Kirjoittaja Aihe: Mini-Z Pelit  (Luettu 1778 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bullworker

  • Tulokas
    • Profiili
Mini-Z Pelit
« : 15.10.05 - klo: 09.12 »
Terve kansalle  :) onko kovin monella kyoshon min-z monsteria? on muuten aika eto peli liikkuun myös ulkona, mut kysymys kummiskin, missä te ajatte mini-z rata autoilla? Sisällä tietenkin,mut onko hesassa mitn kunnon rataa missä voisi ajaa mistä oon nähnyt kuvaa. Tarkoitus olis hommata mr02m ford mustang gt toiseksi autoksi. Oishan nuo isommatkin autot mukavia, mut jotenkin olen menettänyt sydämeni pienille pedoille

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mini-z autoista..
« Vastaus #1 : 15.10.05 - klo: 09.34 »
Itsellä muutama mini-z overland, mm. se 40th anniversary versio kaikilla viriosilla. Ihan hauska varsinkin se viri versio, tulee rällättyä vieläkin silloin tällöin... Velipojalla oli z monsteri ja oli ihan hauska peli, aika paljon maastokelpoisempi kuin overland...mutta pahin puute oli varmaan jouset ilman iskunvaimentimia; melkoista pompottelua matkanteko.... 8)

Mutta minusta overlandilla on hauskempi ajaa ns. hidasta offroadia/trialia kuin monsulla. Tosin monsu soveltuu rajoitetusti myös ulkoajoon.

Tavalliset minit lienevät parhaimmillaan sisällä mutkikkaalla monipuolisella mattoradalla.

Jos et välttämättä halua kyoshon mini-z autoa, vaan jokin vastaavakin kelpaa niin mm. boystoys (http://www.boystoys.fi/aloitusFS.htm) tampereella myy iwawer-merkkistä vastaavaa autoa paljon edullisempaan hintaan. Muistaakseni 119€ ohjaimineen. Mukaan tulee vielä erijäykkyisiä jousia sekä eteen että taakse.... itse olen katsellut moista "silläsilmällä"... :mrgreen:

-Sam
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Mini-Z Pelit
« Vastaus #2 : 15.10.05 - klo: 12.09 »
Pro-hobbylla näytti olevan tarjouksia Mini-z __mr-01__ 89€
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Bullworker

  • Tulokas
    • Profiili
min-z
« Vastaus #3 : 15.10.05 - klo: 12.31 »
tekeeköhän nuolla boys toysin autolla mitn, ei ne kallita ollut ja muutkin sähköpelit verrattuna kyoshoon. joo pro hobby myy pois kuulemma ne mallit pois, muutama oli vielä, oisin halunnut subarun tommi mäkisen mallin mut ei enää ollut. mulla itellä monsterissa vain jäykimmät jouset, ei vielä öljyt ja 12 rattainen noppa takana, jossakin vaiheessa tulee kuulalaakerit ja alumiiniset tuet iskariin ja ohjauspalat tai oikeastaan vaihtoon menee kaikki mitä pystyy  :D

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
iwawerista
« Vastaus #4 : 15.10.05 - klo: 13.18 »
Kuulemma tekee, sanovat sen olevan laadullisesti vastaava kyoshon kanssa. Siis kilpailee mini-z:n kanssa. Saa viriosia yms... mutta kokemuksia kannattanee lueskella myös ulkomaisilta saiteilta / foorumeilta jos kiinnostaa. Kannattanee soitella myös boystoys:ille.

Jos miettii mini-auton virittämistä niin kyosho ei ehkä ole paras ratkaisu...hinnat ovat monien optio/viriosien kohdalla suorastaan törkeät.  Mutta iso ja varma merkkihän se on. Ja saahan z:taan paljon "epävirallisiakin" virejä. Ottaa min halluu, ja ottaa vaik molemmat jos miäl tekkee. :mrgreen:
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Mini-Z Pelit
« Vastaus #5 : 15.10.05 - klo: 15.07 »
Ei nuo iWaverit kyllä laadullisesti ole ihan kyöstin tasoa, omasta olen joutunut  
juottamaan lähes kaikki johtoliitokset uusiksi... :)

Hintakin on aika reipas tuolla boystoyssilla, rcmartista mokomat vempeleet irtoavat ilman ohjainta hintaan 31,90$ ja esim. monsu ohjaimella 39,90$, postikuluineen suomeen n. 90$.

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
juup...
« Vastaus #6 : 15.10.05 - klo: 18.48 »
Noh, laatu oli sitten varmaan mainosta...ainakin osittain.. :roll:
Viriosien saatavuus suomessa??
Mites ajettavuus yms. kulkupuoli??
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa Bullworker

  • Tulokas
    • Profiili
mini-z pelit
« Vastaus #7 : 20.10.05 - klo: 08.58 »
Se taitaa olla arvoitus suuri, kun jos ostaa vähän tuntemattoman auton  :) itse homman monsteriin biltemasta tehokkaamman laturin ja hobby pointista gp 950 patterit ja jos rahat riittää kuulalaakerit, saa autoon lisää nopeutta ja kumi palaa  :D