Kirjoittaja Aihe: Bensa-autot  (Luettu 1085263 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

janitor

  • Vieras
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1680 : 21.10.08 - klo: 20.18 »
Iskareiden vaimennusta voi säätää kiertämällä iskarin haarukasta. Männässä on kolme kanavaa, joista voi valita yksi, kaksi tai kolme. Kun iskari on ala-asennossa voit kiertää iskarin haarukasta ja siellä tuntuu kolme pykälää. Myötäpäivään kiertämällä kanavat vähenee ja vastapäivään tulee lisää. Sitten painat iskaria sisäänpäin ja käännät haarukan takaisin sellaiseen asentoon että saat sen takaisin tukivarteen kiinni. Tällä voi vaikuttaa jonkin verran iskarin toimintaan ilman öljyjen vaihtoa.

Poissa mikako1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1681 : 23.10.08 - klo: 12.01 »
Hei! Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt säästäväni tälläiseen bensa autoon ja kysyisin, että onko nämä FS Racingin autot hyviä ja kestäviä??? :police:

Moro !
Eipä taida olla porukalla tietoa.....? Mitenkähän noihin saa varaosiaa? Se arveluttaa enemmän... :roll: Suosittelisin pysymään valtamerkeissä niin saa paremmin neuvoa ja varaosia.
FG Marder, FG/Heisstuning 4WD, FG Leopard Race,FG Baja4WD, FG Race Truck/ BMW, Axial AX10, M C D Rally Subaru

Poissa jaakkooh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1682 : 23.10.08 - klo: 17.43 »
Hei! Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt säästäväni tälläiseen bensa autoon ja kysyisin, että onko nämä FS Racingin autot hyviä ja kestäviä??? :police:
Itsellä on FS racing monsteri ja hyvin on kestänyt...mitä nyt puuhun päästäny että tukivarret poikki,mutta osat on halpoja.....ja 30cc kone potkii todella iloisesti....

Poissa jessematias

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1683 : 24.10.08 - klo: 11.21 »
olen yks jesi ja mulla on amerikan rauta ja kakski mulla on kans tojota selika ja 2000 mersu ja servolet vani ja kaikkia muuta p****a mulla olis starletti tojota myynissä oikein pieni haluaks ostaa 300 saalla?

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1684 : 24.10.08 - klo: 11.25 »
^Banaani hakusessa :police:
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1685 : 24.10.08 - klo: 11.51 »
olen yks jesi ja mulla on amerikan rauta ja kakski mulla on kans tojota selika ja 2000 mersu ja servolet vani ja kaikkia muuta p****a mulla olis starletti tojota myynissä oikein pieni haluaks ostaa 300 saalla?

Väärä lääkitys voi myös aiheuttaa tommosta....

Avoihoitoon kun nykyään laitetaan kaikenlaisia.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa SamiHi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1686 : 24.10.08 - klo: 13.20 »
olen yks jesi ja mulla on amerikan rauta ja kakski mulla on kans tojota selika ja 2000 mersu ja servolet vani ja kaikkia muuta p****a mulla olis starletti tojota myynissä oikein pieni haluaks ostaa 300 saalla?

Jääratavehe onkin ollut hakusessa, missäpäin sulla on tuo Starlet? Voisin kyllä ostaa pois, ei ole hinnalla pilattu. Senhän täytyy tietenkin olla täysin ruosteeton ja tekniikaltaan erinomainen, ennen kuin meidän kannattaa edes keskustella.

Jos haluat opetusta äidinkielessä ja foorumikäyttäytymisessä niin olen valmis tekemään myös vaihtokaupat?!
LRP Shark FT | Schumacher Cougar SV | Mini Z
www.speedparty.com | www.cosworthrsclub.com | JoeUa

Poissa mikako1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1687 : 24.10.08 - klo: 21.03 »
Hei! Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt säästäväni tälläiseen bensa autoon ja kysyisin, että onko nämä FS Racingin autot hyviä ja kestäviä??? :police:
Itsellä on FS racing monsteri ja hyvin on kestänyt...mitä nyt puuhun päästäny että tukivarret poikki,mutta osat on halpoja.....ja 30cc kone potkii todella iloisesti....

