Kirjoittaja Aihe: Bensa-autot  (Luettu 1085300 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #810 : 21.10.07 - klo: 21.45 »
Ja tuosta moottorista (myös autoista) löytyy räjäytyskuvia hintoineen tuon liikkeen sivuilta jonka linkitin äsken tähän keskusteluun...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #811 : 21.10.07 - klo: 21.50 »
laitan nyt tänne ilmotuksen.eli jos jollain on joku varaosa moottori zenoah 23cc-29cc.
tarttisin koko vetokäynnistyspaketin 26cc koneeseen.
jos jollain ois myydä ylimääränen ni ois hieno homma.
hobbylinnassa ei ole ja tilaus kestää liian kauan.
yhteyden otot yv:nä jos löytyy
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #812 : 24.10.07 - klo: 18.35 »
sori tulee offia mutta pakko kysyä:
 Miksalo miten oot ostamassa bensa konetta kun sanoit että noihin en enää ryhdy..?
|HN X2|Slash|

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #813 : 24.10.07 - klo: 19.21 »
Toi miksalon etsimä moottori on tulossa mun uuteen FG monster beetleen. :cry: Ostin auton viime perjantain nikke-92.lta tein tyhmästi, kun emme kokoeilleet autoa siinä paikan päällä, kun radiot oli irti. :huh: kysyin vain fiksuna, että kai auto toimii varmasti??  :huh: juu, kyllä toimii!  :angel: ja p*skat! se mitään toiminu. Heti, kun saatiin auto peli kuntoon niin huomattiin, että kaasuservo toimii vain satunnaisesti, :angry: toiseksi: vetostartti oli rikki, :angry: kestää vetää pari kerta ja palauttaa narun hyvällä tuurilla puoleen väliin. :roll: joskus ei palauta ollenkaan. No, kun saatiin sartti pelittämään jonkun aikaa niin saimme auton käyntiin hetkesi mutta ei suostunut käymään tyhjäkäyntiä laisinkaan. :shocked: no hetken siinä nyittyämme autoa huomasimme, että myyjä oli kusettanut todella pahasti!  :angry: satrttikin hajosi loppupeleissä.... :shock: sanoihan hän kyllä että starttinaru on "hieman" lyhyt  :lol:
« Viimeksi muokattu: 24.10.07 - klo: 20.23 kirjoittanut heikki_vag »
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #814 : 24.10.07 - klo: 19.52 »
Joopa joo...oisit testannu ostaessa äläkä nyt siitä valita.Sikäli mikäli niken tunnen niin jos jossain on vika niin ei sen myymässä kamassa.Olemme ajelleet pitkin kesää yhdessä ja aina tuo beetle pelasi sillä,ja narukin palautui.

Imho korjaa "viat" ja anna autolle kovaa ajoa.Tai tuo auto TASAN siinä kunnossa takas kun ostit..
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #815 : 24.10.07 - klo: 20.16 »
Mitä vi..ua sä siinä täriset?!  :police: olenko mä tehnyt sun kanssa kauppaa?? mä venttailen että nikke palauttaa mulle sov*tun summan rahaa ja minä palautan osaa nikelle. Nikeltä saamillani rahoilla ostan sen starttipaketin yms. turhaan sinä siellä kitiset pas.ahousu :cheesy:
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #816 : 24.10.07 - klo: 20.24 »
Mitä vi..ua sä siinä täriset?!  :police: olenko mä tehnyt sun kanssa kauppaa?? mä venttailen että nikke palauttaa mulle sov*tun summan rahaa ja minä palautan osaa nikelle. Nikeltä saamillani rahoilla ostan sen starttipaketin yms. turhaan sinä siellä kitiset pas.ahousu :cheesy:

Hyvää kielenkäyttöä  :laugh:

