hmmm... ensinnäkin viimekesänä lavangon radalla ajettiin FG:illä, ja ne eivät kuluttaneet rataa pätkääkään.
Jos puhutaan kosteen saviradan kuluttamisesta niin tottakai se rikkoo radan alta aikayksikön... Niinhän tapahtuu ihan ku vaan kosteeseen savipintaan astuu, että lähtee järkyttävä siivu savea pinnasta.
Kuivalla radalla tilanne on aivan toinen. Siihen kovaan lavangon savipintaan ei FG:t saaneet mitään aikaseks... Pölyt pyyhkäs leveine renkaineen hienosti vaan pois.
Ja sekin on selvää että jos sillä autolla esim hyndän päälle jää jumiin ja jää siihen kaasupohjassa jurraamaan niin FG kaivaa järkkykuopat, kun krossari kaivaa vain pienet montut.
Miten ihmeessä te edes jaksatte tästä asiasta vängätä?
Spekulointia spekuloinnin jälkeen... Minä olen sen itse paikanpäällä silmilläni todennut niinkuin moni muukin samalla totesi, että FG oli järkyttävän hidas ratakierroksella, ja se ei saanut mitään aikaseks lavangon radan pinnalle...
Joo, kohta kuuluu taas että viritetyllä pannulla sitä ja viritetyllä tätä...
Minä en puhu näistä harvinaisista viritelluistä härveleistä jotka jopa kulkevat kuin eläin ja varmasti jauhavat radan puhki, vaan näistä vakio moottorisahoista.