Moro jaakkohoo
Mistä ostit autosi? Löytyykö varaosat hyllystä vai pitääkö tilailla? Näiden autojen kohtuullisen edullinen hinta herättää kiinnostusta...  :roll:
« Viimeksi muokattu: 24.10.08 - klo: 21.14 kirjoittanut mikako1 »
FG Marder, FG/Heisstuning 4WD, FG Leopard Race,FG Baja4WD, FG Race Truck/ BMW, Axial AX10, M C D Rally Subaru

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1688 : 25.10.08 - klo: 10.29 »
Ootko jaakkohoo löytänyt mitään heikkouksia ko. autosta. Ootko hommannut varaosia Suomesta vai jostain muualta?

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1689 : 25.10.08 - klo: 10.36 »

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1690 : 25.10.08 - klo: 11.20 »
Minulla on myös tuo 30cc 4x4 king kong, olen saanut siitä rikki iskarin ja tukivarret kun ajoin
täysiä ruohopläntin läpi ja joku oli sinne piilottanut betonisen katukiven.

Auto kulkee kohtalaisen hyvin ja sen saa pari osaa vaihtamalla modattua rata-autoksi, täytyy
odotella ensi kesää että pääsee kokeilemaan kiinan nelivedon kestävyyttä tattarisuon radalla.

Olen itse ostanut auton ja varaosat Optimal models verkkokaupasta www.optimal.fi
ei ole virallinen maahantuoja mutta soittamalla selviää autojen ja osien saanti.
Hyllyssä ei tavaraa ole mutta kohtalaisella toimitusajalla sain varaosat.
- Tamiya solar car -

Poissa Torpeedo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1691 : 25.10.08 - klo: 20.36 »
MCD Baja1000 muutti Riihimäelle, ja on nyt ajettu kaksi tankillista (n.2 tuntia) sisäänajoa. Jummi että on hieno peli :tongue:.
Vaikka kaasun epa säädetty 30% niin sudittelee niin asfaltilla kuin nurmella. Vielä jos pari tankillista malttais ajella kevyesti, niin pääsis kokeileen kuinka CY:N 29cc samban putkella höystettynä pöllyttelee piha nurmen rullalle :tongue: :tongue:

Melko hienot fiilikset, parin tunnin ajeluista. Olihan nitroautotkin kivoja mutta...

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1692 : 26.10.08 - klo: 22.57 »
moi. kertokaa miten fg marderiin saa neliveto kitin. ja jos jollain on myynnissä kyseiseen autoon varaosia nii mä ostan ja sori että pistin tän viestin tähä:D

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1693 : 27.10.08 - klo: 15.51 »
Jaahas. Kuten aikasemmin kyselin FG monsterin "vikaa" täällä niin pitäisi vielä uusiks kysyä. Eilen purin autoa, kone irti ja katoin onko spurrin akseli kulunut (kaverilta vihje, että siinä ois ura tms) ei näkynyt ja jos laakerit oisivat kuluneet niin ne pitäisivät koko ajan ääntä eikä VAIN epätasasella ajattaessa.