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #817 : 24.10.07 - klo: 20.25 »
 :wink:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #818 : 24.10.07 - klo: 20.28 »
Mitä vi..ua sä siinä täriset?!  :police: olenko mä tehnyt sun kanssa kauppaa?? mä venttailen että nikke palauttaa mulle sov*tun summan rahaa ja minä palautan osaa nikelle. Nikeltä saamillani rahoilla ostan sen starttipaketin yms. turhaan sinä siellä kitiset pas.ahousu :cheesy:
Heikki sun tarvii hyväksyy että sun auto on raiskattu elävältä  :lol:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #819 : 24.10.07 - klo: 20.45 »
Jos heksa pystyt uon äskeisen sanomaan kasvotusten loppuun asti niin sit kunnioitan sinua,muuten en pidä sinua minään.Myönnä myös oma virheesi.Ostit "sian" säkissä.

Tuolla aikaisemmalla viestillä et tuo esille muuta kuin oman kyvyttömyytesi hoitaa asiaa loppuun.Mulle se on ihan sama,ei oo penniäkään kiinni autossasi.

BTW..en tärise..ja p****akaan ei näyttänyt olevan huosussa.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #820 : 24.10.07 - klo: 20.52 »
 :wink:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #821 : 25.10.07 - klo: 14.08 »
Ennen kuin joku jatkaa vielä tästä aiheesta, näille myynti/ostokeskusteluille on aivan oma osionsa. Jatketaan kaupan kohteen kaltaisissa autoissa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #822 : 25.10.07 - klo: 17.47 »
Jos heksa pystyt uon äskeisen sanomaan kasvotusten loppuun asti niin sit kunnioitan sinua,muuten en pidä sinua minään.Myönnä myös oma virheesi.Ostit "sian" säkissä.

Tuolla aikaisemmalla viestillä et tuo esille muuta kuin oman kyvyttömyytesi hoitaa asiaa loppuun.Mulle se on ihan sama,ei oo penniäkään kiinni autossasi.

BTW..en tärise..ja p****akaan ei näyttänyt olevan huosussa.


Mites haluat selvittää sen että pystynkö sanomaan naamatusten kaiken sen minkä kirjotin?
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #823 : 25.10.07 - klo: 18.10 »
Tule käymään  :kiss:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #824 : 25.10.07 - klo: 18.19 »
Tule käymään  :kiss:

 :shocked: ihme h..o    :huh:
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #825 : 25.10.07 - klo: 18.21 »
Kannattee varoa mitä päästää suustaan, tai banjokurssi voi olla tuttu kohta. Ei hotti tietääkseni håmå oo, sä vaa luulet  :p Ja ei tääl aleta riitoja ratkaisee...

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #826 : 25.10.07 - klo: 18.21 »
Lainaus
ihme h..o 


Älä tyrkytä tapojas.
25 vuotiaaks sulla on aika asiallisia kommentteja.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #827 : 25.10.07 - klo: 18.26 »
Parasta viihdettä. Hotti sulla taitaa olla kränää melko monen kanssa?  :mrgreen:
Huehue

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #828 : 25.10.07 - klo: 18.32 »
Omasta mielestäni ei kenenkään.Mutta jos minä esittäisin ilmari sulle tuon saman kysymyksen niin mites sitten.Ircissä olit ainakin suosittu.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #829 : 25.10.07 - klo: 18.32 »
Kato taas, VOU sieltä sitä settii tulee jatka vaan!!!
Huehue

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #830 : 25.10.07 - klo: 18.46 »
Kannattee varoa mitä päästää suustaan

Sinäkin olet vielä siinä iässä että sun pitäis syödä vaan nisuja ja kompiaisia  :lol: vai mites ne sanoo siellä oulun suunnalla?? :lol: :lol:
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #831 : 25.10.07 - klo: 20.16 »
Hohho pojat tää meneekin mielenkiintoiseks  :grin: Ennen kun kaivatte nyrkki rautoja ja nyrkkeily hanskoja esille niin tässähän tais olla vain kyse rikkinäisestä servosta, vetostartin palautus jousesta ja huonosta tyhjäkäynnistä  :lol:

