Ei siinä teorisoinnissa ole mitään vikaa, on päivänselvää että noissa kisavireisissä .28 padoissa on potkua hemmetisti oli merkki mikä hyvänsä, mut mua vaan sattuu kiinnostamaan sen kulutus ja lähinnä se että kuinka paljon useammin täytyy käydä tankilla? eli kumpi on sitten loppujen lopuksi nopeampi kelloa vastaan? ja saako tuolla tehon lisäyksellä pitkällä matkalla revittyä niiden ylimääräisten tankkauskertojen vaatiman ajan pois ja vieläpä nipistämään siitä? ... tämä on nyt vain tämmöistä pohdiskelua... ei muuta. Itse tulen kuitenkin .28 kisapadan ostamaan ihan mielenkiinnosta oli se tankkiväli sit mikä tahansa.
Joo, tota voi pohdiskella, ei siinä mitään. Monet ovat kuitenkin puhuneet huippunopeuksista jne.
Tilanne on kuitenkin se että kun pääsee tollasen vehkeen kahvaan niin ei paljoa enää kiinnosta tankkausvälit. Ero on ajamismielessä niin hurja. Kato nyt tuota Nikonkin lapsenomaista innostusta
Itsellä kävi samoin. Ei mua kiinnosta tankkaanko kerran tai kaksi tai kolme kertaa enemmän 45min aikana. Kulutuksessa ei tunnu olevan isoa eroa. Ehkä saadaan faktaa siihen pian.
ps. en väitä että .28 olis avain kisojen voittoon mutta hiton paljon hauskempaa ajaa, ainakin silloin ku on säädöissä jne. Siis puhtaasti fun-factor mielessä..
tietty sit jos finaaliin pääsy on kiinni siitä että tankkaan liian usein ja moottori liian janoinen, niin ehkä tuo pohdinta tulee ajankohtaisemmaksi. siltä ei kuitenkaan vaikuta tällä hetkellä.
enemmän se on ajamisesta kiinni.