Eli mistähän mahtaa tulla tämä kyseinen "rusahdus" ku ajaa epätasasella kovasti!?
Kuten mainitsin aikasemmin, että vetarit ja niiden kupit on ok, rattaat ok ym.
Joten en itse ymmärrä mistä tulee ääni?
|HN X2|Slash|

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1694 : 27.10.08 - klo: 16.04 »
eilen jo kysyin tätä:D moi. kertokaa miten fg marderiin saa neliveto kitin. ja jos jollain on myynnissä kyseiseen autoon varaosia nii mä ostan ja sori että pistin tän viestin tähä:D

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1695 : 27.10.08 - klo: 16.31 »
neliveto setin taitaa saada helpoiten tällä hetkellä tilaamalla saksasta suoraan. esim. www.rc-car-online-shop.de

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1696 : 27.10.08 - klo: 16.41 »
Svg27: Oliko rattaiden välys säädetty kunnolla? Oma FG joskus rutis kun oli liikaa välystä, ja kun se muovinen moottoripukki ei oo kovin jämäkkä...
Traxxas Revo 2.5

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1697 : 27.10.08 - klo: 17.44 »
Jaahas. Kuten aikasemmin kyselin FG monsterin "vikaa" täällä niin pitäisi vielä uusiks kysyä. Eilen purin autoa, kone irti ja katoin onko spurrin akseli kulunut (kaverilta vihje, että siinä ois ura tms) ei näkynyt ja jos laakerit oisivat kuluneet niin ne pitäisivät koko ajan ääntä eikä VAIN epätasasella ajattaessa.

Eli mistähän mahtaa tulla tämä kyseinen "rusahdus" ku ajaa epätasasella kovasti!?
Kuten mainitsin aikasemmin, että vetarit ja niiden kupit on ok, rattaat ok ym.
Joten en itse ymmärrä mistä tulee ääni?

diffin kuori murtunut, moottori löysässä, diffin pukit löysässä, tai kuten nikke mainitsi liikaa välystä diffin rattaan ja pikkurattaan välissä, tai alumiini levy diffinpukkien ja moottorin välissä kiristetty niin, että vääntää rattaiden välystä suuremmaksi(diffin rattaan ja pikkurattaan). Muutenkin vian luonne vaikuttais siltä, että joku antaa periksi tietyssä pisteessä.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1698 : 27.10.08 - klo: 18.42 »
Kokeilin säätää sitäkin välystä, muttei auttanut.
Pitää tarkastella onko mitää löysällä alustassa, moottori oli ainaskin hyvin kiinni ajossa.
|HN X2|Slash|

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1699 : 27.10.08 - klo: 19.57 »
Mulla kuulu soraääniä kans perästä päin, taisin purkaa auton sataan kertaan ja vikaa ei löytyny.
Mut sitte sain sen kuntoon, ku viä muistas mikä sielä vaivas.... öööh, oiskoha ollu diffin tai sen pikkurattaan "bulkit" antanu periks, siis se mihin ne akselit laakeroidaan, taisin laittaa kevymiinisenä kyseisen osan.
/ Jere Siirilä

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1700 : 30.10.08 - klo: 01.55 »
missä hinnoissa liikkuu noi renkaat  fg marderiin ja käykö fg sportlinen ne katu renkaat marderiin??? ja jos kellää on myydä semmoset renkaat vanteineen nii täällä on ostaja

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1701 : 30.10.08 - klo: 18.15 »
Noilla www.rc-car-online-shop.de on niitä myytävänä, ihan ylinmääräisiä. Hinnatkin ovat jopa laittaneet sinne näytille.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1702 : 01.11.08 - klo: 10.35 »
Eli mistähän mahtaa tulla tämä kyseinen "rusahdus" ku ajaa epätasasella kovasti!?
Kuten mainitsin aikasemmin, että vetarit ja niiden kupit on ok, rattaat ok ym.
Joten en itse ymmärrä mistä tulee ääni?

Terve! mulla on yksi Fg Marder joka on rusahdellut uudesta asti??? Autosta ei ole pystytty selvittämään mistä
metelöinti johtuu.
Nyt se on 1,5 vuotta joutunut hyllyssä odottamaan, en koske siihen ,enkä ajele.
Varmaan  aika korjaa haavat.... :mrgreen:
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1703 : 01.11.08 - klo: 18.34 »
Eli mistähän mahtaa tulla tämä kyseinen "rusahdus" ku ajaa epätasasella kovasti!?
Kuten mainitsin aikasemmin, että vetarit ja niiden kupit on ok, rattaat ok ym.
Joten en itse ymmärrä mistä tulee ääni?