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #832 : 25.10.07 - klo: 20.59 »
Hohho pojat tää meneekin mielenkiintoiseks  :grin: Ennen kun kaivatte nyrkki rautoja ja nyrkkeily hanskoja esille niin tässähän tais olla vain kyse rikkinäisestä servosta, vetostartin palautus jousesta ja huonosta tyhjäkäynnistä  :lol:
aivan näin.mun mielestä tämä asia ei kuulu kenellekään muulle kuin heikille ja nikelle.
turha täälä on muitten rupee mitään uhoo.
auton kyllä saa testattua uudella käynnistysnarulla.....
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Juubis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #833 : 26.10.07 - klo: 13.52 »



 

mistä ihmeen paikast :huh: oot ton kuvan ottanut :huh: ja koska voiks vastata :cool:
mini inferno ST (ei viri moottoria)
ja joku helikopteri+jotai pientä sälää

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #834 : 26.10.07 - klo: 13.58 »
Voi kerta kaikkiaan taas vaihteeksi, tuolla viteo osastolla sulle mainittiin tästä sun touhusta, voisit rauhottaa vähän.
« Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo: 17.33 kirjoittanut Habaku »
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #835 : 26.10.07 - klo: 15.10 »
Juubis on nyt kunnostautunut lainaamisessa usemmankin topicin alla, olisi varmaan kaikkien kannalta suosiollista, että lukisit (ja yrittäisit ymmärtää ja toteuttaa) asiasta kirjoitettua ohjetta:

http://rc10.fi/index.php?action=help;page=post#quote

Lisäksi kannattaa käyttää Esikatselu-toiminnetta ja varmistua viestin sisällöstä.

Kyllä lainata saa ja se on hyvä keino, mutta järki ja kohtuus mukaan.

kaikella positiivisuudella.
Flying Calacucco

Poissa karsa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #836 : 26.10.07 - klo: 22.32 »
Ei keltään sattus löytyä Fgseen kelpaavaa tulppaa + tulpanhattua hyllystä? On kyllä niin harvinaista kamaa pomppulinnassakin ollut... :huh: Tulee lähetys kuulemma ensviikon loppuviikosta :tongue:
Fg Stadiumtruck + Futaba 3PM

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #837 : 26.10.07 - klo: 23.31 »
Ei keltään sattus löytyä Fgseen kelpaavaa tulppaa + tulpanhattua hyllystä? On kyllä niin harvinaista kamaa pomppulinnassakin ollut... :huh: Tulee lähetys kuulemma ensviikon loppuviikosta :tongue:
käypä katsomassa rautakaupat/starkit/biltemat ym.ym.
2-tahti siimaleikkureissa ja muissa vastaavissa härpättimissä on perjaattessa samat moottorit.
niistä pitäs tulppa käydä.kunhan tarkistat tulpan arvot... :p
tulpanhattujakin luulis löytyvän ainakin motonet/biltema.
en kyllä tiedä onko paras vaihtoehto tolle koneelle kun ei ole noista pikkubensa koista hirveesti tietoo.
eikös moottorisahanki tulppa vois käydä?????
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #838 : 27.10.07 - klo: 08.25 »
eikös samoja ole kaikki? :shock: FGkin on mootorisaha! :lol:

Kiroileminen kielletty. T: Ylläpito


Missä kohtaa olen kiroillut tässä viestissä? Kertokaa!!!
« Viimeksi muokattu: 27.10.07 - klo: 18.47 kirjoittanut heikki_vag »
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa karsa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #839 : 27.10.07 - klo: 14.22 »
Nyt on pojat vähän hakuteillä!;)Tuo tulppa juttu on sillai, että zenoah on periaatteessa sama kuin minkä tahansa vehkeen motti, mutta siinä käytetään tollasta tulppaa jota pienkone liikkeet eikä muukkaa oo koskaa nähnykkään! On noin 2/3 perus2-tahti moottorin tulppa koosta...http://www.google.fi/search?q=Champion+RZ7C&hl=fi&start=0&sa=N  kertooko mitään?
Fg Stadiumtruck + Futaba 3PM