no onhan se oikee 4-veto nyt. Ainakin ryöminnässä ero on kuin yöllä ja päivällä. Ja kottero kiipee kuin orava pitkin kiviä ja ojanpenkkoja. Sitten kääntyvyydessä on pieni miinus. auto kyllä kääntyy hiekalla hyvin etenkin kun auttaa kaasulla, mutta kun kaikki kummit sutii niin auto poistuu mutkasta hieman vikuroiden.
Eli mitä pehmeempi alusta sitä parempi, ja asfaltilla ihan hanukasta.
Koitin myös 500k diffiöljyjä ja niilläkään ei oikein saa kunnon pitoja diffiin, kun niitä rattaita on vaan 2 diffissä ja rengas on kuitenkin aika iso halkaisijaltaan.
Jos haluat ajaa "vauhtiajoa" niin sitten esim 500k voisi olla sun valinta, se on kuitenkin melko luistava tässä vehkeessä ja mutkassa käytös on rauhallisempi.
tietty vielä kestävyys juttu, mulla on nyt 775 summitin moottori modi paikallaan ja 2-vaihteinne laatikko kömpimiseen ja ei ole ollu ongelmia kestävyydessä. Omaan käyttöön olen ollut tyytyväinen (wannebe summitti).
Jos harjaton MMM niin löysä diffihän päästää tehot karkuun luistavalle pyörälle, Spooli ei.
Mutta jos sulla spoolit on niin eiköhän se kokeilemalla selviä onko sun juttu.
Tosin oljyjen ja spoolien kanssa pelaaminen on melko ruuvaamisen takana.