Kirjoittaja Aihe: Bensa-autot  (Luettu 1085271 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #840 : 27.10.07 - klo: 14.42 »
Nyt on pojat vähän hakuteillä!;)Tuo tulppa juttu on sillai, että zenoah on periaatteessa sama kuin minkä tahansa vehkeen motti, mutta siinä käytetään tollasta tulppaa jota pienkone liikkeet eikä muukkaa oo koskaa nähnykkään! On noin 2/3 perus2-tahti moottorin tulppa koosta...http://www.google.fi/search?q=Champion+RZ7C&hl=fi&start=0&sa=N  kertooko mitään?

se olikin vain veikkaus..ei neuvo... :roll:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #841 : 27.10.07 - klo: 19.21 »
eikös samoja ole kaikki? :shock: FGkin on mootorisaha! :lol:

Kiroileminen kielletty. T: Ylläpito


Missä kohtaa olen kiroillut tässä viestissä? Kertokaa!!!

Sä poistit itte sen...aikasemmin siinä oli ulosteeseen viittaava kirosana välissä  :grin:  :shocked:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #842 : 27.10.07 - klo: 21.20 »
eikös samoja ole kaikki? :shock: FGkin on mootorisaha! :lol:

Kiroileminen kielletty. T: Ylläpito


Missä kohtaa olen kiroillut tässä viestissä? Kertokaa!!!

Sä poistit itte sen...aikasemmin siinä oli ulosteeseen viittaava kirosana välissä  :grin:  :shocked:

niin siis varmaankin ylläpito on poistanut.  :afro: nythän mä muistankin! olin kirjottanu siihen P..KA :angel: niinhän se taisi olla. Sorry kaikille kielenkäyttöni....
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #843 : 28.10.07 - klo: 08.55 »
Zenoah ja sen kopio CY käyttävät samaa tulpaa, Champion joka on todella hankala löytää.

Mutta onneksi kilpailija NGK on huomattavasti yleisempi, NGK CRM7H löytyy jokaisesta kunnon valikoimalla varustetusta korjaamosta.


EDIT: oikeasti CMR7H[]b
« Viimeksi muokattu: 08.11.07 - klo: 14.21 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #844 : 29.10.07 - klo: 00.41 »
Onkos hyviä vinkkejä että millä tota 27cm3 CY konetta kannattaisi piristää? Tulossa on jo viripilli.

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #845 : 29.10.07 - klo: 17.49 »
isompi sylkky. :evil:
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #846 : 29.10.07 - klo: 19.10 »
Jenkkilästä reedkit ja jyräkin tehoputki jollei jo löydy.
Traxxas Revo 2.5

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #847 : 29.10.07 - klo: 19.14 »
Eli mistäs noita kannattaa sitten katsella? linkkejä?

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #848 : 29.10.07 - klo: 19.21 »
http://www.oneillbrothers.com/rccar/index.htm ja http://www.davesmotors.com/index.htm Nuo olis jenkeissä, ite tilallu davesmotorsilta. Hollannissa on kans liike mistä tilannu: http://www.pitstop-shop.nl/  Molempia voin suositella, toimitus niinkuin pitääkin. Jenkkilän liikkeesä myös mailin vaihto sujui ongelmitta.
Traxxas Revo 2.5

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #849 : 29.10.07 - klo: 22.10 »
Jenkkilästä reedkit ja jyräkin tehoputki jollei jo löydy.