Terve! mulla on yksi Fg Marder joka on rusahdellut uudesta asti??? Autosta ei ole pystytty selvittämään mistä
metelöinti johtuu.
Nyt se on 1,5 vuotta joutunut hyllyssä odottamaan, en koske siihen ,enkä ajele.
Varmaan  aika korjaa haavat.... :mrgreen:
¨

Sama vika täällä. :sad: Se selviää sitten kun on ajanut vehkeen siihen kuntoon, että (takapäästä) jääpi osat matkalle, ite toivon hieman hartaasti tälläistä ilmiötä, jolloin saisin syyn korjata auton ja hemmetin rutina loppuisi, jos loppuu. Mitään näkyviä vaurioita en nähnyt kun purin koslan, mutta diffinratasta vasten pyörivä pieni ratas oli kulunu hieman epätasaisesti.
Jommassa kummassa reunassa oli hieman korkeemmat piikit, vakavaa!?

Kuhan ei tippus ihan koko takapää matkalle :cheesy:
|HN X2|Slash|

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1704 : 02.11.08 - klo: 10.41 »
Joo, nyt tais mennä pinjoni vaihtoon ( mikä pyörii diffinratasta vasten).
Rutisee niin paljo, liekkö jo hyppii vähä ylikin kun ei enää ees pysty ajamaan kunnolla.
Pitää tilata vissii se ratas ja kokeilla.
|HN X2|Slash|

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1705 : 02.11.08 - klo: 18.49 »
Voisiko moinen epätasaisella kuuluva rusahtelujohtua iskareista? Onko niitä otettu irti ja purettu, missä kunnossa? Nehän niitä voimia ottaa vastaan kun renkaat osuu epätasaisuuksiin kovaa vauhtia.

Näin pitkään ja viisaasti mietiskellen...  :afro:
Näillä eteenpäin!

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1706 : 02.11.08 - klo: 19.47 »
Kova ääniset iskarit ois sitten :evil:
Joo ei kyllä se kuuluu rattaista ja tänään voimistu niin kovasti ääni, selvästi kuuluu rattaista. Toiottovasti korjaantuu pinjonin vaihdolla.
|HN X2|Slash|

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1707 : 02.11.08 - klo: 21.58 »
Tottapa tuokin. Mites näissä isoissa vehkeissä rattaiden vaikutus toisiinsa, jos toinen on vanha ja vain toinen uusitaan, syökö vanha ratas uuden samantien?

Meinaan svg27 kannattaisiko diffin ratas vaihtaa samalla ettei käy huonosti?
Näillä eteenpäin!

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1708 : 11.11.08 - klo: 22.23 »
olis harkinassa HPI e-firestorm 10t nitro, joten: -koskaan itsellä ei ole ollut "polttis" autoa ei siis ole mitään kokemusta nitro/polttis auttoista. joutuuko useesti konetta säätämään YM. että saa kulkemaan, eteenkin talvella?
yleisiä "vikoja" polttis/nitro vehkeissä, löytyykö mitään tälläisiä?

ja vielä kauan ajelee 75 desilitran tankilla? (suurinpiirtein)

kannataisiko kokeilla "polttista" vai pysytellä sähkö autossa?
lähinnä polttis/nitro kiinnostaisi koska:
-se pitää mukavaa ääntä
-ei tarvitse leikkiä aukkujen kanssa
- mutta samalla hieman pelottaa, jos joutuu koko ajan säätämään että pystyy ajamaan..
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #1709 : 12.11.08 - klo: 07.30 »
Nyt tais mennä väärään topikkiin? Bensa-auto topikki on tää nääs...
|HN X2|Slash|