Moro !
Ei se pakki olis ollenkaan huono ominaisuus näissä isoissa autoissakaan. Ongelma on varmaankin siinä että mekanismista tulisi kallis ja samalla auton paino kasvaisi entisestään. Olen nähnyt leffaa suomalisesta FG Beetlestä joka pakitti sähköllä ja eteenpäin mentiin Bensalla.... varmaan halvin ja helpoin ratkaisu.
Tuossa se video.
http://www.youtube.com/watch?v=s5MLGHa1IzA&feature=channel_pageSilloin kun tuota tuli pähkäiltyä, aluksi oli mielessä vastaavanlainen hässäkkä kuten tuossa bajassa.
Ei pienintäkään järkeä, painon ja juuri tuon kalleuden takia.
Tein minäkin sen "vaikeasti" periaatteessa, koska halusin pitää kaksivaihteisen laatikon. koska siinä yksisuuntalaakeri.
Tuo oli loppujen lopuksi hyvä protomalli koska, kesti sen mitä halusinkin ja vääntöä oli.
Ainoa haittapuoli oli tiedustelut miten kyseinen juttu tehty, ja yhden Saksalaisen firman toimesta jopa soitettiinkin.
Ehtisin paremmat tarvikkeet hankkimaankin mutta hautasin kamat ja innostuksen pöytälaatikkoon. Kuitenkin nelivetoisia malleja tiedettiin olevan tulossa ja siihen tämä "patentti" periaatteessa ei käy.
Tarinalle on myös opetus jonka moni tietääkin, aluksi pitää olla hiljaa ja lopuksi laittaa videon loppuun hintapyyntö oikeuksista. Ja loppujen lopuksi pakkia tarvitsee hyvin vähän..