Tuo tehoputki on selviö, itsellänikin sellainen löytyy. Myös läpppäventiilien toiminta on minulla hyvin selvillä, niitä on minullakin monessa vehkeessä käytössä. Mutta, läppäventtiilien lisääminen mäntäohjattuun moottoriin johon ei edes tehdä mitään muutoksia, kuulostaa humpuukilta. Ymmärtäisin, jos samalla vaihdettaisiin mäntä jossa imupuolen helma olisi muotoiltu kokonaan uudestaan, mutta tuossahan väitettiin homman tehtävän ilman muutoksia koneeseen...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #850 : 29.10.07 - klo: 22.44 »
Eikö noihin voisi itse tehdä tehomännän(juuri helmasta pois ottamalla ja lakeen pienet lovet) ja hieman näyttää viilaa myös imu- ja pakokanaville..ja miten olisi puristusten nosto kantta laskemalla..
En toki ole asiantuntija noissa koneissa, mutta junnu iässä kun suzuki pv:t olivat vielä kova sana, tuli paljon viilailtua niiden pyttyjä ja samat periaatteet ne noihinkin pätee..
Pitää toki tietää perusteita että osaa muotoilla/laajentaa kanavia oikeaan suuntaan..ja vaikka pikkuhiljaa, ettei kerralla rouhi liikaa pois..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #851 : 30.10.07 - klo: 09.14 »
Kantta noissa ei voi laskea kun se on samaa puuta sylinterin kanssa. Jos laskee koneistamalla sylinterin helmasta, aukkojen ajoitukset muuttuu myös väärään suuntaan. Männän työstö on huono vaihtoehto ellei samalla pysty lisäämään mäntään lisää materiaalia tai keventämään/tasapainottamaan vauhtipyörää vastaavasti. Ongelma näet on tuossa männän viilaamisessa männän keventyminen -> mäntä/kiertokanki/kampiakselipaketin epätasapainoon joutuminen.

Noita sivuja kun lueskelee, niin huomaa että heiltä löytyy kunnollinenkin läppäventtiilitoteutus, mutta silloin tulee mukana kokonaan uusi sylinteri/mäntä/kiertokanki/kampiakseli jne. eli silloin läppäventtiilistäkin saadaan sitä hyötyä irti oikeasti.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #852 : 30.10.07 - klo: 19.14 »
Kantta noissa ei voi laskea kun se on samaa puuta sylinterin kanssa. Jos laskee koneistamalla sylinterin helmasta, aukkojen ajoitukset muuttuu myös väärään suuntaan. Männän työstö on huono vaihtoehto ellei samalla pysty lisäämään mäntään lisää materiaalia tai keventämään/tasapainottamaan vauhtipyörää vastaavasti. Ongelma näet on tuossa männän viilaamisessa männän keventyminen -> mäntä/kiertokanki/kampiakselipaketin epätasapainoon joutuminen.

Noita sivuja kun lueskelee, niin huomaa että heiltä löytyy kunnollinenkin läppäventtiilitoteutus, mutta silloin tulee mukana kokonaan uusi sylinteri/mäntä/kiertokanki/kampiakseli jne. eli silloin läppäventtiilistäkin saadaan sitä hyötyä irti oikeasti.


Tässä kohtaa mun on pakko sanoa, että toi sun mäntä homma menee päin p.tä! Männästä voit tehdä tehomännän jos sellaisen osaa tehdä. sillä ei ole mitään tekemistä tasapainon kanssa!!! on tärkeää muistaa, että männästä ei ota liikaa pois, koska muuten siihen tulee reikä. Vain sen verran, kun on tarvis. Mikä olisikaan parempi kuin männän keventyminen! ja mikä olisi vielä parempi niin alumiininen kiertokanki jolla saataisiin lisää kierroksia koneelle (Alumiini on valurautaa kevyempää) mutta ei taida kukaan tällaisiin moottorisahoihin sellaisia valmistaa... Vauhtipyörän keventäminen on mahdollista ja se taas puolestaan tekee koneesta kiertävän mutta alavääntö katoaa kokonaan. Männän viilaaminen ei vaikuta kiertokangen laakereihin tai minkään muun epätasapainoon!!!!!!!!!! Eli pojat: Männät viilaukseen :evil: hyvät niistä tulee  :wink:
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #853 : 30.10.07 - klo: 21.18 »
Voin ihan näin tuttavallisesti kertoa, että ellet tiedä mitään tasapainottamisesta, niin älä ala sitä myöskään opettamaan. Aivan varmasti menee paketti epätasapainoon, jos kevennät mäntää/kiertokankea muttei sitä huomioida kampiakselissa mitenkään. Jos et usko, niin tervetuloa tasapainotuskursseille, pääset siellä syventymään asiaan teoriassa ja ihan käytännön harjoitusten kanssa. Seuraavan sellaisen pidän Kotkassa ensikuussa. Siitä seuraava kurssi taitaakin olla vasta vuonna 2008. Mutta, missä minä olin muka maininnut, että se vaikuttaisi jotenkin kiertokangen laakereihin? Enemmänkin se vaikuttaa petilaakereihin...

