Tänään huomasin, että ilmeisesti _kumpikin_ etuiskari on vuotanut kokonaan tai osittain tyhjäksi. Iskareiden sylinteriosuuden alapää(eli se jossa on pohjaaniskukumi tms.) oli kummassakin hieman märkä ja keula vaikutti hieman löysemmältä kuin perä. En ole tullut tarkistaneeksi onko se ollut alusta asti.
Varmaan jossain vaiheessa(ellei samantien) kannattaisi laittaa lisää öljyä sinne, mutta mitähän öljyä siellä on alkujaan ollut? Tarjolla näkyy olevan yleensä 30, 35, 40, 45, 50 laatuja. Meneekö tuossakin samoinpäin kuin diffiöljyissä että 30 on löysin ja 50 jäykin?
Toinen on tietenkin, että miksi iskarit on yleensä vuotaneet kuiviin, jos ne siis kuivat on eikä vaan runsasta 'hikoilua'. Korjaussarjanhan tuohon saisi jossa tulee uudet tiivisteet joten joutuuko tässä semmoisen ostamaan.