllä on vähän ohuempaa ja siten kestävämpää, mutta joku Proline vois olla parempi (sitkeämpää matskua)
-
No niitten korien hajottamiseen ei paljoa vaadita:D. Luulis onnistuvan kaikilta;)... Kökkö kun mun kaverin isä on töissä ratastehtaalla ja niille jäi ylimäärästa titaani josta se olis voinu tehä mulle kaikki rattaat mut olin oulus 4viikkoo ja kun tulin sieltä niin sitä titaania ei enään ollu :cry:
-
Mun bajan kori on kestäny aika hyvin näitä kaatumisia ku se on katosta pyöree niin se ei hajoo millään tosin joistain kulmista se on vähän hajonnu mutta ei sitä ainakaan ajossa huomaa :lol:
-
Mulla on maali lohjennut hieman pois etupäästä snake bitestä. Silleen siis, ettei sitä huomaakaan, ellei ihan nenäänsä kiinni pistä. Ralliauton kori hiukan repsottaa etukulmasta, mutta se ei ajoa haittaa :)!
Snaken kori osoitti taas lujuutensa: Eilen hyppäsin hyppyristä, laskeuduin keulalleen jossain hassussa kulmassa niin että kori otti kiinni, ei runko. Sitten ihmettelin miksi kori repsottaa niin kamalan näköisesti. Kori oli ollut vahvempi kuin korikiinnikkeet. Siinä se jöpötti korissa se kiinniketeline kuin liimattuna. Eikä kori edes haljennut!!!
-
Mulla on kori melkein keskeltä kahtia ja ne lamppujutut on kokonaan irti mutta kaikki pysyy silikoonilla jotenkin kiinni. eilen ku ajoin niin se keulas ympäri kun yritin nousta aika jyrkkää mäkee ylös ja tietenkin siitä korista tuli tukivarret läpi !!!! ku ei kestä mitään....
edit: ei kirosanoja tai niihin viittaavia, kiitos. Tv. Ylläpito
-
Mullapa on titaania, vaikka kuin. :mrgreen: G3 lajia, tosin sitä on hieman hankalaa työstää. :wink:
-
Tuossa pari hyppyä! :)
http://helium.wakkanet.fi/~vilkku/videot/RC:ta/
ja kuvia:
http://helium.wakkanet.fi/~vilkku/Kyoshon_RC_autoja/
Voin ainoastaan kehua bajabeetlen koria.
-
Mistäs tuommoset vanteet muuten saa koska noi bajan vakio vanteet on valkoset
-
Mistäs tuommoset vanteet muuten saa koska noi bajan vakio vanteet on valkoset
Noi on HPi vanteet...
-
Entäs toi liekki näyttää vähän tarralta :|
-
Entäs toi liekki näyttää vähän tarralta :|
tarra on juu, en tiä mistä on tullu...
-
kyoshon korit on kyllä surkeita :mrgreen:
-
lopetapas makke toi turhien viestien kirjoittelu, tuollaiset kommentit ei palvele ketään. sitä paitsi kyoshon korit eivät suinkaan ole surkeita mutta kalliita kyllä
-
Mistäs tuommoset vanteet muuten saa koska noi bajan vakio vanteet on valkoset
Mulla olis myynnissä monsterin raideväliä leventävät vanteet... :wink:
Linkki tossa alla...
-
Mulla on ainakin ekan autoni kyosho hiriderin ja wild dodge ramin korit kestäny aivan mieletöntä rääkkiä. Paras oli kun tulin hiriderillä n.2m korkealta kalliolta alas katolleen eikä siihen tullu edes kunnon naarmuja. Yhdessä vaiheessa mulla oli hiriderissä(monsteri) GM racingin v12 säädin ja virikone,auto kulki n.40 km/h. Paukautin sen muutaman kerran mutkasta puuhun aivan älyttömistä vauhdeista eikä mitään. Katto vaan täyty potkia ylös kun se oli painunu kasaan. En tiedä oletko oikealla autolla ajanu kyoshos yli vai mikä on ongelma mut itse en ole saanut koreja palasiksi edes noilla edellämainituilla tempuilla.
-
Tuolta kun kahtelee noita baja videoita, niin ihmettelen jos joku vielä väittää että kyosho ei kestä tai sen kori.
Yhdessä videossa näkyy tilanne kun lähes täydestä vauhdista loppuu kantomatkat ja baja ottaa lukua katukiven kanssa, ja huonostihan siinä kävi :)
uudet osat molemmille puolille oli 10e