Sitten toinen virhe. Kuinka vauhtipyörän keventäminen mielestäsi voi vaikuttaa alavääntöön ja sen katoamiseen? Miten vauhtipyörän keveys vaikuttaa palotapahtumaan, moottorin tuottamaan vääntömomenttiin tai mihinkään muuhunkaan mikä vaikuttaa moottorin vääntömomenttiin? Ei todellakaan yhtään mitenkään. Jos mielestäsi vaikuttaa, niin voitko perustella sen?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #854 : 30.10.07 - klo: 22.21 »
Tottakai vauhtipyörän keventäminen vaikuttaa kierrosherkkyyteen! mitä kevyempi vauhtipyörä sitä herkemmin moottori ottaa kierroksia. silloin moottorista tulee kierroskone jolloin alaväntö ei ole juurikaan ollenkaan. ajan itse kiihdytys autolla kilpaa joten ei minua tarvitse opettaa kuinka moottoreita viritellään. Ja toi sun mäntä juttu ei kyllä edelleen pidä paikkaansa.  :lol: men sinä sinne kevennys kurssille vai mikä se olikaan :huh: ja kuuntele tarkemmin.


  http://personal.inet.fi/koti/mikko.hatinen/trimmausy.htm Tässä kaikille niille jotka haluavat yrittää mopon yms. männän viilaamista se ei ole vaikeaa ja siitä on todellakin hyötyä  :wink:
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #855 : 30.10.07 - klo: 23.11 »
Jos tietosi on tuolla tasolla, niin toivottavasti et itse viritä kuplasi konetta...

Äsken ei ollut kyse kierrosherkkyydestä, vaan epätasapainosta ja mainitsemastasi alaväännöstä. Eli, älä sotke asioita äläkä lisäile juttuja.

Vauhtipyörän paino ei vaikuta pätkääkään koneen alavääntöön tai siihen, onko se ns, kierroskone, eli teho tulee ylhäällä/ vähän tehoa alakierroksilla. Koska et itse osaa perustella, niin minä perustelen sinulle miksi näin on.

Moottorin vääntömomentti ei tule pyörivistä massavoimista vaan moottorin termisesti kehittämästä energiasta. Siihen ei mitenkään vaikuta moottorin pyörivien osien massa. Teho taas on vain vääntömomentti kerrottuna kulmanopeudella, eli ei edelleenkään pyörivät massat vaikuta yhtälössä. Eli, kuinka selität, että väittämäsi pyörivä massa voisi vaikuttaa asiaan, koska sitä ei ole kummassakaan yhtälöss mukana? Ei mitenkään. Suuri pyörivä massa vain pyrkii tasaamaan pyörimisnopeusvaihteluita, eli näin keinotekoisesti tuntuu vääntävämmältä alakierroksilla vaihteen vaihdon tai muun äkillisen pyörimisnopeutta muuttavan tapahtuman yhteydessä. Jos taas pyöriviä massoja kevennetään, moottori tulee kierrosherkemmäksi, mutta tämä on täysin eri asia kuin ns. kierroskone, jossa vääntömomentti on riittävä vain korkeilla kierrosluvuilla.

Tuosta keventämisestä. Toki keventäminen on hyvä asia, mutta ei niin, että kevennetään vain männästä/kiertokangesta. Ja miksikö arvon kiihdytysajaja? Siksi, että kampiakseli tasapainotetaan männän/kiertokangen kanssa tasapainoon ensimmäiselle ja jos mahdollista, toiselle kertaluvulle. Jos näin ei tehdä, tai kevennetään vain toista "pakettia", saatetaan järjestelmä epätasapainoon josta aiheutuu värähtelyä. Tämä värähtely on ongelmallista useastakin syystä. Ensiksikin se rasittaa rakenteita, toiseksi hukkaa tehoa. Eli, jos kevennetään (mikä on pääsääntöisesti hyvä asia), pitää tietää mitä tehdään eikä noin kuten sinä neuvot. Kiihdytysautoilussa ja muissakin moottoriurheilulajeissa on niitä "virittäjiä" ja sitten niitä oikeita velhoja jotka oikeasti tietää mitä tekee. Sinä saatat olla niitä velhoja, mutta ainakin termit sinulla on pahasti sekaisin...

