Oletko jo saanut tuon Datsunin liikenteeseen ja jos olet, niin millaisella koneella ja millaisilla välityksillä?
Itse ostin Toyotan Drifteri version, joka on renkaita/koria lukuunottamatta samanlainen auto. Ahneuksissani ostin siihen HPI Flux Brushless setin kun kokemusta löytyi lähinnä vakio ministä. Auto kulki aivan liian lujaa vakiorattailla, ajaa pystyi lähinnä pintakaasulla. Tilasin maailmalta Xenon Racing Products firman valmistamia spurreja, joista 68 hampainen on isoin, joka mahtui paikoilleen (spurrit ovat muuten ihan samannäköisiä kuin auton mukana tullut). Tämä lisäksi vaihdoin 24 hampaisen pinjonin. Tämä oli pienin, jolla hampaat vielä ottivat spurriin kiinni. Nyt autolla voi ainakin painaa kaasun pohjaan, mutta vieläkin tuntuu olevan tehoa vähintäänkin "tarpeeksi". Saas nähdä joutuuko ostamaan tehottomamman moottorin.
Auto tuntuu laadukkaalta. Ehdin ajaa sillä pari akullista ennen noiden rattaiden tilaamista ja mielestäni sillä on aika hyvä ajaa. No, vertauskohteena käytän omaa etuvetoista miniä, jossa ei ole edes öljyiskareita.