Männän viilaaminen on toimiva konsti, olen sitä itsekin harrastanut. Mutta, ongelmatonta se ei todellakaan ole. Ja, ne ongelmat olen kyllä tuossa perustellut.

Toivottavasti jo nyt osaisit perustella omaa kantaasi muutenkin kuin vetoamalla "kiihdytysautolla ajamiseen".
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa heikki_vag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #856 : 31.10.07 - klo: 17.48 »
Aika hiensoti perusteltu.  :wink: Mutta todellakin itse työstän ja vaikutan kuplani moottoriin aika lailla. Ja se, että olen saanut autoni kulkemaan 1/4 mailin 11,9s ja loppunopeuden ollessa 190 km/h niin en usko, että "viritykset ovat menneet ihan metikköön. Tuskin noi sun "värähtelyt" ja "paketit" ovat ihan tuulesta temmattuja mutta on todellakin kaukaa haettuja.



« Viimeksi muokattu: 31.10.07 - klo: 17.56 kirjoittanut heikki_vag »
FG Monster Beetle, Futaba, Megatech Dark Thunder , 1/1 -54 Ovaali VW  Kupla / Pro ET Fast Bastard Racing Team

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #857 : 31.10.07 - klo: 18.06 »
Kun puhutaan massan vaikutuksesta (vauhtipyörän keventäminen) liikkelle lähtemisen helppouteen tai vaikeuteen, taitaapi olla kyse kahdesta eri asiasta:

- moottorin vääntömomentista tai "voimasta"
- massan hitausmomentista

Molemmat vaikuttavat tuohon paikaltaan lähtemiseen "periaatteessa" samalla tavalla, vaikka kyse on eri asioista. Toki on niin, että mitä suurempi hitausmomentti kappaleella on, sitä suurempi voima tarvitaan halutun kulmanopeuden saavuttamiseen. Silti kaksi eri asiaa.

Toinen huomionarvoinen seikka on se, että moottorin teho (kW/bhp) on suoraan verrannollinen suure vääntömomentin suhteen, aivan kuten Catiska aiemmassa viestissään ilmoitti. Erona on periaatteessa se, että teho on aikaan sidottu suure. Eikös se hevosvoiman määritelmä mennyt niin, että se on teho, joka tarvitaan 75kg massan nostamiseksi 1 metrin korkeuteen 1 sekunnissa. Joskin tiedämme, että hevosvoimahan ei ole SI-järjestelmän suure.
Flying Calacucco

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #858 : 31.10.07 - klo: 21.35 »
Kantta noissa ei voi laskea kun se on samaa puuta sylinterin kanssa. Jos laskee koneistamalla sylinterin helmasta, aukkojen ajoitukset muuttuu myös väärään suuntaan. Männän työstö on huono vaihtoehto ellei samalla pysty lisäämään mäntään lisää materiaalia tai keventämään/tasapainottamaan vauhtipyörää vastaavasti. Ongelma näet on tuossa männän viilaamisessa männän keventyminen -> mäntä/kiertokanki/kampiakselipaketin epätasapainoon joutuminen.

Noita sivuja kun lueskelee, niin huomaa että heiltä löytyy kunnollinenkin läppäventtiilitoteutus, mutta silloin tulee mukana kokonaan uusi sylinteri/mäntä/kiertokanki/kampiakseli jne. eli silloin läppäventtiilistäkin saadaan sitä hyötyä irti oikeasti.


Tässä kohtaa mun on pakko sanoa, että toi sun mäntä homma menee päin p.tä! Männästä voit tehdä tehomännän jos sellaisen osaa tehdä. sillä ei ole mitään tekemistä tasapainon kanssa!!! on tärkeää muistaa, että männästä ei ota liikaa pois, koska muuten siihen tulee reikä. Vain sen verran, kun on tarvis. Mikä olisikaan parempi kuin männän keventyminen! ja mikä olisi vielä parempi niin alumiininen kiertokanki jolla saataisiin lisää kierroksia koneelle (Alumiini on valurautaa kevyempää) mutta ei taida kukaan tällaisiin moottorisahoihin sellaisia valmistaa... Vauhtipyörän keventäminen on mahdollista ja se taas puolestaan tekee koneesta kiertävän mutta alavääntö katoaa kokonaan. Männän viilaaminen ei vaikuta kiertokangen laakereihin tai minkään muun epätasapainoon!!!!!!!!!! Eli pojat: Männät viilaukseen :evil: hyvät niistä tulee  :wink:
Hmm, vaikka en paljon virityksistä tiedä niin jossain husgvarnan vanhoissa crosseissa siis nelareissa taidettiin koittaa alumiinista kiertokankea. Tehoa siitä tais tulla mukavasti mutta se meni poikki eli ei kestänyt. Oiskohan se ollut syy miksi niitä ei näihin moottorisahoihin valmisteta  :roll:

Mun sähköope koulussa kertoi et hänen joku sukulainen on tehnyt itse pieniä bensakoneita lennokkeihin, se on valannut moottorilohkot, pytyt, männät, tasapainottanut kampiakselin ja kiertokangen. Sitten jollai ihmeen sähköpisto koneella työstänyt vai mikä ihme se oli  :shock: Tosin kaveri on kuollut ja hänellä on järkyttävä kaappi mis on laatikoita, niis on hänen tekemiään koneita ihan täynnä  :shocked:  Ois kyllä kiva tietää mil ihmeen laitteilla se on saanut ne aikaseksi  :roll: Hiukan meni offtopic mutta oli pakko sanoo  :azn:
« Viimeksi muokattu: 31.10.07 - klo: 21.53 kirjoittanut Elvisrc »

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #859 : 31.10.07 - klo: 22.16 »
Sorvilla ja cnc jyrsimellä ainakin saa jo ihmeitä aikaan..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #860 : 01.11.07 - klo: 20.14 »
mikäs tää malossi on mitä monet suosittelee?

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #861 : 01.11.07 - klo: 20.33 »
Malossi on ainakin kuuluisa esim. tehoputkien valmistaja, tekee myös prätkiin putkia..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #862 : 01.11.07 - klo: 20.44 »
Puhutaan vähän eriasiasta (käsittääkseni tää ei ole malossin valmistama). Eli malossi on tämä: http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=FG07495  Antaa konelle lisää potkua alakierroksille, koska varastoi bensan ja ilman seosta ja kone saa enemmän ruokaa kun antaa kaasua pienillä kierroksilla. Oikaiskaa jos meni väärin, tässä käsityksessä olen elänyt.
Traxxas Revo 2.5

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #863 : 01.11.07 - klo: 20.52 »
Eli onkos tuo "kiihdytyspumppu"?  ..kumma jos ei ole malossin valmistama jos siinä malossi lukee..voin toki olla väärässä..korjatkaa toki joku, joka asian varmaksi tietää..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #864 : 01.11.07 - klo: 21.24 »
eli kannattava ostos?

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #865 : 04.11.07 - klo: 21.48 »
onko hpi bajasta mihinkään eli onko siinä yhtään pitoa ja lähteekö se mihinkään kun katoin youtubesta videoita niin ei se mihinkään lähtenyt vai lähteekö :cool: eli onko kestävä, vääntävä, ja luotettava toi baja       tahtoisin pikaisesti tietoooo 
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #866 : 05.11.07 - klo: 00.53 »
mitkä on zenoah 26cc koneen tehdas säädöt????
kiitos jo etukäteen... :grin:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa heiksa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #867 : 05.11.07 - klo: 05.12 »
mitkä on zenoah 26cc koneen tehdas säädöt????
kiitos jo etukäteen... :grin:

Manuaali sanoo..

H needle : 1 3/8 ± 1/4
L needle : 1 1/4 ± 1/4

FG Marder - FG Comp

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #868 : 05.11.07 - klo: 06.34 »
kiitos paljon,oma manuska hukassa :cry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa heiksa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #869 : 05.11.07 - klo: 20.46 »
kiitos paljon,oma manuska hukassa :cry:

No älä poraa...imuroi tosta ja joraa  :lol:

http://www.zenoah.net/products/hobby/download/G260G231_408.pdf
FG Marder - FG Comp